Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Er is wel wat geklaag over de prijs van Jera.
Bereid me al voor voor het geklaag wanneer Graspop prijzen bekend maakt.

Bij deze, ik neem me voor de comments op facebook en dergelijke niet te lezen, voor mn eigen gemoedsrust šŸ¤£ zal het bij dit forum houden
... maar wij gaan hier lopen klagen over het geklaag van facebook? šŸ¤” #klaagception
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
je moet iets doen wanneer de muziek verder nogal magertjes is
Daaaang GIF by MOODMAN


Ik kan het verder wel waarderen als ook de productiewaarde hoog ligt bij een (headline)show.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
sommige mensen vinden gewoon puur muziek spelen en niks van show hoe het hoort, maar persoonlijk kan ik toch meer genieten van een productie die af is, goed getimede pyro, licht, en animaties/ decorstukken etc.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.172
sommige mensen vinden gewoon puur muziek spelen en niks van show hoe het hoort, maar persoonlijk kan ik toch meer genieten van een productie die af is, goed getimede pyro, licht, en animaties/ decorstukken etc.

Verschilletje tussen concert en show. Concert is gewoon saai muziek luisteren niks aan extra dingen en een show is entertainment, confetti en vuur.

Edit: in mijn belevingswereld dan natuurlijk
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Haha hier zat ik ook aan te denken.
ik neem aan dat als ze gewoon de grote headliner van de dag zijn, dat ze geen problemen zullen hebben. Ben benieuwd.
Nee wss hebben ze er dan geen problemen mee...mits ze bovenaan op de poster mogen šŸ˜‚
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
uiteindelijk heeft de organisatie het op een misverstand gehouden, wat het uiteindelijk ook gewoon was en hebben beide partijen laten weten dat ze zeker nog willen samenwerken in de toekomst.
Ah okƩ, dan kan het idd nog heel goed gebeuren!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
denk dat het verhaal ging dat ze sum41 en architects als headliners hadden geboekt en in architects hun contract hadden gezet dat architects de grote headliner ging zijn. Maar toen kwam plots de kans om parkway drive te booken, waar als festival dit een no brainer is. probleem is dat die dus ook in hun contract hadden dat ze de grote headliner waren of alleszins iets in die aard. best wel te begrijpen voor jera dat ze voor parkway drive gaan maar even goed te begrijpen van architects dat ze zich bekocht voelen, zelfs al is het maar voor iets zo simpel als de grootte van een naam op een poster
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
99
181
sommige mensen vinden gewoon puur muziek spelen en niks van show hoe het hoort, maar persoonlijk kan ik toch meer genieten van een productie die af is, goed getimede pyro, licht, en animaties/ decorstukken etc.
Helemaal eens, daarom kan ik Powerwolf of Sabaton best waarderen in een liveshow, terwijl die niet echt in mijn straatje liggen. Ik vind Crue cs. muzikaal gewoon echt te weinig om het lijf hebben. Maar ik zie ze graag komen op Graspop: verkleint de kans aanzienlijk op uitverkopen;)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Of je doet als Def Leppard; en zegt gewoon dat je headliner bent, terwijl Kiss er nog boven stond (wellicht toen ook nog niet bekend gemaakt).

man, met zo'n artikels te posten laat je mij hier een aanval doen he, dacht echt dat def leppard ging headlinen zonder crue
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Somekindofdylan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken