Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Begin met die 4e dag toch ook wel een beetje bang te worden voor GNR, hoop toch dat ze een keertje Werchter doen of belgië overslaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Sta je een dag het huis buiten te verven met dit mooie weer. Zijn er opeens 8 pagina's Graspop geklets bij. Dan weet je dat er iets gebeurd is!! Heel erg tof dat er een 4e dag bij is. Ik zet mijn geld echt op Metallica dit keer. Make it happen!

Daarnaast ben ik wel wat bevreesd voor de prijzen. Dit worden forse investeringen wat bij mij wel een beetje teweegbrengt dat de line up wel echt de moeite moet zijn. Dus hoop op veel namen voor de start van de verkoop.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Het jammere is dat zo'n Hellfest er 50 euro bovenop gooit en op 3 milliseconden uitverkoopt. Die gaan ook alleen maar concluderen dat ze te weinig omhoog zijn gegaan en er volgend jaar nog eens minstens 50 extra kunnen vragen.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Is er al prijs bekend van de dagtickets van Hellfest en wat ze vorig jaar gekost hebben?
Ben benieuwd hoeveel daar is bijgekomen.

Voor de rest wel blij dat het terug 4 dagen is.
Alleen mag het financieel niet veel meer gaan kosten,er zijn toch ergens grenzen.

Geloof niet in Metallica,sorry
Ik hoop wel dat ik ooit verkeerd ben maar zie ze echt nooit op GMM spelen.

Wat ik denk dat volgend jaar op GMM speelt.
Don't shoot me if anything's wrong

Slipknot
Parkway Drive
A7X
Pantera
Mötley Crue
Def Leppard
Gojira
Godsmack
Hammerfall
Architects
Epica
Wage War
Lamb Of God
Motionless In White
Rob Zombie
Amon Amarth
Behemoth
Visions Of Atlantis
Hypocrisy
Faith No More
Kreator
Katatonia
Imminence
Lorna Shore
Butcher Babies
We Came As Romans
Eluveitie
Brutus (Headlining Red Bull stage)
Lost Society



Wel benieuwd wat ik mag afvinken als correct.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Is er al prijs bekend van de dagtickets van Hellfest en wat ze vorig jaar gekost hebben?
Ben benieuwd hoeveel daar is bijgekomen.

Voor de rest wel blij dat het terug 4 dagen is.
Alleen mag het financieel niet veel meer gaan kosten,er zijn toch ergens grenzen.

Geloof niet in Metallica,sorry
Ik hoop wel dat ik ooit verkeerd ben maar zie ze echt nooit op GMM spelen.

Wat ik denk dat volgend jaar op GMM speelt.
Don't shoot me if anything's wrong

Slipknot
Parkway Drive
A7X
Pantera
Mötley Crue
Def Leppard
Gojira
Godsmack
Hammerfall
Architects
Epica
Wage War
Lamb Of God
Motionless In White
Rob Zombie
Amon Amarth
Behemoth
Visions Of Atlantis
Hypocrisy
Faith No More
Kreator
Katatonia
Imminence
Lorna Shore
Butcher Babies
We Came As Romans
Eluveitie
Brutus (Headlining Red Bull stage)
Lost Society



Wel benieuwd wat ik mag afvinken als correct.
Imminence stond er vorig jaar en gaan meer dan waarschijnlijk op alcatraz staan
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik zet mijn geld echt op Metallica dit keer. Make it happen!
james hetfield love GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Begin met die 4e dag toch ook wel een beetje bang te worden voor GNR, hoop toch dat ze een keertje Werchter doen of belgië overslaan.
Na die blamage op Groningen hoop ik toch echt dat GNR overslaat... of dat de show leuker wordt dan wat ik een paar maand geleden heb gezien
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Hé, gaan we deze discussie hier nu ook voeren? Leuk...!
Met de verwachting van Metallica wordt al de rest natuurlijk wel heel snel bleek in vergelijking. Maar ben wel akkoord dat je een deftige band nodig hebt om de donderdag in te vullen en ik weet niet als motley Crue daarvoor groot genoeg is
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Vergeet Metallica mensen, komen niet naar Europa volgend jaar. Weet ik van ene in de hoogste regionen bij Rock Werchter. Aan de andere kant is het nogal een flauwe plezante dus kan net zo goed met mijn voeten rammelen maar ik geloof hem wel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Is Mötley Crue eigenlijk serieus een kanshebber hiervoor? Want uit nieuwsgierigheid eens wat livebeelden opgezocht en kon mijn lach niet inhouden toen ik dit hoorde. Hier gaat toch vooral mee gelachen worden...

Heel grote kanshebber zelfs, laat ons eerlijk zijn, motley Crue was nooit goed, zelfs in de 80s was Vince geen goeie zanger. Maar goed, mensen komen voor de zelfde reden dat ze naar bon Jovi of Bob Dylan gaan, nostalgie en het eens gezien willen hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Heel grote kanshebber zelfs, laat ons eerlijk zijn, motley Crue was nooit goed, zelfs in de 80s was Vince geen goeie zanger. Maar goed, mensen komen voor de zelfde reden dat ze naar bon Jovi of Bob Dylan gaan, nostalgie en het eens gezien willen hebben.
Het gaat zelfs niet over goed zingen, hier zingt hij gewoon ook willekeurige woorden en lettergrepen. Is dat normaal bij deze act? Grappig is het wel, maar of dat de bedoeling is. Ook nog nooit zulk een dood publiek gezien op het anders zo uitzinnige Rock In Rio.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Het gaat zelfs niet over goed zingen, hier zingt hij gewoon ook willekeurige woorden en lettergrepen. Is dat normaal bij deze act? Grappig is het wel, maar of dat de bedoeling is. Ook nog nooit zulk een dood publiek gezien op het anders zo uitzinnige Rock In Rio.
Als ik de media hoor zou Vince wel serieus aan het werken zijn aan zijn conditie maar goed, eerst nog eens zien daarna pas geloven. De band was wel vrij strak. En shout out aan de backup vocals die de show nog een beetje redden.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Is Mötley Crue eigenlijk serieus een kanshebber hiervoor? Want uit nieuwsgierigheid eens wat livebeelden opgezocht en kon mijn lach niet inhouden toen ik dit hoorde. Hier gaat toch vooral mee gelachen worden...

Als ze de zanger hadden weg gelaten en de achtergrond zangers gewoon lieten zingen was het beter geweest denk ik. Kunnen ze niet zijn microfoon beter uitzetten?

Maar inderdaad helemaal mee eens dat dit soort bands niets meer horen te headlinen, gaat nergens over. Helaas gebeurt het regelmatig op graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken