Graspop Metal Meeting 2023

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Graspop verkoopt ook wel uit, maar niet aan zo'n tempo (hoop ik).
Blijft idd wel bizar. Ik zie eigenlijk geen goede reden hiervoor...wat meer decoratie...maar dat is het dan ook.
Exclusiviteit verkoopt? Is dat em dan?
Als er genoeg intresse is, dan lijkt het alsof het een exclusief festival is...
No clue...
 

Rock is alive

Campingartiest
18 jun 2021
50
103
Graspop verkoopt ook wel uit, maar niet aan zo'n tempo (hoop ik).
Blijft idd wel bizar. Ik zie eigenlijk geen goede reden hiervoor...wat meer decoratie...maar dat is het dan ook.
Exclusiviteit verkoopt? Is dat em dan?
Als er genoeg intresse is, dan lijkt het alsof het een exclusief festival is...
No clue...
Ik weet het dus ook niet helemaal. Wou het graag dan komende zomer gaan ervaren, de aankleding is wel iets bijzonders wat vaak mist bij rock/metal festivals. Dan toch maar lekker naar Graspop dit jaar
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
afgaande op de affiche kan het wel eens snel gaan. ook afwachten als download france terug komt of niet
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
80 tot 90 euro per dag vind ik niet zo gek.

4 euro per bon, 1 bon voor kleine bier en 3 voor een nog niet eens fatsoenlijke maaltijd vind ik kwalijker
voor vorige editie maar 2.75 per bon betaald, dat gaat nog wel schrikken worden volgend jaar voor mij ben ik bang. zal wel 3.50 worden ofzo
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.615
8.946
voor vorige editie maar 2.75 per bon betaald, dat gaat nog wel schrikken worden volgend jaar voor mij ben ik bang. zal wel 3.50 worden ofzo

Op het terrein afgelopen editie was voor Graspop al 3,33 per bon. Als je een voucher had gekocht in 2019, dan had je nog goedkopere
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Op het terrein afgelopen editie was voor Graspop al 3,33 per bon. Als je een voucher had gekocht in 2019, dan had je nog goedkopere
Ja dat had ik dus gedaan in 2019 vandaar de 2.75
Voorverkoop was 3.00 en op het terrein inderdaad 3.33
Geloof dat andere festivals nog duurder waren dan graspop
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
download germany en france zullen wel gewoon voor metallica zijn geweest gok ik?
moest er terug komen in 2020, daarna dan terug weer van af, en 2017 2018 was die er ook. afwachten op 2023 maar het kan wel eens veel publiek van graspop afsnoepen want, naast een uitverkochte hellfest is er eigenlijk niet veel anders in frankrijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Dat facebook-event van MC & DL is trouwens weer offline gehaald. Zal donderdag wellicht wel terug verschijnen.. :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
I'm curious if Graspop will announce the headliners and the line-up separately again. Are we really expecting multiple names for Thursday? It would make sense to announce Mötley Crüe and Def Leppard both at once...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
#52.124 en dan was het afgelopen.
omdat iedereen hun wachtrij pic deelde had ik ook maar eens gekeken, inderdaad een 150k wachtrij toen ik binnengeraakte uit de wachtrij voor de effectieve wachtrij.
Ik denk dat we hellfest misschien wel een tommorowlandje kunnen zien doen, meerdere weekends, al dan niet met andere lineup
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
omdat iedereen hun wachtrij pic deelde had ik ook maar eens gekeken, inderdaad een 150k wachtrij toen ik binnengeraakte uit de wachtrij voor de effectieve wachtrij.
Ik denk dat we hellfest misschien wel een tommorowlandje kunnen zien doen, meerdere weekends, al dan niet met andere lineup
Blijf het apart vinden hoe dat zo gegroeid is. Relatief nieuw festival en het dan zo goed doen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
I'm curious if Graspop will announce the headliners and the line-up separately again. Are we really expecting multiple names for Thursday? It would make sense to announce Mötley Crüe and Def Leppard both at once...
They usualy (not to say always) do announce them seperately. I think they will do it this time again. Everyone knows that Def Leppard is going on tour with Mötley, but still, they will drop Def Leppard with a full batch of other (not headline) names.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.615
8.946
I'm curious if Graspop will announce the headliners and the line-up separately again. Are we really expecting multiple names for Thursday? It would make sense to announce Mötley Crüe and Def Leppard both at once...

Motley op donderdag, Def Leppard bij een groep op vrijdag? Headliner krijgt in ieder geval een eigen aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Blijf het apart vinden hoe dat zo gegroeid is. Relatief nieuw festival en het dan zo goed doen.
denk dat er wel meerdere factoren zijn, goeie PR en marketing, een groot gat in de franse metalfestival markt die ze opvullen en daar moeten we ook eerlijk in zijn, een volk die vrij chauvinistisch is en daarmee ook wel alles die frans is op de eerste plaats zet en zo ongelofelijk laat groeien
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
denk dat er wel meerdere factoren zijn, goeie PR en marketing, een groot gat in de franse metalfestival markt die ze opvullen en daar moeten we ook eerlijk in zijn, een volk die vrij chauvinistisch is en daarmee ook wel alles die frans is op de eerste plaats zet en zo ongelofelijk laat groeien
Ze hebben ook al wel eerder eens een main stage gevuld met franse bands. Was maar 1 dag, 1 stage, maar toch. Hier in Belgie zouden ze de belgische bands als opener op jupiler zetten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken