Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ik vind het ook geslaagd, wat duister medusa-achtig met al die koppen en mooi effect met de donkere wolken. Zou mooi zijn als ze iets meer concept kunnen creëren rond skully.
ik hoop wel dat ze het design doortrekken naar de weide, wat meer inkleding op de weide zelf
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Dit draadje sinds 11:00 vanmorgen:

its happening the office GIF
The Office Smile GIF

guilty
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
ik hoop wel dat ze het design doortrekken naar de weide, wat meer inkleding op de weide zelf
Denk niet dat ze gauw kosten gaan maken om dergelijke sfeer en randanimatie te voorzien, als ze weten dat het zonder ook gewoon stijf uitverkoopt..
Wat meer schaduwplekken is wel geen overbodige luxe..
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Jezus. Ben ik even blij dat ik geen ticket meer heb. Babymetal en Lordi, haha. Is dat een grap...?
Ben er juist dik tevreden mee! 😉
Ok, het zijn natuurlijk gimmicky bands, maar wel vermakelijk.
Lordi lijkt me leuk om eens gezien te hebben! 🙂
En Babymetal is gewoon heel goed (ook al zal lang niet iedereen ervan houden).
Kans op GMM wordt dan wel heel klein inderdaad, ik zie ze geen 2 maanden lang in Europa rondhangen..
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
ik hoop wel dat ze het design doortrekken naar de weide, wat meer inkleding op de weide zelf
dat was inderdaad hetgene ik bedoelde met m'n concept creëren. Daar lopen ze toch een beetje achter op andere festivals waar veel meer verhaal insteekt zoals bij hellfest en het veel kleinere alcatraz.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
dat was inderdaad hetgene ik bedoelde met m'n concept creëren. Daar lopen ze toch een beetje achter op andere festivals waar veel meer verhaal insteekt zoals bij hellfest en het veel kleinere alcatraz.
ooit gaat de poule van heel grote headliners leeglopen, en dan moet je dat opvangen met een breder dagprogramma en een betere beleving. Ik loop er ook al jaren naar te zagen maar het gebeurt toch maar heel traag.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
ik vind het ook geslaagd, wat duister medusa-achtig met al die koppen en mooi effect met de donkere wolken. Zou mooi zijn als ze iets meer concept kunnen creëren rond skully.
Mooi logo inderdaad, hoewel nogal donker en dus stuk minder opvallend.
En ik hoop niet dat die donkere wolken voorspellend zijn voor de weersomstandigheden tijdens het festival (of symbolisch voor de line-up)...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken