Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Opnieuw 4 dagen dus zoals ik al had verwacht.
Donderdag de eerste aankondiging? Motley crue?
Of morgen Slipknot al, kan ook prima lijkt me. Zijn normaal de headliners wel eens 2 dagen achter elkaar of zit daar toch wel wat meer tijd tussen?
2019 had Iron Maiden and then Judas Priest the next day, if I remember correctly.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Opnieuw 4 dagen dus zoals ik al had verwacht.
Donderdag de eerste aankondiging? Motley crue?
Of morgen Slipknot al, kan ook prima lijkt me. Zijn normaal de headliners wel eens 2 dagen achter elkaar of zit daar toch wel wat meer tijd tussen?
Rare timing want ook Rock Werchter zal de komende dagen nieuwe namen (moeten) bekendmaken.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Vergeet guns n' roses niet mannen 😬
dus METALLICA - MOTLEY - GnR - OZZY 😅

Baby Boomers Dancing GIF
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Donderdag motley crue en deff leppard aankondiging is dus zeker .
Zal voor enkele festivals wel gelden. Mss dus enkel motley en de rest van de affiche een eek later? Creeer je nog een tweede keer aandacht.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Enneuh, doen we een gokje voor de ticketprijs 😅 dat wordt dan 289 / 295 euro ofzo? En dagtickets iets van een 120.
Hopelijk tokens behouden op 120 voor 40, dus 3 euro/stuk in vvk.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: EddiePlaysBass en Simoni

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Donderdag motley crue en deff leppard aankondiging is dus zeker .
Zal voor enkele festivals wel gelden. Mss dus enkel motley en de rest van de affiche een eek later? Creeer je nog een tweede keer aandacht.
Ze gaan nooit de volledige rest van de affiche in één keer aankondigen. Eerst wat een 3-tal headliners afzonderlijk, met een eventuele eerste worp van 30-tal namen. Dan zal het wel weer wat weg-ebben om dan uiteindelijk de 4e headliner en de rest van de line-up aan te kondigen (vermoed ik).
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ik zou zelfs hoger durven gokken. Ik gok dat de tickets 309 euro gaan kosten, nummer is gewoon uit mijn duim gezogen maar ik denk wel dat we boven de 300 gaan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ook Pantera lijkt te bevestigen, die reageren ‘Hey Guys’ onder de GMM post op instragram.

Hadden ze vorig jaar niet gezegd dat het maar 3 dagen ging zijn? :p Niet dat het erg is natuurlijk!
alle XL-edities werden eerst gepresenteerd als 3 dagen, en vervolgens pas bij de announcements werd het ineens 4 dagen. Daarom voelde ik hem al wel aan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken