Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oke, aan de hand van mijn onderzoek aan t begin van t topic:
Dit betekent dat binnen een week we de eerste naam hebben, en we hebben ook al wel eens gehad dat op dezelfde dag er nog een headliner werd aangekondigd
Oke, aan de hand van mijn onderzoek aan t begin van t topic:
Dit betekent dat binnen een week we de eerste naam hebben, en we hebben ook al wel eens gehad dat op dezelfde dag er nog een headliner werd aangekondigd
Langzaam zal Graspop toch ook wel toewerken naar een systeem waarin je 50% nu betaalt en 50% over een paar maanden, of iets dergelijks. Dit wordt dus weer 4 dagen. Zal me niks verbazen als de prijs richting de 319 euro gaat. En dan verwacht ik toch wel iets anders dan fossiel Ozzy en jengelaar Axl.
Motley Crue, welke liedjes/albums zou ik zeker eens moeten horen om ze een serieuze kans te geven? Ken eigenlijk niks ervan.
Langzaam zal Graspop toch ook wel toewerken naar een systeem waarin je 50% nu betaalt en 50% over een paar maanden, of iets dergelijks. Dit wordt dus weer 4 dagen. Zal me niks verbazen als de prijs richting de 319 euro gaat.
Ja, ik zie dit soort systemen steeds vaker bij buitenlandse festivals. Mogen ze bij Graspop ook wel eens doen. Al zal ik er zelf geen gebruik van maken, studenten zullen er onder andere erg blij mee zijn verwacht ik.
En damn, als jullie al over 319 spreken gaat het wel erg hard. Ticket van 220 was 249 (en 259 indien woensdag arrival - dat bleek dan nog bedrog want je kon zo binnen) en de prijs voor de uiteindelijke 2022 tickets was dan 269 denk ik? Maar ineens 50 euro erbij zou toch wel erg veel zijn, nee?
En damn, als jullie al over 319 spreken gaat het wel erg hard. Ticket van 220 was 249 (en 259 indien woensdag arrival - dat bleek dan nog bedrog want je kon zo binnen) en de prijs voor de uiteindelijke 2022 tickets was dan 269 denk ik? Maar ineens 50 euro erbij zou toch wel erg veel zijn, nee?
Langzaam zal Graspop toch ook wel toewerken naar een systeem waarin je 50% nu betaalt en 50% over een paar maanden, of iets dergelijks. Dit wordt dus weer 4 dagen. Zal me niks verbazen als de prijs richting de 319 euro gaat. En dan verwacht ik toch wel iets anders dan fossiel Ozzy en jengelaar Axl.
Motley Crue, welke liedjes/albums zou ik zeker eens moeten horen om ze een serieuze kans te geven? Ken eigenlijk niks ervan.
Kickstart My Heart
Shout At The Devil
Girls Girls Girls
Dr. Feelgood
Home Sweet Home
Wild Side
Same Ol' Situation (SOS)
Zijn wel m'n persoonlijke favorietjes.
En ook wel een aanrader om eens te kijken naar The Dirt op Neflix. Echt nog een goeie biopic (niet helemaal accuraat, maar vertelt/toont wel het sfeertje).
ik vind het ook geslaagd, wat duister medusa-achtig met al die koppen en mooi effect met de donkere wolken. Zou mooi zijn als ze iets meer concept kunnen creëren rond skully.