Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
Tiktok staat er vol van. Ja kweet wel tiktok...maar geeft aan dat ze enorm populair zijn. Luisteraar is luisteraar, ook al zn het tiktokgebruikers... (tiktok overigens alweer verwijderd) Stubru blijft ze dagelijks spelen op de radio, dus zeker populair genoeg voor headlinespot.
de kracht van tiktok inderdaad, plots is mary on a cross hun bekendste nummer, wie had dat gedacht. ook wel goed op ingespeeld door dat nummer gewoon opnieuw te releasen en een nieuwe versie van te maken.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.754
7.571
jimmy heeft al bevestigd even geleden al dat als ghost op werchter staat ze minstens subheadline spot krijgen

Ah oke, dat had ik gemist dan! Dat maakt het wel meteen vervelender… Klinkt meteen als meer kans dat ze daar staan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.244
7.532
de kracht van tiktok inderdaad, plots is mary on a cross hun bekendste nummer, wie had dat gedacht. ook wel goed op ingespeeld door dat nummer gewoon opnieuw te releasen en een nieuwe versie van te maken.
Vind het altijd wel grappig dat op verschillende platformen hele andere nummers populair zijn. op youtube is Mary on a cross het 5e populairste nummer.
Square hammer, Cirice, Dance macabre, Rats staan hebben allemaal meer hits dan mary on a cross hier.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.754
7.571
Hollywood Vampires, Epica, Motley, Def Lep en Parkway Drive dus?

edit: zal me niks verbazen als Hollywood Vampires dan op de Motley dag staat. Dat past wel bij elkaar denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
Hollywood Vampires, Epica, Motley, Def Lep en Parkway Drive dus?

edit: zal me niks verbazen als Hollywood Vampires dan op de Motley dag staat. Dat past wel bij elkaar denk ik.
Denk het net niet, dat segment heb je al, moeten nog wat jonge bands bij voor een ander segment aan te spreken.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.754
7.571
Denk het net niet, dat segment heb je al, moeten nog wat jonge bands bij voor een ander segment aan te spreken.

Aan de andere kant stonden Hollywood Vampires, Judas Priest en Ozzy toen ook op dezelfde dag in 2018. Dacht dat er veel jong volk op Johnny Depp af kwam 😅
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.244
7.532
Dit jaar oorspronkelijk ging Aerosmith, Deep Purple en Alice cooper zijn, is ook wel vergelijkbaar. Ze zetten wel vaker veel van die bands op 1 dag juist
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
Mini docu over Parkway drive op australische televisie. Legt wel uit waarom de Amerikaanse tour gecancelled was en dat de band er 9/10 kansen niet meer ging geweest zijn.

 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.244
7.532
Mini docu over Parkway drive op australische televisie. Legt wel uit waarom de Amerikaanse tour gecancelled was en dat de band er 9/10 kansen niet meer ging geweest zijn.

Ik wilde deze video net gaan posten tot ik zag dat jij hem al gepost had :)
Vond het erg interessant, ook hoe de financiële aspecten van bands vaak bands opbreken. Zoiets is onlangs ook gebeurd met Nightwish en Marco dacht ik.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.673
5.155
Redelijk logisch, nieuw album uit. Al denk ik wel dat die waarschijnlijk wel een vrij hoge spot gaan opeisen
En wat is daar mis mee? 😉
Epica is gewoon heel goed bezig, en blijft maar doorgroeien.
Ik denk dat zij inmiddels wel na Nightwish de beste symphonic metal band genoemd mogen worden.
Geweldige, headlinerwaardige show op Alcatraz vorig jaar, en ook dit jaar op Hellfest een geweldig optreden gezien.
Laat maar komen dus, en dat mag best vrij laat op de dag! 🙂
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.673
5.155
Ik als als algemene muziekliefhebber met een voorkeur voor Rock/Metal zou graag op GGM 2023 zien:
Billy Idol (nieuwe EP's)
Chevelle
The Cult (nieuw album)
Stone Sour
In Flames
Parkway Drive (Ook gezien in Afas)
Gojira
Killswitch Engage
The Eploited (Punks not Dead mijn eerste punk album)
Godsmack
AC/DC
W.A.S.P
The Cult zou het volgens mij ook heel goed doen op GMM, geweldige band!
Nieuwe album vandaag geluisterd, klinkt ook heel degelijk.
Ik zeg doen!


Datzelfde geldt ook voor Billy Idol.
Vorige maand nog een EP uitgebracht, en vorig jaar ook al een, en ook die klinken verrassend goed!

 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus en nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
The Cult zou het volgens mij ook heel goed doen op GMM, geweldige band!
Nieuwe album vandaag geluisterd, klinkt ook heel degelijk.
Ik zeg doen!


Datzelfde geldt ook voor Billy Idol.
Vorige maand nog een EP uitgebracht, en vorig jaar ook al een, en ook die klinken verrassend goed!

dat klinkt inderdaad best goed
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.648
3.297
The Cult zou het volgens mij ook heel goed doen op GMM, geweldige band!
Nieuwe album vandaag geluisterd, klinkt ook heel degelijk.
Ik zeg doen!


Datzelfde geldt ook voor Billy Idol.
Vorige maand nog een EP uitgebracht, en vorig jaar ook al een, en ook die klinken verrassend goed!

Dat zijn nog eens vernieuwende namen die ik zou toejuichen hahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken