Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.226
Tommy vext wordt beschuldigd van misbruik/geweld tegen zijn ex vriendin. Is al buiten gesmeten bij bad wolves, ik denk niet dat ffdp zich daar aan wil verbranden.
En daarnaast is het misschien nog wel meer verschrikkelijke zanger dan Ivan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
the toy dolls touren ook terug in de buurt. hoog tijd dat graspop deze eindelijk eens op de jupilerstage zet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
the toy dolls touren ook terug in de buurt. hoog tijd dat graspop deze eindelijk eens op de jupilerstage zet.
Elephant GIF
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: TNFke en xydroh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.641
3.284
I hate to admit it... maar als er bij het productieteam blijkbaar al een tijdje dingen klinken als "uitdagende boeking" en "we houden ons hart vast voor de backstage", wordt 1 en 1 wel heel snel 2. En voor zover ik voelde gaan we inderdaad geen anderhalve maand moeten wachten op een aankondiging, klonk eerder iets in de zin van 'nog deze maand', maar da's nauwelijks echt nieuws, I know.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
I hate to admit it... maar als er bij het productieteam blijkbaar al een tijdje dingen klinken als "uitdagende boeking" en "we houden ons hart vast voor de backstage", wordt 1 en 1 wel heel snel 2. En voor zover ik voelde gaan we inderdaad geen anderhalve maand moeten wachten op een aankondiging, klonk eerder iets in de zin van 'nog deze maand', maar da's nauwelijks echt nieuws, I know.
dan toch motley crue, ik vermoed dat het wel met voorwaarden zal zijn dan?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.641
3.284
dan toch motley crue, ik vermoed dat het wel met voorwaarden zal zijn dan?
Ik mag het hopen voor het hele team dat daar toch wel voorwaarden gesteld zijn!
Alleszins nu al meer benieuwd naar hoe dat uiteindelijk gaat verlopen en de eventuele verhalen dan naar de eigenlijke show 😅
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik mag het hopen voor het hele team dat daar toch wel voorwaarden gesteld zijn!
Alleszins nu al meer benieuwd naar hoe dat uiteindelijk gaat verlopen en de eventuele verhalen dan naar de eigenlijke show 😅
Volgens mij is de Cruë heel wat minder rebels dan vroeger, hoor. OK, wellicht is Tommy Lee nog de enige met een paar vijzen los (getuigd zijn plotse dickpic op fb en instagram een paar weken geleden), maar ze zijn er uiteraard ook niet jonger op geworden + het feit dat ze al maanden/jaren clean zijn, zal er ook wel voor zorgen dat ze wat meer binnen de lijntjes kleuren dan vroeger.

(en er zullen vast wel wat regeltjes afgesproken zijn met hun bezoek).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.641
3.284
Dat geloof ik allemaal graag, maar ik kan me voorstellen dat het (redelijk jonge - dus nog niet aanwezig ten tijde van dat vorige bezoek) team die verhalen 'van toen' ook allemaal kent en dan wordt de melding van zo'n naam dus wel met een klein beetje spanning ontvangen.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Dat geloof ik allemaal graag, maar ik kan me voorstellen dat het (redelijk jonge - dus nog niet aanwezig ten tijde van dat vorige bezoek) team die verhalen 'van toen' ook allemaal kent en dan wordt de melding van zo'n naam dus wel met een klein beetje spanning ontvangen.
Ik neem aan dat ozzy ook niet meer zo wild is als vroeger.

Ze zullen het kot mss afbreken om te tonen dat ze nog wild zijn, maar daarna snel aan de ademhalingsmachine.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken