Graspop Metal Meeting 2023

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
wat is er met the offspring dan? dacht dat dat één van de strakste live punkrock bands was, tenminste zo kwamen ze over vorig jaar
zo fijn zijn als billy talent ook zo goed over komt live :)
Op Werchter gezien en toen waren ze allesbehalve strak. Wel een erg leuk feestje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
492
1.200
Ahja, graspop was geweldig denk ik. Maar toen ik een tijdje geleden een video live terugzag toen wist ik niet wat ik hoorde. Hint: goofy :D
Tja, slechte dag zeker?
Op Pinkpop 2018 en Pukkelpop (weet niet meer wel jaar) gezien maar was een drama. Maar je kunt af en toe natuurlijk geluk hebben bij zo'n band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

pickatchu

Playlistbediener
29 mei 2023
13
21
Heavy Hoempa komt ook nog blijkbaar. Nog nooit van gehoord dus geen idee wie of wat het is maar eens rap op hun Facebookpagina gekeken. Is iets zoals Blaas Of Glory denk ik. Een stel fanfaremuzikanten dus die over de wei lopen en op de grond liedjes spelen tussendoor
Lol, die zijn schitterend om in mijn volgende muziekkwis te zetten 😝😝😝
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Piebe71 en won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.006
Heavy Hoempa komt ook nog blijkbaar. Nog nooit van gehoord dus geen idee wie of wat het is maar eens rap op hun Facebookpagina gekeken. Is iets zoals Blaas Of Glory denk ik. Een stel fanfaremuzikanten dus die over de wei lopen en op de grond liedjes spelen tussendoor
Heb dat eens even opgezocht. Staan de 16e en de 17e op GMM. Ik vind dat altijd wel wat sfeer brengen. Net als Blaas of Glory. Alleen even afwachten waar we ze tegenkomen.
Alles voor meer sfeer is welkom zou ik zeggen🥳🤘
Was al bekend:
Het wordt een mix van DJ sets (van Abba tot Slayer) en acts. Ik zal niet De Jagers hele programma verklappen, maar denk aan een Maiden coverband, NOFX coverband, Mini Kiss, Heavy Hoempa etc...elke dag een paar acts en fraaie verrassingen...komen, feesten en bierdrinken!
Zijn dus onderdeel van het programma van De Rooie Jager in het Classic Rock Café op vrijdag en zaterdag.

1686415268415.png
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283

Gebruikers die dit onderwerp bekijken