Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Hier nog eens mijn programma zonder ingewikkelde opmaak.
Bij deze de spoedcursus.
Hoe meer * hoe liever ik het wil zien.
Hoe meer vraagtekens, hoe meer ik twijfel of het het aantal sterren waard is.
Opmerkingen of aanbevelingen zijn altijd welkom.
Want ik heb mss maar 1 mainstage act voor zaterdag en zondag?
Mis ik iets?
Succes met het lezen.




zaterdag
(camping metal dome vanaf 2de band)

stukje vended of toch maar mimi barks riskeren?
kane hill (nu metal) vs *?heriot (wall of sound trage hardcore)
*?antimatter
*infected rain
***meeting
**?sleep token
*?soen of stukje architects en rancid, maar dan op tijd naar
***eivor
mss klein stukje **korpiklaani
**?solstafir of **?parkway drive
**slipknot
*bulls on parade
*pablo honey (grunge)

zondag

**paledusk vroeger door voor
***?hippotraktor
***meeting
**merch bloodywood shirt kopen.
stand atlantic (avril punkrock)
blijven staan voor ***bloodywood
pauze of deathstars vroeger door voor
*avatar vroeger door voor
**?helmut lotti
*?*?voivod
stukje *eluveitie
**?billy talent
dood

Zou na Voivod gewoon de rest van de mainstages meepakken met Hollywood Vampires, Motley en Def Leppard, aangezien Eluveitie je maar één sterretje waard is en bij Billy er twijfel is over de tweede ster. Def Leppard is heerlijke rustige muziek voor de begrafenis.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
Hier nog eens mijn programma zonder ingewikkelde opmaak.
Bij deze de spoedcursus.
Hoe meer * hoe liever ik het wil zien.
Hoe meer vraagtekens, hoe meer ik twijfel of het het aantal sterren waard is.
Opmerkingen of aanbevelingen zijn altijd welkom.
Want ik heb mss maar 1 mainstage act voor zaterdag en zondag?
Mis ik iets?
Succes met het lezen.




zaterdag
(camping metal dome vanaf 2de band)

stukje vended of toch maar mimi barks riskeren?
kane hill (nu metal) vs *?heriot (wall of sound trage hardcore)
*?antimatter
*infected rain
***meeting
**?sleep token
*?soen of stukje architects en rancid, maar dan op tijd naar
***eivor
mss klein stukje **korpiklaani
**?solstafir of **?parkway drive
**slipknot
*bulls on parade
*pablo honey (grunge)

zondag

**paledusk vroeger door voor
***?hippotraktor
***meeting
**merch bloodywood shirt kopen.
stand atlantic (avril punkrock)
blijven staan voor ***bloodywood
pauze of deathstars vroeger door voor
*avatar vroeger door voor
**?helmut lotti
*?*?voivod
stukje *eluveitie
**?billy talent
dood
Zou na een stukje Eluveitie sowieso zorgen dat je wegblijft van de mainstages, zodat je festival niet eindigt in enorme mineurstemming.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Hier nog eens mijn programma zonder ingewikkelde opmaak.
Bij deze de spoedcursus.
Hoe meer * hoe liever ik het wil zien.
Hoe meer vraagtekens, hoe meer ik twijfel of het het aantal sterren waard is.
Opmerkingen of aanbevelingen zijn altijd welkom.
Want ik heb mss maar 1 mainstage act voor zaterdag en zondag?
Mis ik iets?
Succes met het lezen.




zaterdag
(camping metal dome vanaf 2de band)

stukje vended of toch maar mimi barks riskeren?
kane hill (nu metal) vs *?heriot (wall of sound trage hardcore)
*?antimatter
*infected rain
***meeting
**?sleep token
*?soen of stukje architects en rancid, maar dan op tijd naar
***eivor
mss klein stukje **korpiklaani
**?solstafir of **?parkway drive
**slipknot
*bulls on parade
*pablo honey (grunge)

zondag

**paledusk vroeger door voor
***?hippotraktor
***meeting
**merch bloodywood shirt kopen.
stand atlantic (avril punkrock)
blijven staan voor ***bloodywood
pauze of deathstars vroeger door voor
*avatar vroeger door voor
**?helmut lotti
*?*?voivod
stukje *eluveitie
**?billy talent
dood
Je vind de meetings belangrijker dan de bands, wat een dedication!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Zou na Voivod gewoon de rest van de mainstages meepakken met Hollywood Vampires, Motley en Def Leppard, aangezien Eluveitie je maar één sterretje waard is en bij Billy er twijfel is over de tweede ster. Def Leppard is heerlijke rustige muziek voor de begrafenis.
Zou na een stukje Eluveitie sowieso zorgen dat je wegblijft van de mainstages, zodat je festival niet eindigt in enorme mineurstemming.
Jullie zitten niet echt op 1 lijn:ROFLMAO:
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Zou na Voivod gewoon de rest van de mainstages meepakken met Hollywood Vampires, Motley en Def Leppard, aangezien Eluveitie je maar één sterretje waard is en bij Billy er twijfel is over de tweede ster. Def Leppard is heerlijke rustige muziek voor de begrafenis.
Die ? bij billy talent heeft vooral te maken met een opwerking dat iemand jaren gleden maakte over billy talent live. Opgezocht in de vlugte en vergeleken met the offspring valt het op het eerste zicht nog mee. Tja, iedereen wordt zeker ouder?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Die ? bij billy talent heeft vooral te maken met een opwerking dat iemand jaren gleden maakte over billy talent live. Opgezocht in de vlugte en vergeleken met the offspring valt het op het eerste zicht nog mee. Tja, iedereen wordt zeker ouder?
wat is er met the offspring dan? dacht dat dat één van de strakste live punkrock bands was, tenminste zo kwamen ze over vorig jaar
zo fijn zijn als billy talent ook zo goed over komt live :)
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
The Chats zal zeker een dik feestje zijn....Niet direct mijn muziek waar ik dagelijks naar luister maar kan het zeker smaken. Punk van de bovenste plank...Verstand op nul en gewoon gaan!!

 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Nutellica

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Het is nu ook officieel goedgekeurd, er zullen dit jaar nog wegwerpbekers zijn op graspop.
Niet tegenstaande, op camping en backstage zouden het al moeten herbruikbare bekers zijn als tegencompensatie volgens de regering.
Beter, de overgang naar de Skullies en dan ook nog herbruikbare bekers zou wel heel groot zijn voor de autistische ikke🤭

Edit: terwijl Waldrock in Friesland de statiegeldbeker in de 90er jaren al toepaste.
Het systeem werkt dus echt wel. Dat waren destijds ook nog collector-Items met de line-up er opgedrukt.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Volgende week, dagelijks tussen 16u en 18 opbouwen naar graspop met eva de roo en xander de rycke en daarna ook live vanop graspop.
Feest! Waarom die Eva de Roo ook overal voor ingezet moet worden. Het is me een raadsel. Die zouden ze beter op pukkelpop voor de tieners haar ding laten doen en op graspop mensen inzetten met verstand van metal. Als ze bij stubru denken om zo geloofwaardig over te komen, hebben ze nog een heel lange weg te gaan.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Feest! Waarom die Eva de Roo ook overal voor ingezet moet worden. Het is me een raadsel. Die zouden ze beter op pukkelpop voor de tieners haar ding laten doen en op graspop mensen inzetten met verstand van metal. Als ze bij stubru denken om zo geloofwaardig over te komen, hebben ze nog een heel lange weg te gaan.
Was daarnet naar hun podcast zware klap aan het luisteren, aflevering over graspop. Gasten: ene die nog nooit op graspop is geweest en niet graag festivals doet, en de ander die van dessel is en enkel gaat voor het sociale,... Hoe je dan een podcast over muziel gaat maken is me een raadsel.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Was daarnet naar hun podcast zware klap aan het luisteren, aflevering over graspop. Gasten: ene die nog nooit op graspop is geweest en niet graag festivals doet, en de ander die van dessel is en enkel gaat voor het sociale,... Hoe je dan een podcast over muziel gaat maken is me een raadsel.
Ik heb nu al medelijden met Thomas en Peter. Ik kan me niet voorstellen dat zij die zelf als gasten kiezen. 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Was daarnet naar hun podcast zware klap aan het luisteren, aflevering over graspop. Gasten: ene die nog nooit op graspop is geweest en niet graag festivals doet, en de ander die van dessel is en enkel gaat voor het sociale,... Hoe je dan een podcast over muziel gaat maken is me een raadsel.
Dat wordt toch gemaakt door leden van Brutus en Psychonaut?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Feest! Waarom die Eva de Roo ook overal voor ingezet moet worden. Het is me een raadsel. Die zouden ze beter op pukkelpop voor de tieners haar ding laten doen en op graspop mensen inzetten met verstand van metal. Als ze bij stubru denken om zo geloofwaardig over te komen, hebben ze nog een heel lange weg te gaan.
Uiteindelijk wel goed dat iemand die effectief al jaren naar Graspop gaat in Xander de Rycke mee gaat presenteren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Was daarnet naar hun podcast zware klap aan het luisteren, aflevering over graspop. Gasten: ene die nog nooit op graspop is geweest en niet graag festivals doet, en de ander die van dessel is en enkel gaat voor het sociale,... Hoe je dan een podcast over muziel gaat maken is me een raadsel.
Beetje heel veel van hetzelfde in die podcast vind ik dan. Concept is goed maar de uitwerking is wat knullig.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
139
314
Beter, de overgang naar de Skullies en dan ook nog herbruikbare bekers zou wel heel groot zijn voor de autistische ikke🤭

Edit: terwijl Waldrock in Friesland de statiegeldbeker in de 90er jaren al toepaste.
Het systeem werkt dus echt wel. Dat waren destijds ook nog collector-Items met de line-up er opgedrukt.
Wacken 2007 en 2008 had ook een hoop verschillende harde plastic bekers, met de logo's op van voorgaande (en de toen gaande) editie. Ik heb er daar ook een hoop van verzameld indertijd. Jammergenoeg niet meer in mijn bezit :(
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Wacken 2007 en 2008 had ook een hoop verschillende harde plastic bekers, met de logo's op van voorgaande (en de toen gaande) editie. Ik heb er daar ook een hoop van verzameld indertijd. Jammergenoeg niet meer in mijn bezit :(
Als ik bij mijn vader op zolder ga spitten moet ik er nog wel een paar terug vinden🤭
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken