Graspop Metal Meeting 2023

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Was daarnet naar hun podcast zware klap aan het luisteren, aflevering over graspop. Gasten: ene die nog nooit op graspop is geweest en niet graag festivals doet, en de ander die van dessel is en enkel gaat voor het sociale,... Hoe je dan een podcast over muziel gaat maken is me een raadsel.
Ik heb nu al medelijden met Thomas en Peter. Ik kan me niet voorstellen dat zij die zelf als gasten kiezen. 🙈
Jawel hoor hebben zelf die gasten uitgenodigd
De man was Tijs Vanneste zanger van Oceans Eleven (een iconische Belgische metalband)
De vrouw speelt ook in van alle soorten metalbands
Ik zou dus zeggen dat die meer weten van muziek maken en metal dan een groot deel van ons :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bunecarera

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Als ik bij mijn vader op zolder ga spitten moet ik er nog wel een paar terug vinden🤭

Ik heb enkel deze foto nog :) was 1 euro per beker ofzo, zaten echt toffe ontwerpen bij

Ik had toen zelfs nog haar :ROFLMAO::ROFLMAO:

4438_1162718830125_106948_n.jpg
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Jawel hoor hebben zelf die gasten uitgenodigd
De man was Tijs Vanneste zanger van Oceans Eleven (een iconische Belgische metalband)
De vrouw speelt ook in van alle soorten metalbands
Ik zou dus zeggen dat die meer weten van muziek maken en metal dan een groot deel van ons :)
Klopt idd wel. Heb wel het gevoel dat de presentatoren heeeeel diep into the scene zouden kunnen gaan, maar hun moeten inhouden.
Goede gasten in een normale aflevering, maar in deze aflevering mss niet de beste keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
Greg Puciato annuleert Download en Mystic Festival. Eén van de namen waar ik het meest naar uitkijk, 't zal toch weer geen waar zijn zeker.
Show in de Melkweg op 14 juni is ook afgelast, alleen daar wordt met geen woord over gerept, gek genoeg. Kan me niet voorstellen dat Graspop dan wel zou doorgaan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
De man was Tijs Vanneste zanger van Oceans Eleven (een iconische Belgische metalband)
Oceans of Sadness. :) Oceans Eleven is een film, haha.

Greg Puciato annuleert Download en Mystic Festival. Eén van de namen waar ik het meest naar uitkijk, 't zal toch weer geen waar zijn zeker.
Nooo, daar gaat weer een mustsee. Damn it.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
521
614
Wacken 2007 en 2008 had ook een hoop verschillende harde plastic bekers, met de logo's op van voorgaande (en de toen gaande) editie. Ik heb er daar ook een hoop van verzameld indertijd. Jammergenoeg niet meer in mijn bezit :(
Heb er hier nog een hoop staan van wacken 2011 tot 2015.
Een leuk verzamelobject.

Zijn er hier trouwens nog mensen die iets verzamelen van de festivals waar ze heen gaan?
Van graspop heb ik van bijna iedere editie wel een shirt (al dan niet te klein doorheen de jaren) in de kast liggen.
Van wacken zelfs meerdere want daar was de keuze echt imens.
Verder heb ik ook van iedere editie wat ik ben geweest ook de programmaboekjes nog.
Hierin zie je soms echt wel de groei van bepaalde bands doorheen de jaren mooi in beeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.352
2.832
Heb er hier nog een hoop staan van wacken 2011 tot 2015.
Een leuk verzamelobject.

Zijn er hier trouwens nog mensen die iets verzamelen van de festivals waar ze heen gaan?
Van graspop heb ik van bijna iedere editie wel een shirt (al dan niet te klein doorheen de jaren) in de kast liggen.
Van wacken zelfs meerdere want daar was de keuze echt imens.
Verder heb ik ook van iedere editie wat ik ben geweest ook de programmaboekjes nog.
Hierin zie je soms echt wel de groei van bepaalde bands doorheen de jaren mooi in beeld.
Ik neem mij altijd voor om bepaalde zaken te bewaren voor de "verzameling". Uiteindelijk komt het er op neer dat me het op gegeven moment in de weg ligt en dan gooi ik het toch weg. Ik weet het: eeuwig zonde, maar ik ben schijnbaar toch niet zo van het bewaren en verzamelen. Shirts daarintegen blijf ik tot in de eeuwigheid bewaren. Heb nog steeds mijn eerste shirts van "Normaal" uit de jaren 80. Elke gek zijn gebrek🤭🤭
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.549
7.192
Heb er hier nog een hoop staan van wacken 2011 tot 2015.
Een leuk verzamelobject.

Zijn er hier trouwens nog mensen die iets verzamelen van de festivals waar ze heen gaan?
Van graspop heb ik van bijna iedere editie wel een shirt (al dan niet te klein doorheen de jaren) in de kast liggen.
Van wacken zelfs meerdere want daar was de keuze echt imens.
Verder heb ik ook van iedere editie wat ik ben geweest ook de programmaboekjes nog.
Hierin zie je soms echt wel de groei van bepaalde bands doorheen de jaren mooi in beeld.

Ik heb denk ik nog wat random gadgets van de ducks of trash, sowieso van verschillende versies zo’n hardcup beker, die krijg je namelijk bij de ducks van een jaar eerder. De festivalbandjes heb ik nog, en in het algemeen heb ik zo’n prikbord vol met allerlei concerttickets, maar tegenwoordig sturen ze die niet meer via de post en is alles E-ticket…
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.549
7.192
Verdorie zeg jongens, ze hebben geluisterd, ze hebben alleen de verkeerde covers eruit gehaald!

De setlist van GNR van gisteren in Spanje, met Shadow of your Love, Locomotive en Yesterdays (en een Chinese Democracy nummer) als tour debut.
Goede nummers om toe te voegen, maar had Nice Boys ook wel graag willen horen

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Cooman666

Resie

Playlistbediener
28 apr 2023
10
14
Source : ikzelf die er vorig jaar naar stond te kijken toen een kerel die zijn eigen naam amper nog uit kon spreken een tepelpiercing liet zetten onder groot gejuich van omstaanders. Enige wat hij moest doen was een papier ondertekenen dat hij alle aansprakelijkheid afstond.
Ik ben een groot voorstander van idioten hun eigen fouten te laten maken om er nadien (hopelijk) uit te leren, maar als artiest zijnde zou ik er niet op beide oren van slapen indien ik weet dat ik zo'n dronkaard iets permanent gegeven heb in die staat.

As i said, misschien ben ik oud aan het worden. Twintig jaar geleden had ik waarschijnlijk met mijn promille hoger dan de kerktoren van Dessel als eerste in de rij gestaan :LOL:
Vriendin van mij heeft ooit eens op een Lowlands een tattoo laten zetten. Heeeel niet nuchter😄. Die is een dag later in een sloot gesprongen. Die tattoo is altijd superlelijk gebleven, maar wel een fantastisch souvenir!🤣
 

Resie

Playlistbediener
28 apr 2023
10
14
bedankt voor de tips,
Nu nog even een ander vraagje...
Door mij gebroken enkel vorig jaar op werchter voor mij geen moshpits, circle pits of wall of deaths.
Maar denk wel dat ik me nog veilig voel bij vanvoor staan, crowdsurfers helpen, polonaise? lol. Aan de rand van de pit staan... Iemand ervaringen met de tussenweg zoeken? Dus toch nog bewegen en niet volledig stilstaan om je rug te besparen? En ja, headbangen hoort er uiteraard bij.
Ik gok dat alle mensen boven de 40 ervaring hebben met het zoeken naar een middenweg!🤣
Dus: zoek naar mensen met grijs haar die niet stilstaan, en je hebt je nieuwe crowd gevonden😂😂😂

Oftewel: vind mij. (Hoewel mijn haar geverft is😉 in en in felgekleurde dreads zit)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken