Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
Dank jullie!
Dat lijkt er al iets meer op in ieder geval. Between The Atoms is een lekker stevige plaat, klinkt heel aardig!
Was bij mijn luisterbeurten eigenlijk nog nooit veel verder gekomen dan een nummer of 5-6, en die waren nogal rustig, slaapverwekkend haast.. 😶
Of het genoeg is om mijn vrouw wakker te houden, weet ik niet, maar ik ga wellicht toch maar even een kijkje nemen. 😉
Between the Atoms is inderdaad een heerlijk nummer. Die overgang na vijf minuten, dat gaat live een magisch moment worden, weet ik nu al.
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
32
68
Heeft iemand al een idee welke nummers in die hardere set terecht kunnen gaan komen, want ik kan ze eerlijk gezegd nog niet zo snel ontdekken..
Ik wil op zich best gaan kijken, maar ben nog niet overweldigd door die band.
Eigenlijk vind ik het zelfs wat saai als ik eerlijk ben, en als ik dat al vind, dan valt mijn vrouw er al helemaal bij in slaap, ben ik bang... 😅

Aan de andere kant zijn de alternatieven (I Prevail/The Menzingers) nou ook niet echt bands waar ik direct naar toe moet, dus wil het best een kans geven live.
En anders is een uurtje niks doen na Vended - Noctem - Skindred natuurlijk ook niet verkeerd. 😉
Wel grappig om te zien dat iedereen zo'n verschillende smaak heeft. Bij mij was net I prevail of The Menzingers 1 van de moeilijkste keuzes van het hele festival :)
 

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
117
327
Antimatter heeft volgens mij veel nieuwe fans gewonnen hier. Ik heb het idee dat nog niet zoveel mensen hem kenden toen hij werd aangekondigd, maar ondertussen komt hij frequent voor in de spoorboekjes en de persoonlijke top 5-10 lijstjes. Doet mij in ieder geval goed om te zien dat dat enthousiasme nu zo gedeeld wordt hier.
Ik had nog nooit gehoord van de beste man. Maar dankzij het forum ben ik het gaan luisteren en nu is het het optreden waar ik het meest naar uitkijk!

Zeker een zwaardere set. Zijn steviger werk spreekt me meer aan dan zijn akoestische nummers. Maar dat is persoonlijk.

Geweldig hoe hij die saxofoon en/of viool gebruikt in sommige tracks! 😍
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Zo kom je nog eens wat tegen met het opruimen van je festivalzooi haha...
Zo zie ik plots dat ik Heidevolk al eens gezien heb 🤔
En dat Architects vet laag stond toen
Screenshot_2023-06-07-17-37-47-683_com.miui.gallery-edit.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.471
Zoals theblackmadness hierboven al heeft neergeschreven heeft die vriendelijke Mick Moss zelf een playlistje opgesteld voor de show op graspop (en mystic). Zijn enthousiasme op de facebook pagina is ook heerlijk om te volgen! Zelden gezien dat de artiest ons grote enthousiasme deelt hahaha.

Bekijk bijlage 5338

Bekijk bijlage 5339
Ja zijn enthousiasme is heel aanstekelijk en bijna aandoenlijk. En nog toffer om te lezen dat ons enthousiasme tot zoveel nieuwe fans heeft geleid hier. Zoals eerder gezegd kan deze show echt een enorme boost zijn voor de populariteit van Antimatter, meer dan verdiend!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.173
1.471
Ik had nog nooit gehoord van de beste man. Maar dankzij het forum ben ik het gaan luisteren en nu is het het optreden waar ik het meest naar uitkijk!

Zeker een zwaardere set. Zijn steviger werk spreekt me meer aan dan zijn akoestische nummers. Maar dat is persoonlijk.

Geweldig hoe hij die saxofoon en/of viool gebruikt in sommige tracks! 😍
Gaat er dan ook live een saxofonist of violist komen? Dat zou dan geweldig zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nutellica

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Dus toch geen metal moose? Rolstoelplatform is verplaatst naar de north stage als ik het goed heb. En de jupiler stage is ook niet meer in ee hoekje geduwd.
Klopt, geen Moose Bar, is door een andere gebruiker hier wel gezegd dat die volgend jaar weer terug zou moeten komen. Logistiek verhinderd dit jaar. Maar dat is slechts van horen zeggen hier op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Gebruikers die dit onderwerp bekijken