Ha die Robin! Leuk dat je hierop terug komt.
Ontzettend balen he van Draconian. Mijn grootste must see van deze editie helaas om onduidelijke redenen van het affiche verdwenen. Hoop echt dat ze het volgend jaar goed komen maken. Infected Rain is inderdaad een aardige vervanger, maar haalt het in de verste verte niet bij mijn liefde voor Draconian.
Loathe is inderdaad een aparte band. Ik vind de mix tussen shoegaze en metalcore heel erg leuk en uniek. Qua nummers zou je wellicht de nummers 'Is It Really You?' en 'I Let It In And It Took Everything' kunnen proberen.
Qua namen die tijdens onze vorige conversatie nog niet besproken waren, is er helaas niet zo gek veel geweldigs bij gekomen. Tenminste niet dingen waarvan ik verwacht dat jij ze nog niet kent. Ik zag je al posten over
Symphony X en
Haken, die vind ik uiteraard ook top. En ik ga er vanuit dat je
My Dying Bride ook wel kent. Zo niet, dan is dat wel een grote aanrader. Al weet ik niet of je een liefhebber bent van Ghost, want dat vind ik wel een nare clash. En iets andere stijlen van muziek maar wat wellicht toch in je straatje past:
Noctem, Elegant Weapons en
Planet of Zeus. Die staan in elk geval allemaal op mijn lijstje om te gaan zien.