Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
toevallig iemand hier die 3 combi plus kaarten over heeft? die waren gewoon nooit beschikbaar . meteen uitverkocht
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Moniek

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
Heb het ook even geprobeerd maar inderdaad, alle combi tickets zijn nu al uitverkocht. Had ik niet verwacht

EDIT: de zondag tickets zijn ook opnieuw uitverkocht.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.592
3.100
Wtf. Dat is wel echt belachelijk snel. Gaat nergens over.
Natuurlijk gaat dat wel ergens over. Begin 2020 waren de combi tickets al uitverkocht, de goesting om te gaan na zo'n verplichte pauze wordt er bij iedereen alleen maar groter op dus behoudt iedereen zijn tickets, het verbaast me daarom helemaal niet dat er geen (of nauwelijks) combi plus tickets beschikbaar waren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Natuurlijk gaat dat wel ergens over. Begin 2020 waren de combi tickets al uitverkocht, de goesting om te gaan na zo'n verplichte pauze wordt er bij iedereen alleen maar groter op dus behoudt iedereen zijn tickets, het verbaast me daarom helemaal niet dat er geen (of nauwelijks) combi plus tickets beschikbaar waren.
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat die goesting daadwerkelijk zo hoog is. Is dat tegenwoordig echt zo'n groot onderdeel van het leven geworden...?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
ik vrees toch dat er heel wat mensen wat aan het afwachten zijn als het wel gaat mogen, ik denk dus dat we de laatste paar weken voor graspop wel eens een invasie van ticketswap gaan zien
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.398
6.952
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat die goesting daadwerkelijk zo hoog is. Is dat tegenwoordig echt zo'n groot onderdeel van het leven geworden...?

Ik ga er toch vanuit dat er aardig wat mensen met regelmaat naar hetzelfde festival gaan. En daarnaast ook gewoon een vergelijkbare trend als bij gewoon losse concerten. Ik heb voor geen enkel concert mijn ticket weg gedaan of een vergoeding gevraagd, maar ze zijn wel allemaal uitgesteld. Daar wachten we toch ook op totdat het wel doorgaat? Een festival is niet veel anders, behalve de line up die kan veranderen, maar ook daar zijn er genoeg mensen die het niet uitmaakt wie of wat er op de line up staan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
Ik moet zeggen dat Graspop het wel heel erg goed voor elkaar heeft qua namen van voorgaande twee afgelaste jaren. Eigenlijk kom ik alleen op Disturbed en Alter Bridge die we nu nog niet zien en ook niet meer gaan zien. Maar daarvoor zijn dan weer namen als Dropkick Murphys en Avenged Sevenfold opgedoken. Erg keurig, hoewel ik meer gecharmeerd was van Disturbed en Alter Bridge, maar Graspop kan er ook niks aan doen dat ze niet meer touren.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat die goesting daadwerkelijk zo hoog is. Is dat tegenwoordig echt zo'n groot onderdeel van het leven geworden...?
Twee edities moeten missen en nu weer zo'n bangelijke affiche, natuurlijk wil iedereen daar opnieuw weer bij zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
Dan denk ik dat ik een uitzondering op de regel ben, haha.
Uiteraard maar jij hebt tickets voor Hellfest, ik denk dat er een redelijk aantal mensen naar Graspop zal willen gaan omdat ze tickets voor Hellfest zijn misgelopen.

Op verschillende internationale fora zie ik al mensen die klagen omdat ze graag een ticket wilden voor Graspop maar die ernaast hebben gegrepen vanochtend
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Uiteraard maar jij hebt tickets voor Hellfest, ik denk dat er een redelijk aantal mensen naar Graspop zal willen gaan omdat ze tickets voor Hellfest zijn misgelopen.

Op verschillende internationale fora zie ik al mensen die klagen omdat ze graag een ticket wilden voor Graspop maar die ernaast hebben gegrepen vanochtend
Nee, maar bedoel zelf meer van dat ik het ook prima vond om twee jaar niks te hebben. Ik heb die knaldrang niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Of dat met knaldrang te maken heeft is een tweede.
Volgens mij neem je knaldrang wat te letterlijk. Het is de zin die mensen hebben om weer op pad te kunnen gaan, mensen ontmoeten en nieuwe belevingen op te doen. Daarvoor gaan we op pad en boeke al die tickets. Niet om totaal naar de klote te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Waar kan ik het verzoek indienen voor Porcupine Tree als één van de MS2 afsluiters voor 2023? Met de comeback tournee november 2022 lijkt me dat helemaal geen gekke gedachte.

In de categorie GMM 2023:
- Slipknot teast een nieuwe single: https://thechapeltownrag.com/
- Machine Head heeft vroeger de belofte gemaakt om niet meer te touren met andere bands en geen festivals meer te doen, zodat ze altijd een show naar hun voorkeur kunnen spelen. Van het eerste zijn ze afgestapt, getuige de tour in het najaar van 2022 met Amon Amarth. Misschien stappen ze ook van het tweede af?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
geen onbelangrijk detail, de support voor de machine head/amon amarth tour is the halo effect, dit is een band met een reeks oud in flames leden met onder andere Jesper Strömblad. Zeker een band om verder op te volgen.

tot zover hebben we enkel een teaser van 1 nummer. ik zit dus in spanning af te wachten, maar het lijkt sterk op clayman era in flames
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken