Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ja, dan toch maar vast een kaartje aanschaffen
Ja zou je denken. Maar net Alcatraz gekocht, Tremonti in Boerderij, moet nog kaartjes voor Moonspell in Tivoli halen, morgen Genesis in de verkoop en Bruce die aan de deur klopt. Hiermee heb ik wel even het punt bereikt waarbij men thuis denkt, bekijk jij het maar even ?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ja zou je denken. Maar net Alcatraz gekocht, Tremonti in Boerderij, moet nog kaartjes voor Moonspell in Tivoli halen, morgen Genesis in de verkoop en Bruce die aan de deur klopt. Hiermee heb ik wel even het punt bereikt waarbij men thuis denkt, bekijk jij het maar even ?
Voor Bruce heb ik altijd geld ;), tenzij het inderdaad Pinkpop wordt, dan wordt het even anders
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Weet iemand of er al een definitieve bevestiging is gekomen uit het kamp van Soen over de tour? Gaat deze door?

Die band is trouwens stilletjes van het Graspop affiche verdwenen en tot nu toe ook niet op Alcatraz. Vreemd, zullen toch wel ergens op een affiche komen lijkt me.
Die gaat wel door overigens. Soen post zojuist dat het eerste deel van de tour bijna start en dat Port Noir en Oceanhoarse meekomen als support.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Belphegor, Mork, Kampfar, Pestilence, Rotting Christ, Vomitory en Gaerea naar Wacken Open Air.

En... Misschien wel belangrijker: Behemoth laatste headliner van Bloodstock, op dezelfde data als Alcatraz.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Belphegor, Mork, Kampfar, Pestilence, Rotting Christ, Vomitory en Gaerea naar Wacken Open Air.

En... Misschien wel belangrijker: Behemoth laatste headliner van Bloodstock, op dezelfde data als Alcatraz.
Behemoth zou voor de hand liggen, aangezien ze ook al als headliner op de poster voor 2020 stonden (met Anthrax).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Nightwish staat dus op de Graspop vrijdag op Pinkpop. Blijf het vreemd vinden dat deze band niet geboekt is terwijl ze in de buurt zijn, maar zal ook niet meer gebeuren. denk niet dat er nog plek voor ze is op de line up. Ik hoop dat Nightwish in 2023 één van de dagen een mainstage mag afsluiten.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Nightwish staat dus op de Graspop vrijdag op Pinkpop. Blijf het vreemd vinden dat deze band niet geboekt is terwijl ze in de buurt zijn, maar zal ook niet meer gebeuren. denk niet dat er nog plek voor ze is op de line up. Ik hoop dat Nightwish in 2023 één van de dagen een mainstage mag afsluiten.
De zaterdag zou misschien nog kunnen. Ook niet de grootste namen. Nu heb je JP en Korn. Zou Nightwish niet heel misplaatst bij staan bovenaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Waar kan ik het verzoek indienen voor Porcupine Tree als één van de MS2 afsluiters voor 2023? Met de comeback tournee november 2022 lijkt me dat helemaal geen gekke gedachte.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: nikita en PimSp

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
De zaterdag zou misschien nog kunnen. Ook niet de grootste namen. Nu heb je JP en Korn. Zou Nightwish niet heel misplaatst bij staan bovenaan.
Op de zaterdag staan al 3 headliners, ik zie Nightwish daar niet meer bijkomen. Het avondprogramma op de mainstage staat al wel vol
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Ik verwacht inderdaad geen grote namen meer.
In 2020 zouden maiden en mercyful fate de headliners zijn, en in 2021 zou volbeat de vervanger zijn van maiden
Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat ze er nu ineens alle 3 staan, met toch 2 mooie headliners vind ik zelf.
Volgens mij zou de donderdag in eerste instantie ook geen volwaardige dag worden en nu ineens wel.
Daar komt echt niets meer bij

Iets groters dan bijvoorbeeld een Dragonforce ofso verwacht ik niet meer bij die laatste namen eerlijk gezegd
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik sta al klaar om 10 uur tickets te kopen, ik verwacht dat het vrij snel zal uitverkopen door de overgedragen tickets
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Succes hè. Baal er stiekem toch wel van dat ik namen als Aerosmith, Europe, Heilung en Foreigner moet gaan missen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken