Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu iedereen al even de tijd heeft gehad voor wat luisterrondes is het wellicht leuk om al wat ontdekkingen te delen?
Mijn eerste: Massive Wagons!
Alleraardigst catchy Brits rockbandje voor fans van bands als Status Quo, UFO, Slade.
Ideaal om de zaterdag vroeg mee te beginnen!
Leuk idee! Massive Wagons gelijk even in de wachtrij gezet, was bij mij nog niet echt naar voren gekomen.
Heb zelf ook al 1 nieuwe vondst die me positief verrast. Namelijk de band As Everything Unfolds. Wat lichtere melodieuze metalcore met zangeres, maar wel lekker stevig. Ik ga hier wel van genieten vroeg op de dag.
Leuk idee! Massive Wagons gelijk even in de wachtrij gezet, was bij mij nog niet echt naar voren gekomen.
Heb zelf ook al 1 nieuwe vondst die me positief verrast. Namelijk de band As Everything Unfolds. Wat lichtere melodieuze metalcore met zangeres, maar wel lekker stevig. Ik ga hier wel van genieten vroeg op de dag.
Nu iedereen al even de tijd heeft gehad voor wat luisterrondes is het wellicht leuk om al wat ontdekkingen te delen?
Mijn eerste: Massive Wagons!
Alleraardigst catchy Brits rockbandje voor fans van bands als Status Quo, UFO, Slade.
Ideaal om de zaterdag vroeg mee te beginnen!
ik zal het blijven van de daken schreeuwen, spiritbox en imminence moet je zeker checken. voor de fans van metalcore is dit gewoon verplichte kost om de grote bands van de toekomst te zien. beide bands zijn peilsnel de lucht in het schieten qua populariteit.
ik zal het blijven van de daken schreeuwen, spiritbox en imminence moet je zeker checken. voor de fans van metalcore is dit gewoon verplichte kost om de grote bands van de toekomst te zien. beide bands zijn peilsnel de lucht in het schieten qua populariteit.
Imminence vandaag paar keer in mijn wachtrij gezet, dat beviel erg goed! Goede tip, ga ik zeker meer luisteren. Samen met While She Sleeps en Bury Tomorrow de metalcore namen waar ik voor ga volgend jaar.
De concerten van Nightwish in de ZiggoDome gaan door. Bij onderstaande twitterpost van de band zelf worden een paar shows bevestigd die doorgaan dit jaar. Onder andere de twee concerten in de ZiggoDome dus.
Edit: Ook het belgische concert staat erbij zie ik.
De concerten van Nightwish in de ZiggoDome gaan door. Bij onderstaande twitterpost van de band zelf worden een paar shows bevestigd die doorgaan dit jaar. Onder andere de twee concerten in de ZiggoDome dus.
Edit: Ook het belgische concert staat erbij zie ik.
Voor mij ook nog een mooi najaar:
14-11: Blind Guardian, Volt Sittard
27-11: Beast In Black, 013 Tilburg
3-12: Heilung, 013 Tilburg (enige optreden, rest van tour gecanceld)
10-12: Nightwish, Lotto Arena Antwerpen
Zin in! ?
Prachtig. Baal nu toch een beetje dat ik niet naar Heilung ga, maar naar Leprous, nu het hun enige show van de tour is (die overigens is uitgesteld, niet geannuleerd). Verder nog Soen op het programma, ook nog Nightwish en als het goed is nog Lamb of God met Kreator wat betreft het hardere segment. Prima namen dus.
Voor mij ook nog een mooi najaar:
14-11: Blind Guardian, Volt Sittard
27-11: Beast In Black, 013 Tilburg
3-12: Heilung, 013 Tilburg (enige optreden, rest van tour gecanceld)
10-12: Nightwish, Lotto Arena Antwerpen
Zin in! ?
Grotere worden inderdaad makkelijk verplaatst, kleinere minder. Zit zelf eigenlijk te wachten totdat Carmina Burana nog wordt verplaatst, Black Pumas in de AFAS en misschien ook wel Heaven Shall Burn en Lamb of God in 013, maar die andere verwacht ik wel dat ze doorgang zullen vinden.