Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Nu iedereen al even de tijd heeft gehad voor wat luisterrondes is het wellicht leuk om al wat ontdekkingen te delen?

Mijn eerste: Massive Wagons!
Alleraardigst catchy Brits rockbandje voor fans van bands als Status Quo, UFO, Slade.
Ideaal om de zaterdag vroeg mee te beginnen!

 
  • Leuk
Waarderingen: Audenda en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Leuk idee! Massive Wagons gelijk even in de wachtrij gezet, was bij mij nog niet echt naar voren gekomen.

Heb zelf ook al 1 nieuwe vondst die me positief verrast. Namelijk de band As Everything Unfolds. Wat lichtere melodieuze metalcore met zangeres, maar wel lekker stevig. Ik ga hier wel van genieten vroeg op de dag.

 
  • Leuk
Waarderingen: Audenda en MetalLimbo

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Leuk idee! Massive Wagons gelijk even in de wachtrij gezet, was bij mij nog niet echt naar voren gekomen.

Heb zelf ook al 1 nieuwe vondst die me positief verrast. Namelijk de band As Everything Unfolds. Wat lichtere melodieuze metalcore met zangeres, maar wel lekker stevig. Ik ga hier wel van genieten vroeg op de dag.

Had ik ontdekt bij de europese draft, is idd een topbandje om mee te beginnen op de dag
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Leuk idee! Massive Wagons gelijk even in de wachtrij gezet, was bij mij nog niet echt naar voren gekomen.

Heb zelf ook al 1 nieuwe vondst die me positief verrast. Namelijk de band As Everything Unfolds. Wat lichtere melodieuze metalcore met zangeres, maar wel lekker stevig. Ik ga hier wel van genieten vroeg op de dag.

Die kwam ik laatst ook al eens tegen, klinkt prima inderdaad. Ook maar eens een playlistje van opzetten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Nu iedereen al even de tijd heeft gehad voor wat luisterrondes is het wellicht leuk om al wat ontdekkingen te delen?

Mijn eerste: Massive Wagons!
Alleraardigst catchy Brits rockbandje voor fans van bands als Status Quo, UFO, Slade.
Ideaal om de zaterdag vroeg mee te beginnen!

Tijd gehad voor wat luisterrondes? Mocht ik willen... :(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik zal het blijven van de daken schreeuwen, spiritbox en imminence moet je zeker checken. voor de fans van metalcore is dit gewoon verplichte kost om de grote bands van de toekomst te zien. beide bands zijn peilsnel de lucht in het schieten qua populariteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
ik zal het blijven van de daken schreeuwen, spiritbox en imminence moet je zeker checken. voor de fans van metalcore is dit gewoon verplichte kost om de grote bands van de toekomst te zien. beide bands zijn peilsnel de lucht in het schieten qua populariteit.
Imminence vandaag paar keer in mijn wachtrij gezet, dat beviel erg goed! Goede tip, ga ik zeker meer luisteren. Samen met While She Sleeps en Bury Tomorrow de metalcore namen waar ik voor ga volgend jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
De concerten van Nightwish in de ZiggoDome gaan door. Bij onderstaande twitterpost van de band zelf worden een paar shows bevestigd die doorgaan dit jaar. Onder andere de twee concerten in de ZiggoDome dus.

Edit: Ook het belgische concert staat erbij zie ik.

Hier ben ik echt heel heel heel bij mee. Kaartjes voor België. Week ervoor Epica. December belooft een mooie maand te wordeb!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Nightwish in de ziggo op dinsdag 23 november en dan Beast in Black op zaterdag 27 november in de 013. Ook een mooie combinatie
Voor mij ook nog een mooi najaar:
14-11: Blind Guardian, Volt Sittard
27-11: Beast In Black, 013 Tilburg
3-12: Heilung, 013 Tilburg (enige optreden, rest van tour gecanceld)
10-12: Nightwish, Lotto Arena Antwerpen
Zin in! :cool: ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Prachtig. Baal nu toch een beetje dat ik niet naar Heilung ga, maar naar Leprous, nu het hun enige show van de tour is (die overigens is uitgesteld, niet geannuleerd). Verder nog Soen op het programma, ook nog Nightwish en als het goed is nog Lamb of God met Kreator wat betreft het hardere segment. Prima namen dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Voor mij ook nog een mooi najaar:
14-11: Blind Guardian, Volt Sittard
27-11: Beast In Black, 013 Tilburg
3-12: Heilung, 013 Tilburg (enige optreden, rest van tour gecanceld)
10-12: Nightwish, Lotto Arena Antwerpen
Zin in! :cool: ?

Oh goed dat je t zegt van Blind Guardian. Niet meer aan gedacht. Misschien nog even meepakken.\

Edit: maar zo te zien al uitverkocht :LOL:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Toch is het aanbod nog vrij karig.. ik zie nog heel veel "verplaatste" concerten deze periode. Ben benieuwd of dat snel wat beter zal gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Toch is het aanbod nog vrij karig.. ik zie nog heel veel "verplaatste" concerten deze periode. Ben benieuwd of dat snel wat beter zal gaan.
Grotere worden inderdaad makkelijk verplaatst, kleinere minder. Zit zelf eigenlijk te wachten totdat Carmina Burana nog wordt verplaatst, Black Pumas in de AFAS en misschien ook wel Heaven Shall Burn en Lamb of God in 013, maar die andere verwacht ik wel dat ze doorgang zullen vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken