Stem nu op de Festivalacts Top 100 der Lage Landen! Wie zijn de beste Nederlandse en Belgische festivalacts ooit? »

Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Gouden Tip
7 nov 2019
497
82
Ik vind dit wel bijzonder trouwens:
Wat verandert er nog in 2022? GMM-parking is niet meer inbegrepen in het festivalticket. Met andere woorden, de parkings worden betalend. Meer info volgt in aanloop naar het festival. Parking blijft wel inbegrepen bij aankoop van een festihut of staanplaats.

We moeten dus ineens gaan betalen voor parkeren

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
5.768
1.563
Ik vind dit wel bijzonder trouwens:
Wat verandert er nog in 2022? GMM-parking is niet meer inbegrepen in het festivalticket. Met andere woorden, de parkings worden betalend. Meer info volgt in aanloop naar het festival. Parking blijft wel inbegrepen bij aankoop van een festihut of staanplaats.

We moeten dus ineens gaan betalen voor parkeren
Mogen ze wel betere OV-lijnen in gaan zetten...

imac

Randprogramma
1 jul 2019
155
47
Ik vermoed, op basis van de afbeelding met de nieuwe lay-out van de weide, dat de capaciteit van de campings kleiner zal uitvallen. Ik kan het natuurlijk verkeerd voor hebben. Mocht het zo zijn, dan gaan velen op zoek moeten gaan naar een andere slaapplaats.

Ik ben eveneens benieuwd hoe de opstelling van de podia zal zijn.

Angela Merkel

Gouden Tip
13 apr 2021
278
187
Hutjes en huurtenten verdwijnen van Metal Town en Boneyard en gaan naar de nieuwe camping Inferno.

Mijn buikgevoel zegt wel dat alles kleiner lijkt.

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
4.704
1.681
Ik kan toch lastig inschatten of het terrein van de oude camping groter is dan het oude festivalterrein. Langgerekter zeker, maar groter? Zo te zien gaan de campingvoorzieningen er zo fors op vooruit, verspreidliggend over het gebied. Geeft me een beetje een RaR gevoel waar dit ook zo is.

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
257
32
en ook de prijzen gelijk maar omhoog!!! combi plus nu 269, ik heb 259 betaald ! en de munten 40 voor 120 euro, was 110 !!

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
257
32
a.s. maandag kunnen we onze tickets omzetten en pas in de aanloop naar het festival krijgen we te horen wat het parkeren gaat kosten?
even opgezocht (mss een indicatie) een parkeerkaart voor een weekend pinkpop was 40 euro !!

camping en festivalterrein lijken ook kleiner op het kaartje.

Paddy

Subheadliner
16 dec 2014
3.981
568
a.s. maandag kunnen we onze tickets omzetten en pas in de aanloop naar het festival krijgen we te horen wat het parkeren gaat kosten?
even opgezocht (mss een indicatie) een parkeerkaart voor een weekend pinkpop was 40 euro !!

camping en festivalterrein lijken ook kleiner op het kaartje.
Op Werchter is dit goedkoper. Zo uit mijn hoofd 25 euro voor een parkeerticket.

koekdoos

Geliefde act
22 okt 2018
1.367
563
Ze zullen ergens hun geld aan moeten verdienen na de afgelopen twee jaar. Dat wordt gewoon een dopje meenemen die op de waterflesjes past en gewoon eenmalig een flesje water halen en die steeds hervullen, lekker goedkoop.

xydroh

Geliefde act
22 okt 2018
1.600
156
ik vermoed dat we nu wel enkele weken/maanden gaan mogen wachten op nog meer nieuws?

koekdoos

Geliefde act
22 okt 2018
1.367
563
ik vermoed dat we nu wel enkele weken/maanden gaan mogen wachten op nog meer nieuws?

Ik hoop op weer zo'n sinterklaas- of kerstaankondiging. Maar het is ook maar de vraag hoe lang ze wachten, voor hetzelfde geld is het pas weer zo'n februari/maart aankondiging. Ook al kunnen ze net zo goed alles aankondigen wat mij betreft, de meerderheid van de tickets is toch al verkocht.

Rockbeer

Support act
6 okt 2016
1.055
175
Wat verwachten we nog precies dan? Volgens mij zijn alle spots wel vergeven en zijn de negen resterende acts van die late night coverbandjes.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken