Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.394
237
Hahaha, nee hoor, ik ben Belg, Antwerpenaar meer bepaald... wij gebruiken u en jij/gij of je/ge, uw(e) en jouw allemaal door elkaar, zonder daar een soort van beleefdheidsvorm aan te koppelen. Er bestaat geen 'jouw link' in't Antwerps, enkel 'uwe link' hahaha, dus typt uw link natuurlijker dan 'jouw'. Om een concreet voorbeeldje te geven, wij zeggen tegen elkaar 'ge zijt uw bijlage vergeten'.
Excuses :)
Dat had ik al door, hoor (prachtig taaltje, dat Vlaams). ;)
Wat overigens niet weg neemt dat ik ook oud word/ben... 😞

duck

Randprogramma
8 jan 2019
133
108
Blind Guardian spelen het weekend na Graspop op het Rock The Castle festival in Italië.
Het is meer dan 10 jaar geleden dat die nog eens op Graspop stonden.
Hoog tijd!

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
4.394
1.330
De nieuwe tickets zojuist gedownload! Blijft een formaliteit maar toch fijn om de nieuwe tickets binnen te hebben. Nu rustig aftellen en bandjes luisteren.

• Leuk
Waarderingen: duck

duck

Randprogramma
8 jan 2019
133
108
De nieuwe tickets zojuist gedownload! Blijft een formaliteit maar toch fijn om de nieuwe tickets binnen te hebben. Nu rustig aftellen en bandjes luisteren.

De tickets ook gedownload.
Ik ben nog steeds bezig met de playlist van @djost op Spotify. Die houdt me nog wel even zoet 🤘

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

prins

Randprogramma
9 nov 2019
243
25
Blind Guardian spelen het weekend na Graspop op het Rock The Castle festival in Italië.
Het is meer dan 10 jaar geleden dat die nog eens op Graspop stonden.
Hoog tijd!
dat zou echt geweldig zijn, alleen ben ik bang dat ze binnenkort worden aangekondigd voor alcatraz. maar fingers crossed.

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

Joslittel

Subheadliner
17 feb 2016
4.394
1.330
dat zou echt geweldig zijn, alleen ben ik bang dat ze binnenkort worden aangekondigd voor alcatraz. maar fingers crossed.
Daar verwacht ik ze ook ja. Vanaf morgen tot zondag aankondigingen Alcatraz dus binnenkort weten we meer!

prins

Randprogramma
9 nov 2019
243
25
the raven age support van volbeat en doro support van michael schenker. opties voor graspop?

prins

Randprogramma
9 nov 2019
243
25
heb gevraagd of er op woensdag ook nog wat geregeld word (coverbands of rockcafé open). antwoord: meer info volgt, op woensdag blijft het festivalterrein gesloten.

• Leuk
Waarderingen: Audenda

joris313

Randprogramma
28 nov 2019
104
24
heb gevraagd of er op woensdag ook nog wat geregeld word (coverbands of rockcafé open). antwoord: meer info volgt, op woensdag blijft het festivalterrein gesloten.
Hmm dat komt me wel een beetje vreemd over, had wel iets verwacht op het festivalterrein op de woensdagavond

• Leuk

prins

Randprogramma
9 nov 2019
243
25
Hmm dat komt me wel een beetje vreemd over, had wel iets verwacht op het festivalterrein op de woensdagavond
in 2019 was op donderdag(toen de vooravond) de marquee, metaldome, jupiler stage en rock cafe open. alleen het terrein voor de mainstages was dicht.

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.394
237
in 2019 was op donderdag(toen de vooravond) de marquee, metaldome, jupiler stage en rock cafe open. alleen het terrein voor de mainstages was dicht.
In 'normale', 3-daagse jaren is dat ook zo, maar niet in 4-daagse jaren. In 2018 was er ook niets op woensdag.
Toegegeven, je kon toen nog niet op woensdag de camping op, en de donderdag was ook geen volledige dag, wat nu wel het geval lijkt te zijn.
Maar volgens mij is vorig jaar al bekend gemaakt dat op de woensdag het hele festivalterrein gesloten zou blijven.

banzai

Playlistbediener
24 jun 2019
34
2
In 'normale', 3-daagse jaren is dat ook zo, maar niet in 4-daagse jaren. In 2018 was er ook niets op woensdag.
Toegegeven, je kon toen nog niet op woensdag de camping op, en de donderdag was ook geen volledige dag, wat nu wel het geval lijkt te zijn.
Maar volgens mij is vorig jaar al bekend gemaakt dat op de woensdag het hele festivalterrein gesloten zou blijven.
Ik hoop dat ze de ingang dan wel beter regelen. Ik heb toen anderhalf staan aanschuiven.

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.394
237
Ik hoop dat ze de ingang dan wel beter regelen. Ik heb toen anderhalf staan aanschuiven.
Nou, dat is sowieso al niet meer vergelijkbaar met 2018, weten we al:
  • de toestroom van kampeerders is verdeeld over 2 dagen i.p.v. 1;
  • er zijn aparte ingangen voor de camping en het festivalterrein.

• Leuk
Waarderingen: banzai

Audenda

Playlistbediener
6 okt 2021
6
7
Voor mij hoeft het terrein niet (volledig) open, maar als je de camping al opent voor mensen met combi XL ticket, zou het me verwonderen dat ze de optie op extra inkomsten van openen van on-site bars laten liggen.
Je mag er toch van uitgaan dat wanneer de bars zouden open zijn, met al dan niet een coverbandje of een DJ-setje hier en daar, de eerste sloten bier toch al gedronken/verkocht zullen worden.

saurus

Campingartiest
4 feb 2019
58
12
Voor mij hoeft het terrein niet (volledig) open, maar als je de camping al opent voor mensen met combi XL ticket, zou het me verwonderen dat ze de optie op extra inkomsten van openen van on-site bars laten liggen.
Je mag er toch van uitgaan dat wanneer de bars zouden open zijn, met al dan niet een coverbandje of een DJ-setje hier en daar, de eerste sloten bier toch al gedronken/verkocht zullen worden.
ze hebben de laatste jaren op de camping ook een hoek ingericht met eet en drankstandjes en bankjes in het verleden werd er daar ook de voetbal uitgezonden allicht zal er nu ook iets te doen zijn daar dan hebben ze nog inkomsten.
Als ze het terrein zouden opendoen moeten ze metaltown ook een dag eerder opendoen vind ik.
Want anders missen die al een deel van de pret.

• Leuk

Angela Merkel

Gouden Tip
13 apr 2021
265
166
Ik dacht dat er 2 jaar geleden gezegd was geweest dat de kampeerders van woensdag het programma kregen van een paar jaar terug: de 3 bands van de Red Bull Contest dinges en DJ's in de Metal Dome. Geen idee wie of wat de bron was.

Loek123

Gouden Tip
7 nov 2019
470
63
Voor zover ik weet is er nooit een programma beloofd voor de woensdag.
Eerste keer dat ik op Graspop was (2012) was volgens mij op de donderdag alleen de metaldome open met een DJ ofso. Als ze zoiets doen op de woensdag komend jaar ben ik al tevreden. Is toch al beter dan gewoon de avond bij je tent zitten.
ik hoop wel dat er iets komt van entertainment

Gebruikers die dit onderwerp bekijken