Indiaantje89 wrote:
wenteldave wrote:
Sound of Silence past echter daarentegen wel weer in het straatje van de boodschap die ze willen uitdragen. Heb elkaar lief, zorg goed voor elkaar en geniet van de momenten die je met elkaar meemaakt. Wat dat betreft snap ik het wel en als je er zo naar kijkt, is het natuurlijk perfect, omdat ze er een sentimentele waarde aan hebben gehecht en het ook een soort lijflied is geworden voor mensen die in zware periodes zitten (denk aan depressieve mensen of mensen die net iemand hebben verloren). Nog even over de albumkeuze, het nummer had beter op het laatste album gepast. Dat was me net iets te sentimenteel en past er daarom perfect op.
Ik snap dat je als band statements wil maken, maar ik houd er zelf niet zo van als dat via muziek gaat.
Ik ben allergisch voor die zogenaamde statements in muziek. Allemaal leuk en aardig op papier. Maar ik heb geen behoefte om steeds te horen wat voor goede mensen dit wel niet zijn!
Aan de andere kant, een nummer als Born in the USA is natuurlijk ook gewoon een statement. Denk niet dat je daar allergisch voor bent. Voor mij verschilt het dus eigenlijk per onderwerp en dat is eigenlijk best vreemd.