wenteldave wrote:
Indiaantje89 wrote:
wenteldave wrote:
Indiaantje89 wrote:
Idd. Blij dat ik zowel Ozzy als Black Sabbath heb afgestreept. Maar goed was het beide niet imo.
Ik zou hem ook alleen maar gaan zien voor z’n legendarische status. Hij hoeft van mij niet op Graspop te staan, als zijn losse show maar doorgaat. Zou hem a.s. november in Duitsland gaan zien, maar ik heb daar dus ook nog geen informatie over gekregen wat daar mee gaat gebeuren. Ik zie alleen dat de ticketverkoop momenteel wel is gestopt, maar er kan geen berichtje van af…
Snap ik, heb je hem nog niet eerder live gezien?
Ik vond het ook een must. Maar goed was het niet.
Nee, nooit gezien. Zou ook bij God niet weten wanneer. Daar ben ik misschien toch iets te jong voor en ik ga natuurlijk pas sinds kort naar festivals, dus ik heb de kans überhaupt niet gehad. Het ding is wel dat ik weet dat het niet super gaat zijn, dus daar kan ik me dan wel op instellen.
Aha dacht dat je al wat jaren naar Graspop ging.
Ik zou Black Sabbath zien op Rock Am Ring 2016. Dat is afgelast vanwege de heftige onweer op RAR 2016 (
https://nos.nl/artikel/2109230-slotdag-rock-am-ring-afgelast.html).
Toen stonden ze ook op de Grasop vrijdag, in het zelfde weekend als Best Kept Secret waar ik al een weekend ticket voor had. Dus ben die vrijdag niet naar BKS gegaan maar naar Graspop, want het was ook de laatste tour van Black Sabbbath en in principe mijn laatste kans om ze te zien.
Ozzy solo stond er 2 jaar geleden nog op Grasop.