Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
Idd. Blij dat ik zowel Ozzy als Black Sabbath heb afgestreept. Maar goed was het beide niet imo.


Ik zou hem ook alleen maar gaan zien voor z’n legendarische status. Hij hoeft van mij niet op Graspop te staan, als zijn losse show maar doorgaat. Zou hem a.s. november in Duitsland gaan zien, maar ik heb daar dus ook nog geen informatie over gekregen wat daar mee gaat gebeuren. Ik zie alleen dat de ticketverkoop momenteel wel is gestopt, maar er kan geen berichtje van af…

Snap ik, heb je hem nog niet eerder live gezien?

Ik vond het ook een must. Maar goed was het niet.
Nee, nooit gezien. Zou ook bij God niet weten wanneer. Daar ben ik misschien toch iets te jong voor en ik ga natuurlijk pas sinds kort naar festivals, dus ik heb de kans überhaupt niet gehad. Het ding is wel dat ik weet dat het niet super gaat zijn, dus daar kan ik me dan wel op instellen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
Idd. Blij dat ik zowel Ozzy als Black Sabbath heb afgestreept. Maar goed was het beide niet imo.


Ik zou hem ook alleen maar gaan zien voor z’n legendarische status. Hij hoeft van mij niet op Graspop te staan, als zijn losse show maar doorgaat. Zou hem a.s. november in Duitsland gaan zien, maar ik heb daar dus ook nog geen informatie over gekregen wat daar mee gaat gebeuren. Ik zie alleen dat de ticketverkoop momenteel wel is gestopt, maar er kan geen berichtje van af…


Snap ik, heb je hem nog niet eerder live gezien?

Ik vond het ook een must. Maar goed was het niet.

Nee, nooit gezien. Zou ook bij God niet weten wanneer. Daar ben ik misschien toch iets te jong voor en ik ga natuurlijk pas sinds kort naar festivals, dus ik heb de kans überhaupt niet gehad. Het ding is wel dat ik weet dat het niet super gaat zijn, dus daar kan ik me dan wel op instellen.
Aha dacht dat je al wat jaren naar Graspop ging.

Ik zou Black Sabbath zien op Rock Am Ring 2016. Dat is afgelast vanwege de heftige onweer op RAR 2016 (https://nos.nl/artikel/2109230-slotdag-rock-am-ring-afgelast.html).

Toen stonden ze ook op de Grasop vrijdag, in het zelfde weekend als Best Kept Secret waar ik al een weekend ticket voor had. Dus ben die vrijdag niet naar BKS gegaan maar naar Graspop, want het was ook de laatste tour van Black Sabbbath en in principe mijn laatste kans om ze te zien.

Ozzy solo stond er 2 jaar geleden nog op Grasop.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Black Sabbath gezien in 1978 (!!!) in Essen, toen nog West-Duitsland: verdomd goed concert, nu is hij geen schim meer van hoe goed hij toen was... dus houd ik het maar op deze herinnering.... hij mag van mij wegblijven.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
Idd. Blij dat ik zowel Ozzy als Black Sabbath heb afgestreept. Maar goed was het beide niet imo.


Ik zou hem ook alleen maar gaan zien voor z’n legendarische status. Hij hoeft van mij niet op Graspop te staan, als zijn losse show maar doorgaat. Zou hem a.s. november in Duitsland gaan zien, maar ik heb daar dus ook nog geen informatie over gekregen wat daar mee gaat gebeuren. Ik zie alleen dat de ticketverkoop momenteel wel is gestopt, maar er kan geen berichtje van af…


Snap ik, heb je hem nog niet eerder live gezien?

Ik vond het ook een must. Maar goed was het niet.


Nee, nooit gezien. Zou ook bij God niet weten wanneer. Daar ben ik misschien toch iets te jong voor en ik ga natuurlijk pas sinds kort naar festivals, dus ik heb de kans überhaupt niet gehad. Het ding is wel dat ik weet dat het niet super gaat zijn, dus daar kan ik me dan wel op instellen.

Aha dacht dat je al wat jaren naar Graspop ging.

Ik zou Black Sabbath zien op Rock Am Ring 2016. Dat is afgelast vanwege de heftige onweer op RAR 2016 (https://nos.nl/artikel/2109230-slotdag-rock-am-ring-afgelast.html).

Toen stonden ze ook op de Grasop vrijdag, in het zelfde weekend als Best Kept Secret waar ik al een weekend ticket voor had. Dus ben die vrijdag niet naar BKS gegaan maar naar Graspop, want het was ook de laatste tour van Black Sabbbath en in principe mijn laatste kans om ze te zien.

Ozzy solo stond er 2 jaar geleden nog op Grasop.
Aha. Tja, vorig jaar was pas m'n eerste festival, dus ik ben mooi net te laat begonnen. Wel top dat het je dan alsnog gelukt is om ze te zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Begin er maar weer over. Avatar staat zaterdag 19 juni met Iron Maiden in het zonnige Barcelona. Die kunnen we wel afschrijven, denk ik? Zelfde geldt voor Within Temptation, al had ik daar sowieso wel rekening mee gehouden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Begin er maar weer over. Avatar staat zaterdag 19 juni met Iron Maiden in het zonnige Barcelona. Die kunnen we wel afschrijven, denk ik? Zelfde geldt voor Within Temptation, al had ik daar sowieso wel rekening mee gehouden.
...en Powerwolf ipv Disturbed in Bremen DE.
Zou het jammer vinden als we Disturbed in 2021 niet in juni in Europa gaan zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
wenteldave wrote:
Begin er maar weer over. Avatar staat zaterdag 19 juni met Iron Maiden in het zonnige Barcelona. Die kunnen we wel afschrijven, denk ik? Zelfde geldt voor Within Temptation, al had ik daar sowieso wel rekening mee gehouden.

…en Powerwolf ipv Disturbed in Bremen DE.
Zou het jammer vinden als we Disturbed in 2021 niet in juni in Europa gaan zien!
Daar zou ik geen seconde van wakker liggen. Povere band imo.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.203
7.456
DennisvdBr wrote:

wenteldave wrote:
Begin er maar weer over. Avatar staat zaterdag 19 juni met Iron Maiden in het zonnige Barcelona. Die kunnen we wel afschrijven, denk ik? Zelfde geldt voor Within Temptation, al had ik daar sowieso wel rekening mee gehouden.


…en Powerwolf ipv Disturbed in Bremen DE.
Zou het jammer vinden als we Disturbed in 2021 niet in juni in Europa gaan zien!

Daar zou ik geen seconde van wakker liggen. Povere band imo.
Ik vind het jammer dat ze niet terugkeren op Graspop, was voor mij één van van de verassingen van GMM 2019. Ik had ze graag nog eens gezien.

Ik denk echter niet dat ze nog naar Europa komen volgende zomer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Daar zou ik geen seconde van wakker liggen. Povere band imo.
Ben er wel van gecharmeerd...
Heb ze in 2016 gezien, beviel me goed.
Vind vooral de overstap naar mainstream (pinkpop in NL) een goede stap voor ze, na de coverhit in NL
Vooral dat, keek ik naar uit
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Daar zou ik geen seconde van wakker liggen. Povere band imo.

Ben er wel van gecharmeerd…
Heb ze in 2016 gezien, beviel me goed.
Vind vooral de overstap naar mainstream (pinkpop in NL) een goede stap voor ze, na de coverhit in NL
Vooral dat, keek ik naar uit
Ja dat vind ik echt een godsgruwelijke kut cover. Mogelijk daardoor komt juist mijn aversie vandaan. Down With The Sickness gaat nog wel.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
634
had vandaag toch echt de 4de headliner verwacht, als je volgende week je vouchers kunt omwisselen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
had vandaag toch echt de 4de headliner verwacht, als je volgende week je vouchers kunt omwisselen.
begint er op te lijken dat de theorie: "eerst tour aankondiging AC/DC en daarna de aankondiging SOAD voor GMM"... een plausibele optie is.
;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
prins wrote:
had vandaag toch echt de 4de headliner verwacht, als je volgende week je vouchers kunt omwisselen.

begint er op te lijken dat de theorie: “eerst tour aankondiging AC/DC en daarna de aankondiging SOAD voor GMM”… een plausibele optie is.
?
Die kunnen toch ook gewoon naar Oostende toe i.p.v. een los concert in Werchter/Dessel? Dan zou die tactiek nergens op slaan.
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
Er zijn ook een aantal prijzen stiekem verhoogd..
Ik heb €1349 betaald voor een 8 persoons premium cottage op Devil's Lake, is nu €1449.

Covid-tax?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.688
7.470
prins wrote:
had vandaag toch echt de 4de headliner verwacht, als je volgende week je vouchers kunt omwisselen.

begint er op te lijken dat de theorie: “eerst tour aankondiging AC/DC en daarna de aankondiging SOAD voor GMM”… een plausibele optie is.
?

Lijkt me niet, er was laatst nog zo'n interview waarin ze zeiden dat ze pas gaan touren als corona voorbij is. Dan kunnen ze nog lang wachten met het aankondigen van die vierde headliner.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
DennisvdBr wrote:

Indiaantje89 wrote:
Daar zou ik geen seconde van wakker liggen. Povere band imo.


Ben er wel van gecharmeerd…
Heb ze in 2016 gezien, beviel me goed.
Vind vooral de overstap naar mainstream (pinkpop in NL) een goede stap voor ze, na de coverhit in NL
Vooral dat, keek ik naar uit

Ja dat vind ik echt een godsgruwelijke kut cover. Mogelijk daardoor komt juist mijn aversie vandaan. Down With The Sickness gaat nog wel.

Zo mee eens!! Prima band verder maar wat een draak van een nummer is dat zeg!! Snap niet dat zoveel mensen dat wel uithouden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken