Zal allemaal wel maar ik blijf erbij: hier had je geen 4 dagen van hoeven maken. Deze line up had prime op 3 dagen gekund
Graspop kan ni lang genoeg duren.Zal allemaal wel maar ik blijf erbij: hier had je geen 4 dagen van hoeven maken. Deze line up had prime op 3 dagen gekund
Kom jij alleen voor de headliners...?Zal allemaal wel maar ik blijf erbij: hier had je geen 4 dagen van hoeven maken. Deze line up had prime op 3 dagen gekund
pisser wrote:
Zal allemaal wel maar ik blijf erbij: hier had je geen 4 dagen van hoeven maken. Deze line up had prime op 3 dagen gekund
Graspop kan ni lang genoeg duren.
Dat idee heb ik ook een beetje. Maiden en Graspop zijn mogelijk best close heb ik het idee. Dus ze zullen elkaar ook wel wat gunnen.
Zonder die Maiden dag had het wel heel mager geweest in de breedte. Judas Priest en Faith No More zijn natuurlijk geen grote namen. Aerosmith is dat wel, maar mogelijk niet voor alle metal heads weggelegd.
Toch vind ik het jammer dat ze JP en FNM beide als headliner neerzetten. En dat ze dan geen jongere band kans geven oo de hoogste spot. Desnoods investeer je als band zelfs in de “show” van zo’n act. Daar kan je misschien wel later de vruchten van plukken.
Dan barst de hel los.Indiaantje89 wrote:
Dat idee heb ik ook een beetje. Maiden en Graspop zijn mogelijk best close heb ik het idee. Dus ze zullen elkaar ook wel wat gunnen.
Zonder die Maiden dag had het wel heel mager geweest in de breedte. Judas Priest en Faith No More zijn natuurlijk geen grote namen. Aerosmith is dat wel, maar mogelijk niet voor alle metal heads weggelegd.
Toch vind ik het jammer dat ze JP en FNM beide als headliner neerzetten. En dat ze dan geen jongere band kans geven oo de hoogste spot. Desnoods investeer je als band zelfs in de “show” van zo’n act. Daar kan je misschien wel later de vruchten van plukken.
Ik ga akkoord dat ze beter JP en FNM als afsluiter van MS2 boekten en dan zelf jongere bands als headliner zette, maar als je nu al de negatieve reacties bekijkt voor namen als Judas Priest, Aerosmith, Iron Maiden en Faith no more, ben ik zeker wel benieuwd naar reacties als hier meer experimentele headliners zouden staan. Al zijn het er maar 2…
https://www.demorgen.be/nieuws/galmen-in-het-zwembad~b1721144/Ook overal teruglezen dat mensen Slipknot terug willen.
Zoveel jaar terug double bill Slayer – Slipknot in de brabanthal. Ze speelden elke avond in andere volgorde. Na Slayer stroomde de zaal leeg, ze gingen zelfs Slipknot niet afwachten. Het was not done Slipknot cool te vinden. Liever graaf doen en vertrekken. Nochtans dateerde groot deel repertoire da ze nu meekwelen van die tijd.
Dat typeert metalheads. Erg fijne mensen in omgang maar helemaal niet redelijk als het Bvb zoals nu over het programma gaat. Of over bepaalde bands.
jimmywe wrote:
Ook overal teruglezen dat mensen Slipknot terug willen.
Zoveel jaar terug double bill Slayer – Slipknot in de brabanthal. Ze speelden elke avond in andere volgorde. Na Slayer stroomde de zaal leeg, ze gingen zelfs Slipknot niet afwachten. Het was not done Slipknot cool te vinden. Liever graaf doen en vertrekken. Nochtans dateerde groot deel repertoire da ze nu meekwelen van die tijd.
Dat typeert metalheads. Erg fijne mensen in omgang maar helemaal niet redelijk als het Bvb zoals nu over het programma gaat. Of over bepaalde bands.
https://www.demorgen.be/nieuws/galmen-in-het-zwembad~b1721144/
Als ik dit zo lees, heb ik wel de indruk dat het nog aardig druk was. Ben het over het algemeen wel met je eens, hoor. Er zitten heel veel onredelijke mensen tussen. Het was toch zo dat metalheads openstonden voor alles en iedereen?
Huh. Déjà vu...Ben wel benieuwd waar die poster nu blijft. Zullen we deze week een groot pakketje krijgen? En dan eventueel meteen de podiumindeling al erbij? Heb je ook geen gezeik met wie hoger op de bill moet staan. Dat alfabetische gedoe maakt een affiche er zacht gezegd niet fraaier op.
Ik ben benieuwd of Graspop deze keer zal uitverkopen. Ik merk dat bij velen het enthousiasme een beetje weg is.
Meanwhile ticket sales show no signs of slowing down and VIP Deck tickets for Thursday have officially sold out.Hopelijk komt er morgen of overmorgen een grotere lading namen, want hiermee gaat kaartverkoop vast niet heel veel harder