Rockbeer wrote:
Ik lees voortdurend dat men verwacht dat er nog een MS2-headliner op de donderdag bij komt. Dit zou toch ook Mercyful Fate kunnen zijn? In de clashfinder die ik heb opgezet (
https://clashfinder.com/s/graspop20forecast/) en die inmiddels zonder mijn invloed wordt aangevuld met nieuwe bevestigingen (waarvoor dank als de gebruikers hier ook lezen!) staat deze band er in elk geval wel. In deze zelfde clashfinder is het overigens ook maar de vraag of de namen in de Marquee effectief in de Marquee gaan staan of dat dit ook Metal Dome kan worden. En dat de Marquee dicht blijft zoals ook in 2018 bij de XL-editie het geval was… In dat geval lijkt het me al een zekerheid dat we met Mercyful Fate de MS2-headliner kennen.
Over Faith No More: ik ben hier héél blij mee! Zit hier veel meer op te wachten dan op een AC/DC of Guns N’ Roses. Mijn lijstje voorlopig met per dag gerangschikt op hoe graag ik de groep zie:
Donderdag
Alter Bridge – Creeper – P.O.D. – Iron Maiden – Misþyrming – Mercyful Fate – Airbourne
Vrijdag
Faith No More – Dool – Heaven Shall Burn – Babymetal – Alestorm
Zaterdag
Disturbed – Judas Priest – Korn – Anathema – Opeth – Foreigner – August Burns Red – Motionless In White – Beyond The Black
Zondag
Deep Purple – Aerosmith – Killswitch Engage – Deftones – Dog Eat Dog – Sepultura – The Offspring – Anti-Flag
Mijn voorlopige lijstje (min of meer gerangschikt op hoe graag ik ze wil zien):
Donderdag
Iron Maiden
Airbourne
My Dying Bride
Alter Bridge
Vrijdag
Alestorm
Faith No More
Powerwolf
Battle Beast
Steel Panther