Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
xydroh wrote:

dnak wrote:
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).


ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.

Ik zie het toch vooral als een grap.
Of ik heb de verkeerde beelden gezien.

Als het past wil ik het wel eens bekijken vanaan de toog ofzo.


Als je ooit de kans krijgt om Baby Metal live te kunnen bekijken... doe het niet!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Zo denk ik dat een band als Alestorm een perfecte dagafluiter zou zijn (een laatste keer met zen alle roeien, zuipen, …).
WIllkommen!
Zou het niet een geweldige optie vinden als dagafsluiter, aangezien er grotere namen beschikbaar zijn waarmee ik me prima kan vermaken. Echter snap ik je redenering wel en zou Alestorm wel kunnen om de dag in ieder geval sfeervol af te sluiten. Maar goed, van mij hoeft het niet zo.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
xydroh wrote:
iggy pop staat 20 juni in nederland, ik denk echt wel dat een iggy pop op de vrijdag wonderen kan doen voor de ticketverkoop die dag.

Zal wel weer veel kritiek op komen dan…
Namiddag-vroege avond spotje voor den Iggy, wie kan daar nu iets op tegen hebben.
Is een waar icoon.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
wenteldave wrote:

xydroh wrote:
iggy pop staat 20 juni in nederland, ik denk echt wel dat een iggy pop op de vrijdag wonderen kan doen voor de ticketverkoop die dag.


Zal wel weer veel kritiek op komen dan…

Namiddag-vroege avond spotje voor den Iggy, wie kan daar nu iets op tegen hebben.
Is een waar icoon.
Weet ik, ikzelf zou er ook niks tegen hebben. Denk wel dat het Facebooklegioen z'n gal zal uiten, vooral omdat het geen metal is. Kan het nog een icoon zijn, maar met een paar woorden kraak je zo'n act zo af.
 

kevichkovil

Playlistbediener
12 nov 2019
27
0
xydroh wrote:

dnak wrote:
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).


ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.

Ik zie het toch vooral als een grap.
Of ik heb de verkeerde beelden gezien.

Als het past wil ik het wel eens bekijken vanaan de toog ofzo.

Ik moet zeggen ik heb ze in 2016 op fortarock gezien en het is wat anders dan we gewend zijn. Maar als je de kans hebt raad ik je het wel aan om er even naar toe gaan en een paar nummertjes mee te pikken. Het is gewoon iets wat je een keer hebt moeten meemaken. Ik ben verder ook geen fan van ze. Ik ken 2 of 3 nummers. Maar als ik geen clashes heb met andere bands ga ik er wel weer even naar toe.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Nieuwe namen Rock am Ring:
Neu im Line-up sind: Alter Bridge, Rea Garvey, Airbourne, NF, Royal Republic, Babymetal, Eskimo Callboy, Skillet, SSIO, Bush, Refused, The Pretty Reckless, Gojira, Black Veil Brides, Seasick Steve, Schmutzki, Gang Of Youths, Baroness, We Came As Romans, Neffex, Devin Townsend, Toxpack, Amaranthe, Wage War, The Menzingers, Boston Manor, Ego Kill Talent, Stone Broken, Creeper und Tempt.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Joe wrote:

wenteldave wrote:

xydroh wrote:
iggy pop staat 20 juni in nederland, ik denk echt wel dat een iggy pop op de vrijdag wonderen kan doen voor de ticketverkoop die dag.


Zal wel weer veel kritiek op komen dan…


Namiddag-vroege avond spotje voor den Iggy, wie kan daar nu iets op tegen hebben.
Is een waar icoon.

Weet ik, ikzelf zou er ook niks tegen hebben. Denk wel dat het Facebooklegioen z’n gal zal uiten, vooral omdat het geen metal is. Kan het nog een icoon zijn, maar met een paar woorden kraak je zo’n act zo af.
We moeten niet wakker liggen van een Facebooklegioen he, als 10%van die weners ooit al op Graspop is geweest zal het al veel zijn.
In juni zie je die gasten dus toch niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Iggy Pop is toch al zo vaak te zien geweest de afgelopen jaren? Denk niet dat die gigantisch veel kaarten extra meer verkoopt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
wenteldave wrote:

Joe wrote:

wenteldave wrote:

xydroh wrote:
iggy pop staat 20 juni in nederland, ik denk echt wel dat een iggy pop op de vrijdag wonderen kan doen voor de ticketverkoop die dag.


Zal wel weer veel kritiek op komen dan…


Namiddag-vroege avond spotje voor den Iggy, wie kan daar nu iets op tegen hebben.
Is een waar icoon.


Weet ik, ikzelf zou er ook niks tegen hebben. Denk wel dat het Facebooklegioen z’n gal zal uiten, vooral omdat het geen metal is. Kan het nog een icoon zijn, maar met een paar woorden kraak je zo’n act zo af.

We moeten niet wakker liggen van een Facebooklegioen he, als 10%van die weners ooit al op Graspop is geweest zal het al veel zijn.
In juni zie je die gasten dus toch niet.
Nee, ik heb wel wat beters te doen, zeg. Maar, ik zeg het alleen dat het niet overal in goede aarde gaat vallen. Denk toch in de categorie van de kritiek op Faith No More.x
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik heb Babymetal destijds op FortaRock gezien en vond het een origineel en erg leuk optreden.

Iggy Pop zou ik persoonlijk een goede act vinden om aan het vrijdagavondprogramma toe te voegen, maar ik denk niet dat de organisatie van Graspop dat aandurft. Daarbij verwacht ik niet dat Iggy Pop zoveel verschil zou maken voor wat betreft de kaartverkoop.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik heb Babymetal destijds op FortaRock gezien en vond het een origineel en erg leuk optreden.

Iggy Pop zou ik persoonlijk een goede act vinden om aan het vrijdagavondprogramma toe te voegen, maar ik denk niet dat de organisatie van Graspop dat aandurft. Daarbij verwacht ik niet dat Iggy Pop zoveel verschil zou maken voor wat betreft de kaartverkoop.

iggy pop heeft vroeger al op graspop gestaan he, of ben ik dit met hellfest aan het verwarren?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Zeg, Nikita, kunnen we jou daar op het podium verwachten?
Nee, die flashsessie laat ik wel aan andere wellustigen over! Van zo dichtbij hoef ik hen niet te zien.

Als je ooit de kans krijgt om Baby Metal live te kunnen bekijken… doe het niet!
Gezien die opmerking komt van iemand die 'tool sucks' roept, moet ik misschien toch overwegen om te gaan kijken hahahaha.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
U

Het lijkt er inderdaad op dat je dit verward met Hellfest. Daar stonden ze in 2011.
op Graspop hebben ze nog niet gestaan.

mijn excuses, maar goed. Ik denk niet dat het bij graspop een gebrek aan durf is in een jaar waar bijvoorbeeld enter shikari en the offspring op het festival staan of waar vorig jaar eagles of death metal stonden.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Als je ooit de kans krijgt om Baby Metal live te kunnen bekijken… doe het niet!

Gezien die opmerking komt van iemand die ‘tool sucks’ roept, moet ik misschien toch overwegen om te gaan kijken hahahaha.[/quote]

Sterkte dan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
pisser wrote:
Als je ooit de kans krijgt om Baby Metal live te kunnen bekijken… doe het niet!

Gezien die opmerking komt van iemand die ‘tool sucks’ roept, moet ik misschien toch overwegen om te gaan kijken hahahaha.[/quote]

Wel fijn dat hij zijn meningen zo goed beargumenteerd..
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Aangezien er al voorlopige lijstjes komen, maak ik erg graag de mijne ook alvast!

Donderdag
Airbourne
Deez Nuts (op aanraden van een vriend)
Iron Maiden
Misþyrming


Vrijdag
Alestorm
Babymetal (Enkel indien geen clash; gewoon om ze eens gezien te hebben)
Chelsea Grin
Faith no More
Heaven Shall Burn
Powerwolf
Mogelijk sleurt mijn vriendin me mee naar Paradise Lost
En misschien ook Our Survival Depends On Us wegens totaal onbekend en het ziet/klinkt wel speciaal.

Zaterdag
Misschien Alcest
August Burns Red
Disturbed opnieuw
Dying Fetus
Judas Priest
Korn
Motionless in White
Opeth
Misschien Soen

Zondag
Aerosmith
Amorphis
Bury Tomorrow
Deep Purple
Killswitch Engage
The Vintage Caravan

Zoals jullie zien, is mijn lijstje op donderdag en zondag nog relatief klein ten opzichte van vrijdag en zaterdag, dus mochten jullie suggesties hebben die mogelijk bij mijn smaak passen, altijd welkom!!! Hoop mijn lijstjes zeker nog aan te vullen met nieuwe Graspop namen alsook met nieuwe ontdekkingen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Aangezien er al voorlopige lijstjes komen, maak ik erg graag de mijne ook alvast!

Donderdag
Airbourne
Deez Nuts (op aanraden van een vriend)
Iron Maiden
Misþyrming

Vrijdag
Alestorm
Babymetal (Enkel indien geen clash; gewoon om ze eens gezien te hebben)
Chelsea Grin
Faith no More
Heaven Shall Burn
Powerwolf
Mogelijk sleurt mijn vriendin me mee naar Paradise Lost
En misschien ook Our Survival Depends On Us wegens totaal onbekend en het ziet/klinkt wel speciaal.

Zaterdag
Misschien Alcest
August Burns Red
Disturbed opnieuw
Dying Fetus
Judas Priest
Korn
Motionless in White
Opeth
Misschien Soen

Zondag
Aerosmith
Amorphis
Bury Tomorrow
Deep Purple
Killswitch Engage
The Vintage Caravan

Zoals jullie zien, is mijn lijstje op donderdag en zondag nog relatief klein ten opzichte van vrijdag en zaterdag, dus mochten jullie suggesties hebben die mogelijk bij mijn smaak passen, altijd welkom!!! Hoop mijn lijstjes zeker nog aan te vullen met nieuwe Graspop namen alsook met nieuwe ontdekkingen.

ik blijf er bij dat alter bridge een steengoede liveband is en je die dus moet gezien hebben. verder kan ik shvpes aanraden op zaterdag maar die is al vrij vol.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
ik blijf er bij dat alter bridge een steengoede liveband is en je die dus moet gezien hebben. verder kan ik shvpes aanraden op zaterdag maar die is al vrij vol.
Vanavond gaan we los!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Denk dat je Anathema ook wel zullen kunnen appreciëren - maar vooral het oudere werk dan. Laatste CD's zijn wel soft geworden.

Ik vraag me nu wel echt af of ze bij Graspop niet doorhebben dat ze Faith No More niet op een dag ingedeeld hebben - en ze daardoor op de homepage niet bij de acts komen, of als het bewust zou zijn...

Edit: werd net opgelost - kan toch niet anders dan dat er hier GMM medewerkers meelezen? :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken