Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Toch vond ik de optredens van twisted sister en limp bizkit steen goed en vond dat van Fnm toch een beet je tegenvallen maar nog niet zo slecht als dat van Marilyn manson. Dat kan goed het slechtste zijn dat ik op gmm heb gezien.

Aerosmith nog nooit live gezien dus erg blij mee en benieuwd wat ze er van bakken
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ik wilde me ook een lijstje maken. Maar na 10 minuten heen en weer tussen de app en chrome geswitcht te hebben bedenkt de app dat het een slim idee is om te crashen vlak voor ik de laatste naam wilde toevoegen.
Deze dinsdag begint als een maandag te voelen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
wage war, black veil bridges op rock am ring, zie ik wel over komen
Ben ik de enige die altijd moeite heeft om de namen van Black Veil Brides, Black Stone Cherry, Black Label Society, Black Star Riders, Black Box Revelation en Black Rebel Motorcycle Club uit elkaar te houden..? :lol:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
wage war, black veil bridges op rock am ring, zie ik wel over komen

Ben ik de enige die altijd moeite heeft om de namen van Black Veil Brides, Black Stone Cherry, Black Label Society, Black Box Revelation en Black Rebel Motorcycle Club uit elkaar te houden..? ?

black veil brides zijn de emo's van de bende :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
xydroh wrote:
wage war, black veil bridges op rock am ring, zie ik wel over komen

Ben ik de enige die altijd moeite heeft om de namen van Black Veil Brides, Black Stone Cherry, Black Label Society, Black Star Riders, Black Box Revelation en Black Rebel Motorcycle Club uit elkaar te houden..?
1f606.svg
Al veranderen een paar hun naam nou in "White ..." dan was het veel makkelijker geweest, ja.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Devin Townsend nu ook naar RaR/RiP, doet nu al festivals van 3 juni t/m 9 augustus.
Benieuwd waar hij in België opduikt, GMM, Lokerse Feesten of Alcatraz zouden in principe allen prima passen.
- weekend GMM (18-21 aug.): alleen 21e niet beschikbaar (Hellfest)
- metaldag Lokerse Feesten (2 aug.): beschikbaar (een van de dagen ervoor Wacken)
- weekend Alcatraz (7-9 aug.): alleen 8e beschikbaar (7e Bloodstock in Engeland, 9e Into The Grave)
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik blijf erbij, Iron Maiden draagt het festival momenteel.
Als een band die twee jaar eerder met exact dezelfde songs en precies dezelfde show op hetzelfde festival stond, de XL-editie van Graspop in 2020 moet dragen, dan is dat toch gewoon triest?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
STAKE naar Alcatraz. Kunnen misschien één van die zeldzame namen zijn die beide festivals delen, maar kans op GMM is volgens mij toch ietsje kleiner geworden.
 

dnak

Playlistbediener
10 dec 2019
16
14
Hoi allemaal,
Ik lees dit forum ondertussen al een paar weken en aangezien alle headliners nu bekend zijn dacht ik ook maar eens een accountje te maken.

Ik lees hier altijd voor over "grote namen", ik denk dat een grote naam voor iedereen anders is. Dus daar kan je over blijven discussiëren.
Voor mij is het tot nu toe een mooie line-up. Vooral omdat Aerosmith headliner was op mijn eerste dag Graspop (2010).
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).
Al had ik Graspop graag een risico zien nemen met een (sub-)headliner.
Zo denk ik dat een band als Alestorm een perfecte dagafluiter zou zijn (een laatste keer met zen alle roeien, zuipen, ...).
Of denken jullie dat, dat geen goed idee zou zijn?
Anyway, ik kijk er in ieder geval alweer naar uit!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).

ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Ik wilde me ook een lijstje maken. Maar na 10 minuten heen en weer tussen de app en chrome geswitcht te hebben bedenkt de app dat het een slim idee is om te crashen vlak voor ik de laatste naam wilde toevoegen.
Deze dinsdag begint als een maandag te voelen.

Ja de app trekt het niet zo goed als je herhaaldelijk switcht naar andere apps tijdens het bewerken van een bericht. Herken het probleem. Ik neem inmiddels meestal een slag om de arm door mijn tekst te kopiëren voordat ik de app verlaat, dan kan ik het eventueel zo weer terug plakken als de boel verdwijnt. Kleine tip :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
wage war, black veil bridges op rock am ring, zie ik wel over komen

Amaranthe en Skillet zie ik ook wel naar Graspop komen

zal pas na hun optredens in februari en december bekend gemaakt worden denk ik maar skillet zie ik wel als 1 van de grotere namen. 2 keer trix uitverkopen is niet niks.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
iggy pop staat 20 juni in nederland, ik denk echt wel dat een iggy pop op de vrijdag wonderen kan doen voor de ticketverkoop die dag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
dnak wrote:
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).


ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.
Ik zie het toch vooral als een grap.
Of ik heb de verkeerde beelden gezien.

Als het past wil ik het wel eens bekijken vanaan de toog ofzo.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Devin Townsend nu ook naar RaR/RiP, doet nu al festivals van 3 juni t/m 9 augustus.
Benieuwd waar hij in België opduikt, GMM, Lokerse Feesten of Alcatraz zouden in principe allen prima passen.
– weekend GMM (18-21 aug.): alleen 21e niet beschikbaar (Hellfest)
– metaldag Lokerse Feesten (2 aug.): beschikbaar (een van de dagen ervoor Wacken)
– weekend Alcatraz (7-9 aug.): alleen 8e beschikbaar (7e Bloodstock in Engeland, 9e Into The Grave)

Ik denk dat dit onze kansen toch wel vergroot hoor. Alcatraz leek mij de grootste concurrent, maar dat weekend lijkt dus al vrij druk bezet. Lokerse Feesten ken ik niet heel goed, maar lijkt mij toch geen enorm gepaste plek voor zijn muziek. En in het Graspop weekend heeft hij nog alle ruimte! Hoop er alleszins op dat hij komt.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
xydroh wrote:

dnak wrote:
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).


ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.

Ik zie het toch vooral als een grap.
Of ik heb de verkeerde beelden gezien.

Als het past wil ik het wel eens bekijken vanaan de toog ofzo.

Ik vind het ook een enorme gimmick. Ik zal wel een kijkje nemen bij die andere gimmick 'steel panther', maar Babymetal laat ik aan me voorbij gaan. Ik kan me voorstellen dat velen 'het wel eens gezien willen hebben'.
Qua openstaan voor nieuwe bands denk ik dat er genoeg kwalitatieve opties te vinden zijn op de huidige affiche. ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Joe wrote:

xydroh wrote:

dnak wrote:
Ook leuk om eindelijk babymetal op Graspop te zien (velen gaat dit haten volgens mij).


ik denk dat je zal versteld staan, dit forum leeft van nieuwe en verfrissende bands, laat babymetal nu net 1 van die nieuwe bands zijn. Denk niet dat ik hier veel slechte reacties op gelezen heb.


Ik zie het toch vooral als een grap.
Of ik heb de verkeerde beelden gezien.

Als het past wil ik het wel eens bekijken vanaan de toog ofzo.

Ik vind het ook een enorme gimmick. Ik zal wel een kijkje nemen bij die andere gimmick ‘steel panther’, maar Babymetal laat ik aan me voorbij gaan. Ik kan me voorstellen dat velen ‘het wel eens gezien willen hebben’.
Qua openstaan voor nieuwe bands denk ik dat er genoeg kwalitatieve opties te vinden zijn op de huidige affiche.
1f609.svg
Precies dat. Ik wil het wel eens gezien hebben, maar het is niet zo dat ik ze met luid gejuich ontvangen heb. Steel Panther vind ik dan wel weer vreselijk. Zeg, Nikita, kunnen we jou daar op het podium verwachten? :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken