Indiaantje89 wrote:
uno wrote:
Indiaantje89 wrote:
xydroh wrote:
Faith no more was origineel bedoeld voor zondag , zie je ook aan het groot aantal sub/co headliners die dag (the offspring, deftones, deep purple)
toen de grote band wegviel werd nog snel aerosmith gecontacteerd maar die konden/wilden enkel zondag met als resultaat dat faith no more naar vrijdag verplaatst is.
Volgens Ken is graspop zich bewust dat FNM geen sterke headliner is en wordt er gezocht naar sterke bands om de vrijdag bij te vullen.
Wat die grote band is blijft natuurlijk gokken
Hoe lang blijven we dit nog geloven….
Welk deel bedoel je?
Last-minute headliner? Of gewoon Ken uberhaupt?
Ik heb daar in het verleden al genoeg mijn mening hier over gegeven. Maar ik begrijp niet dat men er hier nog in blijft geloven na al die foute beweringen. Net een sekte dit.
je bedoelt het feit dat hij exact wist wanneer en op welk uur de werchter aankondigingen gingen komen?
Je bedoelt het feit dat hij exact wist wanneer graspop ging aankondigen en welk uur
je bedoelt het feit dat hij de dag voor de iron maiden aankondiging wist te zeggen, morgen komt iron maiden aankondiging?
dat je zijn uitleg niet gelooft, tot daar aan toe. Maar die mens heeft in het verleden al genoeg juist gezeten om te bewijzen dat hij wel wel meer is dan iemand die zit te zwanzen.