Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Een week voor Graspop in Polen:



Ik zou vooral heel erg graag Katatonia zien doorkomen. Kleinere band, maar zalige progmetal. Laatste jaren wat meer naar de progrock gegaan, maar lijkt me wel een zalige band om eens live te zien.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hentai Corporation?
1f606.svg

Hentai Corporation is a Czech thrash-rock’n’roll band from Prague, unique by its unusual wildness of live performances, inventive instrumental lines and great vocals of eccentric Radek Škarohlíd. During its existence, Hentai Corporation has become famous as one of the most talented as well as controversial bands in the Czech Republic. Short version for metalheads: Hentai will rip your arse, stick your dick in salt and cum on the face of your granny.

Ik heb zo het idee dat ze niet veel verder dan Tsjechië zullen geraken :lol:
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Dr. Hannibal wrote:
Hentai Corporation?
1f606.svg


Hentai Corporation is a Czech thrash-rock’n’roll band from Prague, unique by its unusual wildness of live performances, inventive instrumental lines and great vocals of eccentric Radek Škarohlíd. During its existence, Hentai Corporation has become famous as one of the most talented as well as controversial bands in the Czech Republic. Short version for metalheads: Hentai will rip your arse, stick your dick in salt and cum on the face of your granny.

Ik heb zo het idee dat ze niet veel verder dan Tsjechië zullen geraken
1f606.svg

Lol xD. Lijkt me... Interessant?

On the side: ik heb geen onderzoek gedaan, maar mij lijkt het heel cool als VUUR op dezelfde dag als Amorphis gaat komen (geen idee of VUUR dan überhaupt tourt) en dat Anneke dan Amongst Stars met ze opvoert. Het is maar een random idee, en de kans is waarschijnlijk minimaal, maarja...
 

kevichkovil

Playlistbediener
12 nov 2019
27
0
Rock Torhout wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Hentai Corporation?
1f606.svg



Hentai Corporation is a Czech thrash-rock’n’roll band from Prague, unique by its unusual wildness of live performances, inventive instrumental lines and great vocals of eccentric Radek Škarohlíd. During its existence, Hentai Corporation has become famous as one of the most talented as well as controversial bands in the Czech Republic. Short version for metalheads: Hentai will rip your arse, stick your dick in salt and cum on the face of your granny.


Ik heb zo het idee dat ze niet veel verder dan Tsjechië zullen geraken
1f606.svg


Lol xD. Lijkt me… Interessant?

On the side: ik heb geen onderzoek gedaan, maar mij lijkt het heel cool als VUUR op dezelfde dag als Amorphis gaat komen (geen idee of VUUR dan überhaupt tourt) en dat Anneke dan Amongst Stars met ze opvoert. Het is maar een random idee, en de kans is waarschijnlijk minimaal, maarja…

Zou heel gaaf zijn. Daar hoopte ik dit jaar op fortarock ook op aangezien Anneke 2 uur voor amorphis een q&a had. Maar helaas.
Maar ze hebben dat deze zomer wel voor het eerst live in Finland gedaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
iggy pop op 20 juni in nederland, ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ergens zou ik iggy pop op graspop wel zien zitten. En ik zie ze er nog toe in staat ook
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Een week voor Graspop in Polen:



Ik zou vooral heel erg graag Katatonia zien doorkomen. Kleinere band, maar zalige progmetal. Laatste jaren wat meer naar de progrock gegaan, maar lijkt me wel een zalige band om eens live te zien.
Lijkt me inderdaad een mooie toevoeging. Heilung mag ook wel meekomen.
Het is dat ik Katatonia jammer genoeg niet kan zien op het Prognosis Festival in maart, dus dan mogen ze ook wel doorkomen naar Graspop.
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Ook op Monsters of Rock (Czech Republic 9-12Juli) staan Nightwish en Judas Priest als headliners.
Incl een aantal andere namen die al bekend zijn voor GMM vb Sepultura, Alestorm, Amorphis, ...
Voor mij mag Beast in Black gerust nog eens langskomen in 2020!
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
521
626
oke vandaag dus geen nieuws, zal het dan a.s. dinsdag worden ? gelijk met hellfest, een grote naam ?
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Weet iemand hoe laat Hellfest dinsdag de namen bekend maakt? Dan kan ik vast een wekker zetten :p
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Zit nu even Mercyful Fate te luisteren, was niet bekend met hun muziek. Maar dat klinkt wel verdomde lekker eigenlijk. Typisch '80s ook haha, lekker cheesy. Maar past erg goed na Maiden. Hoop dat die zanger nog wel lekker bij stem is tegenwoordig!?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Denk niet dat er nog namen verwacht moeten worden voor december/januari. 70+ acts bekend tegen half november, lijkt me ter compensatie omdat er nog enkele grote namen achterblijven.

En RW zal de komende weken de aandacht wel opeisen. Die hebben nog een achterstand in te halen.
 

tampie

Playlistbediener
15 nov 2019
15
5
Ik denk inderdaad ook niet dat we gauw een grote naam gaan krijgen, maar wie weet. Als het iets is, dan lijkt Nightwish wel de voornaamste optie. Misschien dat ze een hint geven tijdens een van de twee uitverkochte shows in de Ziggo Dome 23e/24e. Is Nightwish een 'afsluit' niveau act? Ik heb er geen verstand van :p
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Ik denk inderdaad ook niet dat we gauw een grote naam gaan krijgen, maar wie weet. Als het iets is, dan lijkt Nightwish wel de voornaamste optie. Misschien dat ze een hint geven tijdens een van de twee uitverkochte shows in de Ziggo Dome 23e/24e. Is Nightwish een ‘afsluit’ niveau act? Ik heb er geen verstand van ?

Nightwish is wel het soort act dat laat op de avond op main staat idd. Zo direct voor of direct na de headliner op MS2 lijkt mij een perfecte positie voor ze.
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
Ik denk inderdaad ook niet dat we gauw een grote naam gaan krijgen, maar wie weet. Als het iets is, dan lijkt Nightwish wel de voornaamste optie. Misschien dat ze een hint geven tijdens een van de twee uitverkochte shows in de Ziggo Dome 23e/24e. Is Nightwish een ‘afsluit’ niveau act? Ik heb er geen verstand van ?

Die shows zijn pas in 2020.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Zit nu even Mercyful Fate te luisteren, was niet bekend met hun muziek. Maar dat klinkt wel verdomde lekker eigenlijk. Typisch ’80s ook haha, lekker cheesy. Maar past erg goed na Maiden. Hoop dat die zanger nog wel lekker bij stem is tegenwoordig!?
King Diamond (de zanger van Mercyful Fate) zingt live tegenwoordig erg goed en zijn jonge echtgenote ondersteunt hem prima met haar achtergrondvocalen. Hij moet alleen niet teveel shows in korte tijd plannen, dan krijgt hij weleens stemproblemen.
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Dr. Hannibal wrote:
Zit nu even Mercyful Fate te luisteren, was niet bekend met hun muziek. Maar dat klinkt wel verdomde lekker eigenlijk. Typisch ’80s ook haha, lekker cheesy. Maar past erg goed na Maiden. Hoop dat die zanger nog wel lekker bij stem is tegenwoordig!?

King Diamond (de zanger van Mercyful Fate) zingt live tegenwoordig erg goed en zijn jonge echtgenote ondersteunt hem prima met haar achtergrondvocalen. Hij moet alleen niet teveel shows in korte tijd plannen, dan krijgt hij weleens stemproblemen.

Ben ik de enige die zijn hoge stem niet bepaald kan waarderen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
sledgehammer wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Zit nu even Mercyful Fate te luisteren, was niet bekend met hun muziek. Maar dat klinkt wel verdomde lekker eigenlijk. Typisch ’80s ook haha, lekker cheesy. Maar past erg goed na Maiden. Hoop dat die zanger nog wel lekker bij stem is tegenwoordig!?


King Diamond (de zanger van Mercyful Fate) zingt live tegenwoordig erg goed en zijn jonge echtgenote ondersteunt hem prima met haar achtergrondvocalen. Hij moet alleen niet teveel shows in korte tijd plannen, dan krijgt hij weleens stemproblemen.

Ben ik de enige die zijn hoge stem niet bepaald kan waarden?
Nog een keertje bewerken. Het is "waarderen". Maar nee, ik heb hetzelfde. Kan daarom King Diamond ook niet echt waarderen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken