Dwangneurose is hier in volle glorie aanwezig, eind van het jaar werkt m’n F5 knop niet meer. Ik ga een keertje Graspop…
Ik klamp me overigens mentaal maar vast aan (sorry aan de fans) mijn persoonlijke worst-case: Volbeat en Nightwish.
Kenners: is SOAD een afsluit-waardige headliner?
Volgens het tourschema lijkt de zondag nog een optie, gezien de volle zaterdag. Het lijkt erop dat ze een Belgisch festival aandoen, aangezien ze geen losse zaal hebben staan. Afijn, ze missen een Franse (Hellfest, 20-6?), Noorse (Tons of Rock, 26-6?), Deense (Roskilde, 28-6?) en Russische datum (Park Live is echter pas 12-14 juli, dat is een flinke brug vanaf Werchter 5-7, mochten ze daar staan). Ze zouden ook Kroatië, Griekenland kunnen doen, maar ik zie zelf geen geschikte festivals in die periode. Zaalshows, zou je denken, zouden dan allang aangekondigd zijn, toch? Om nog maar een aanname op te werpen.
Een Graspop show klinkt mij niet zo gek, maar spelen ze dan 3 dagen op rij. Deden ze in 2017 met PP, RaR & RiP wel, alleen is die route een stukje logischer. Werchter 5-7 is alleen niet meer of minder logisch naar mijn idee. Nog even blijven bidden dus…