xydroh wrote:
imac wrote:
Voor zij die willen speculeren over de indeling, deze foto …
https://gvacdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2017/06/19/Graspop.jpg
De mogelijkheden zijn er wel, ik vermoed dat die bomen dan wel weg moeten maar mits graspop investeert om ze te verplaatsen ipv te kappen zie ik niet in wie daar problemen mee zou hebben. Vraag blijft natuurlijk als iedereen op de camping kan blijven of als er een 2e “rustige” camping verder van het plein gezocht wordt dan
Bedoel je die bomen op de camping? In dat geval moet je daar ook een vijvertje dichtmaken.
Het NIRAS (Belgonucleaire) en Electrabel zijn eigenaars van respectievelijk de festivalgrond en de camping. Dus moeten beiden al akkoord gaan, én moet je ook rekening houden met de natuur. Als je een beetje googled, kan je zien dat men daar zeer nauwlettend alles in de gaten houdt. Zeker door het atoom agentschap (NIRAS) die daar toch behoorlijk gevaarlijke stoffen opslaat.
Trouwens, achter het dubbelpodium hebben ze een bezoekerscentrum (Tabloo) gebouwd. De kranen kon je dit jaar zien staan vanop de weide.
Je kan het dubbelpodium wel verplaatsen, logistiek moet het plaatje ook nog kloppen. En de camping mag nog niet verder van de weide.
Over de muziek dan, Soen is een ontdekking voor mij. Die moet ik zeker zien.