Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
Electric Wizard mag ook van mij gerust een tussenstop maken op Graspop.

Motley Crue...tja...voor Shout At The Devil heb ik nog wel steeds een zwak, maar ze hadden van mij op pensioen mogen blijven.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Volbeat morgen in de Ziggo dome.

Nog even wat kaartjes verkopen en na het concert mag gmm ze bekend maken. Ik hoop het niet maar ben er nu serieus wel bang voor
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Volbeat morgen in de Ziggo dome.

Nog even wat kaartjes verkopen en na het concert mag gmm ze bekend maken. Ik hoop het niet maar ben er nu serieus wel bang voor

Ach ja, een Graspop editie waar ik niet de show van Volbeat kan skippen voelt ook niet meer compleet. Heb ze in 2014, mn eerste Graspop, nog een stukje gekeken. In 2016 was ik terug, en zij ook. Geen interesse meer van mijn kant. 2018 idem dito, Bloodbath was wel erg leuk kan ik je vertellen. 2020 zou mijn vierde Graspop worden, het jubileum zou niet compleet zijn zonder Volbeat op het affiche. Ik ontkom er niet aan blijkbaar.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Ik heb ze ook veel te vaak op festivals gezien zonder ze op te zoeken. Graspop fortarock soniphere guns n roses. In mijn geval is het beroerder: mijn vriendin vindt het wel leuk! Dus ik moet ze elke keer nog gaan bekijken ook...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Schrijf Northlane ook maar op. Graspop volgt deze band op Twitter. Als enige band die nog niet op het affiche te vinden is.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik heb ze ook veel te vaak op festivals gezien zonder ze op te zoeken. Graspop fortarock soniphere guns n roses. In mijn geval is het beroerder: mijn vriendin vindt het wel leuk! Dus ik moet ze elke keer nog gaan bekijken ook…
Ik sta toch steeds weer te kijken van alle Volbeat-haat hier..
Niet eens zozeer omdat ik zelf fan ben (hoor ze wel graag, maar ben geen die-hard fan, en ze zijn ook geen must voor mij), maar omdat het gewoon een zeer populaire band is die veel publiek trekt, zowel op mainstream als metal-festivals (top-10 meest gewenste headliners zelfs).
Ja, ze hebben er vaak gestaan, bijna iedere twee jaar, maar dat geldt voor veel meer bands.
Ik snap sowieso niet waarom mensen bij GMM klagen over een of andere bands, terwijl daar zoveel alternatieven zijn (i.t.t. kleinere festivals als bv. Alcatraz). De keuzestress is daar de laatste jaren zo groot, dat je toch eigenlijk juist blij zou moeten zijn met bands die je minder graag ziet..
Zelf houd ik me dan ook veel liever bezig met de bands die er wel (gaan) staan, dan me bezig houden met hopen dat sommige bands er níet zullen staan..
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Relax joh. Het is volbeat maar... en er is niets geen haat. Zeg toch dat ik ze altijd netjes ga kijken. En waarschijnlijk moet dat dit jaar weer.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
pisser wrote:
Ik heb ze ook veel te vaak op festivals gezien zonder ze op te zoeken. Graspop fortarock soniphere guns n roses. In mijn geval is het beroerder: mijn vriendin vindt het wel leuk! Dus ik moet ze elke keer nog gaan bekijken ook…

Ik sta toch steeds weer te kijken van alle Volbeat-haat hier..
Niet eens zozeer omdat ik zelf fan ben (hoor ze wel graag, maar ben geen die-hard fan, en ze zijn ook geen must voor mij), maar omdat het gewoon een zeer populaire band is die veel publiek trekt, zowel op mainstream als metal-festivals (top-10 meest gewenste headliners zelfs).
Ja, ze hebben er vaak gestaan, bijna iedere twee jaar, maar dat geldt voor veel meer bands.
Ik snap sowieso niet waarom mensen bij GMM klagen over een of andere bands, terwijl daar zoveel alternatieven zijn (i.t.t. kleinere festivals als bv. Alcatraz). De keuzestress is daar de laatste jaren zo groot, dat je toch eigenlijk juist blij zou moeten zijn met bands die je minder graag ziet..
Zelf houd ik me dan ook veel liever bezig met de bands die er wel (gaan) staan, dan me bezig houden met hopen dat sommige bands er níet zullen staan..

Hey, voor een stelletje metalheads bij elkaar valt het in dit topic reuze mee qua gatekeeping en elitaire metal bullshit. Geef ons op zn minst 1 pispaaltje om een beetje vriendschappelijk overheen te zeiken af en toe. So what als niet iedereen hier fan is van een band die jij wel graag ziet :wink:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Volgens Ken zou Volbeat een keer ergens anders willen staan.
"No Volbeat for Graspop normally. I’ve expected them there but their agent wants to do something else next summer."

Hopelijk klopt dat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Volgens Ken zou Volbeat een keer ergens anders willen staan.
“No Volbeat for Graspop normally. I’ve expected them there but their agent wants to do something else next summer.”

Hopelijk klopt dat.
Doorschakelen naar Rock Werchter, dus.
Tja, het had me niet heel veel uitgemaakt als ze er stonden. Zijn genoeg alternatieven waarschijnlijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
koekdoos wrote:
Volgens Ken zou Volbeat een keer ergens anders willen staan.
“No Volbeat for Graspop normally. I’ve expected them there but their agent wants to do something else next summer.”

Hopelijk klopt dat.

Doorschakelen naar Rock Werchter, dus.
Tja, het had me niet heel veel uitgemaakt als ze er stonden. Zijn genoeg alternatieven waarschijnlijk.

Ja inderdaad. Lokerse Feesten en Pukkelpop kan ook nog he.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Set Abominae wrote:

pisser wrote:
Ik heb ze ook veel te vaak op festivals gezien zonder ze op te zoeken. Graspop fortarock soniphere guns n roses. In mijn geval is het beroerder: mijn vriendin vindt het wel leuk! Dus ik moet ze elke keer nog gaan bekijken ook…


Ik sta toch steeds weer te kijken van alle Volbeat-haat hier..
Niet eens zozeer omdat ik zelf fan ben (hoor ze wel graag, maar ben geen die-hard fan, en ze zijn ook geen must voor mij), maar omdat het gewoon een zeer populaire band is die veel publiek trekt, zowel op mainstream als metal-festivals (top-10 meest gewenste headliners zelfs).
Ja, ze hebben er vaak gestaan, bijna iedere twee jaar, maar dat geldt voor veel meer bands.
Ik snap sowieso niet waarom mensen bij GMM klagen over een of andere bands, terwijl daar zoveel alternatieven zijn (i.t.t. kleinere festivals als bv. Alcatraz). De keuzestress is daar de laatste jaren zo groot, dat je toch eigenlijk juist blij zou moeten zijn met bands die je minder graag ziet..
Zelf houd ik me dan ook veel liever bezig met de bands die er wel (gaan) staan, dan me bezig houden met hopen dat sommige bands er níet zullen staan..

Hey, voor een stelletje metalheads bij elkaar valt het in dit topic reuze mee qua gatekeeping en elitaire metal bullshit. Geef ons op zn minst 1 pispaaltje om een beetje vriendschappelijk overheen te zeiken af en toe. So what als niet iedereen hier fan is van een band die jij wel graag ziet
1f609.svg
Dat laatste boeit me niet.
Het is meer een 'ja, nu weten we het wel'-gevoel.
Hoe vaak moeten mensen nog blijven melden dat ze liever geen Volbeat zien?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als Volbeat niet op Graspop staat, is er sowieso ruimte voor (minstens) één andere headliner. In dat geval worden de kansen voor SOAD toch weer ietsje groter. Ik hoop het!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
De kaarten liggen er voor buitenstaanders nu het best voor voor System of a Down op de zondag en voor Nightwish (MS2) en een nog onbekende headliner (MS1) op de vrijdag. Ik ga er nog steeds van uit dat die onbekende headliner gewoon Volbeat wordt, maar dit kan ook zomaar eens een legend worden.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Volgens Ken zou Volbeat een keer ergens anders willen staan.
“No Volbeat for Graspop normally. I’ve expected them there but their agent wants to do something else next summer.”

Hopelijk klopt dat.

Their agent should get a f***ing raise! :lol:
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Dat laatste boeit me niet.
Het is meer een ‘ja, nu weten we het wel’-gevoel.
Hoe vaak moeten mensen nog blijven melden dat ze liever geen Volbeat zien?

Ik snap je punt hoor, maar mij gaat het er eerder om dat wanneer Volbeat komt ze steevast de headlinerpositie krijgen en er dus geen andere headliner is voor die dag. Ik zou veeeel minder over hun zeiken als ze netjes op een lagere postitie stonden geprogrammeerd. Dan heb ik meer kansen om naar n leuke band te gaan kijken of om iets te gaan eten.
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Volgens Ken zou Volbeat een keer ergens anders willen staan.
“No Volbeat for Graspop normally. I’ve expected them there but their agent wants to do something else next summer.”

Hopelijk klopt dat.

Aha, jij begint hem ook te volgen!
Ik wou net hetzelfde zeggen. Het lijkt me een logische stap nadat ze de vorige jaren regelmatig op GMM stonden, recent in Het Sportpaleis en hun stijgende populariteit is het hoog tijd voor Werchter. Hopelijk laat Werchter hiervoor SOAD vallen...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Het is meer een ‘ja, nu weten we het wel’-gevoel.
Hoe vaak moeten mensen nog blijven melden dat ze liever geen Volbeat zien?

Zo vaak als de Graspop boekers nog lijken te denken dat dat wel zo is :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken