Set Abominae wrote:
pisser wrote:
Ik heb ze ook veel te vaak op festivals gezien zonder ze op te zoeken. Graspop fortarock soniphere guns n roses. In mijn geval is het beroerder: mijn vriendin vindt het wel leuk! Dus ik moet ze elke keer nog gaan bekijken ook…
Ik sta toch steeds weer te kijken van alle Volbeat-haat hier..
Niet eens zozeer omdat ik zelf fan ben (hoor ze wel graag, maar ben geen die-hard fan, en ze zijn ook geen must voor mij), maar omdat het gewoon een zeer populaire band is die veel publiek trekt, zowel op mainstream als metal-festivals (top-10 meest gewenste headliners zelfs).
Ja, ze hebben er vaak gestaan, bijna iedere twee jaar, maar dat geldt voor veel meer bands.
Ik snap sowieso niet waarom mensen bij GMM klagen over een of andere bands, terwijl daar zoveel alternatieven zijn (i.t.t. kleinere festivals als bv. Alcatraz). De keuzestress is daar de laatste jaren zo groot, dat je toch eigenlijk juist blij zou moeten zijn met bands die je minder graag ziet..
Zelf houd ik me dan ook veel liever bezig met de bands die er wel (gaan) staan, dan me bezig houden met hopen dat sommige bands er níet zullen staan..
Hey, voor een stelletje metalheads bij elkaar valt het in dit topic reuze mee qua gatekeeping en elitaire metal bullshit. Geef ons op zn minst 1 pispaaltje om een beetje vriendschappelijk overheen te zeiken af en toe. So what als niet iedereen hier fan is van een band die jij wel graag ziet