Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Edit: zie nu dat ze daar wel ook sub waren. Dus dan had ik niet zo verbaasd hoeven zijn dat GMM ze ook voor die positie wilde. In mijn herinnering stonden ze toen veel eerder op de middag, en icm hoe slecht ik dat vond omtstond mijn verbazing hier haha. Nouja, ze komen dus niet, dikke prima, ik heb mn zegje gedaan
1f605.svg
Welterusten!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:
Edit: zie nu dat ze daar wel ook sub waren. Dus dan had ik niet zo verbaasd hoeven zijn dat GMM ze ook voor die positie wilde. In mijn herinnering stonden ze toen veel eerder op de middag, en icm hoe slecht ik dat vond omtstond mijn verbazing hier haha. Nouja, ze komen dus niet, dikke prima, ik heb mn zegje gedaan
1f605.svg


Welterusten!

Probeer je me nu naar bed te sturen? ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
wenteldave wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Edit: zie nu dat ze daar wel ook sub waren. Dus dan had ik niet zo verbaasd hoeven zijn dat GMM ze ook voor die positie wilde. In mijn herinnering stonden ze toen veel eerder op de middag, en icm hoe slecht ik dat vond omtstond mijn verbazing hier haha. Nouja, ze komen dus niet, dikke prima, ik heb mn zegje gedaan
1f605.svg



Welterusten!

Probeer je me nu naar bed te sturen?
1f606.svg
Ik wil je ook nog instoppen, als je dat nodig vindt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Maar...
Prophets of Rage had mij ook totaal niet getrokken. Ja, Killing In The Name en Unfuck The World zijn aardige nummers, maar voor de rest is het inderdaad iets teveel hip-hop, waar je bij mij niet moet aan komen zetten. Ik ben het dus met Pim eens dat ik ook niet verwacht dat veel Graspopgangers hier los op zouden gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:

wenteldave wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Edit: zie nu dat ze daar wel ook sub waren. Dus dan had ik niet zo verbaasd hoeven zijn dat GMM ze ook voor die positie wilde. In mijn herinnering stonden ze toen veel eerder op de middag, en icm hoe slecht ik dat vond omtstond mijn verbazing hier haha. Nouja, ze komen dus niet, dikke prima, ik heb mn zegje gedaan
1f605.svg



Welterusten!


Probeer je me nu naar bed te sturen?
1f606.svg


Ik wil je ook nog instoppen, als je dat nodig vindt.

Kom dan ?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Metal Park is al uitverkocht en Metal Town bijna, aldus Graspop op Facebook.
Lijkt me goed te gaan met de verkoop dan. Hoop niet dat ze nu vaker de headliners later gaan aankondigen.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
Supposed leak of download bands..official announcement in about 20 minutes.

https://www.gigwise.com/news/3365936/download-festival-announces-more-bands-for-2020

The Pretty Reckless, Baby Metal, VolBeat, British Lion, Killswitch Engage, Airbourne, Wargasm, Skillet, PUP, Puppy.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Supposed leak of download bands..official announcement in about 20 minutes.

https://www.gigwise.com/news/3365936/download-festival-announces-more-bands-for-2020

The Pretty Reckless, Baby Metal, VolBeat, British Lion, Killswitch Engage, Airbourne, Wargasm, Skillet, PUP, Puppy.
The Pretty Reckless. Daar heb ik echt al jaren niet meer naast geluisterd. Vond dat vroeger wel lekker om naar te luisteren, dus ik zet 't straks in de trein wel weer op om te kijken of het nog steeds zo is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
rpspeed wrote:
Supposed leak of download bands..official announcement in about 20 minutes.

https://www.gigwise.com/news/3365936/download-festival-announces-more-bands-for-2020

The Pretty Reckless, Baby Metal, VolBeat, British Lion, Killswitch Engage, Airbourne, Wargasm, Skillet, PUP, Puppy.

Die link geeft bij mij een 404: page not found.

Maar we gaan het zien hoeveel er van klopt dan zo meteen.

Ziet er allemaal niet heel interessant uit qua namen, wat mij betreft.
Daar sluit ik me volledig bij aan, al ben ik Airbourne wel iets meer gaan waarderen de laatste tijd.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
37 namen voor Download:

Volbeat
Pretty Reckless
Skillet
Baroness
Lit
Bush
Electric Wizard
Periphery
PUP
Tiny Moving Parts
Blackout Problems
Bleed From Within
Bokassa
Blues Pills
Cellar Door Moon Crow
Dead Label
Dead Posey
Lotus Eater
Marianas Trench
Puppy
Stone Broken
Theory
The Last Internationale
Wargasm
The Wildhearts
Uncured

Ook al voor Graspop aangekondigd:
Killswitch Engage
Babymetal
Airbourne
Wednesday 13
Obituary
Dying Fetus
P.O.D.
Chelsea Grin
Powerwolf
Wayward Sons

 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Laat Skillet en The Pretty Reckless maar komen in ieder geval. Rest ken ik de muziek niet van.

En laten we hopen dat Graspop dit voorbeeld volgt betreffende Volbeat en ze niet als headliner zetten (als ze er al staan).

Edit: Oh en Marianas Trench, voor m'n vriendin dan, ken er niks van.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
37 namen voor Download:

Bush is beetje verrassend en zie ik nog wel op GMM eindigen. Net zoals Lit op de Jupiler Stage. Baroness is ook wel leuk maar vooral Electric Wizard wil ik graag zien :)
Valt op dat ze precies geen echte headliners tussen staan? Volbeat telt niet.. (die gaan zo hard op GMM staan he)

edit: Lotus Eater zegde me vaag iets.. typte het in op Spotify, blijk ik het gewoon te kennen omdat het een nummer van Opeth is --_--
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
De affiche van Download biedt nog plaats voor een band tussen Iron Maiden en Gojira (subheadliner) en onder Kiss en Deftones (kleinere subheadliner).
My Chemical Romance zou wel eens de subheadliner onder Iron Maiden worden.

Motley Crue is ook terug, nadat ze hun eigen petitie om de band te laten terugkeren gepromoot hebben. Belachelijke band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken