Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Het is te vaag om het als een bevestiging te zien, maar een vriend van de gene die het post zou een bevestiging gekregen hebben dat Devin Townsend op Graspop zou staan.

Bron: http://graspop-festival.frenchboard.com/t2001p700-rumeurs-graspop-2020#137945
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
durmey wrote:

Rockbeer wrote:
+ Rammstein heeft mot met Live Nation. Die gaan voorlopig heus geen festivals doen. Moet nog maar zien wat er in 2021 terechtkomt van al die festivalgeruchten van ze.


Maar Live Nation organiseert wel hun optreden in Oostende in juni 2020?

Negatief, dit gaat via bookingskantoor Greenhouse Talent.

https://www.ticketmaster.be/event/rammstein-tickets/36111?language=nl-be

?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
rhoogma wrote:
Hopelijk is Mötley Crüe niet de langverwachte “grote” headliner…

Op efestivals zei Ken dat Graspop slechte ervaringen met Mötley Crüe heeft. En ze dus niet meer zal boeken waarschijnlijk.

Is zelfs geen inside info, dit heeft iemand van de organisatie eens bevestigd in een interview. Gaat dus niet gebeuren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Het is te vaag om het als een bevestiging te zien, maar een vriend van de gene die het post zou een bevestiging gekregen hebben dat Devin Townsend op Graspop zou staan.

Bron: http://graspop-festival.frenchboard.com/t2001p700-rumeurs-graspop-2020#137945
Driewerf hoera! Zou ik ontzettend blij mee zijn, na z'n gemiste show van gisteren.
"Il a confirmé qu'il venait au Graspop." Bien sûr, maar op zich is dat wel duidelijk zat. Bevestiging van eerste hand, al kan hij net natuurlijk op papier wel verdraaien.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Tool zou naar verluid op Bonnaroo staan in de VS heb ik gisteren vernomen. Daar werd eerder al eens naar gehint mbt tot de tournee die zou plaatsvinden in april en mei in Europa en waarbij nadien terug naar N-Amerikaanse festivals zou worden gegaan maar dat neemt dus nu meer vorm aan. Vraag is wanneer die EU-tour nu eindelijk eens gaat worden aangekondigd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
jefferke wrote:

durmey wrote:

Rockbeer wrote:
+ Rammstein heeft mot met Live Nation. Die gaan voorlopig heus geen festivals doen. Moet nog maar zien wat er in 2021 terechtkomt van al die festivalgeruchten van ze.


Maar Live Nation organiseert wel hun optreden in Oostende in juni 2020?


Negatief, dit gaat via bookingskantoor Greenhouse Talent.

https://www.ticketmaster.be/event/rammstein-tickets/36111?language=nl-be

?
Maakt Greenhouse Talent nog steeds de organisator van het concert. Er is een simpele reden, als ik er niet naast zit tenminste, waarom ze het niet via Eventim hebben verkocht. Dat komt omdat er geen Belgische variant van Eventim is.
 

coenos

Nieuw lid
18 nov 2019
1
0
Hallo,

weet er iemand hoe lang de pendelbus er over doet om van Devil's Lake naar Graspop te komen?

Vorig jaar zaten we op Metal Park (dat duurde al 45 minuten enkele reis over 15 km). Dus daarom benieuwd hoe lang deze reis duurt :)

Gr,
Coenos
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
davidfcutreg wrote:

rhoogma wrote:
Hopelijk is Mötley Crüe niet de langverwachte “grote” headliner…


Op efestivals zei Ken dat Graspop slechte ervaringen met Mötley Crüe heeft. En ze dus niet meer zal boeken waarschijnlijk.

Is zelfs geen inside info, dit heeft iemand van de organisatie eens bevestigd in een interview. Gaat dus niet gebeuren.

Dit hoop ik van harte. Zou voor mij een enorm teleurstellende headliner zijn. Heb niets met die lui.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Tool zou naar verluid op Bonnaroo staan in de VS heb ik gisteren vernomen. Daar werd eerder al eens naar gehint mbt tot de tournee die zou plaatsvinden in april en mei in Europa en waarbij nadien terug naar N-Amerikaanse festivals zou worden gegaan maar dat neemt dus nu meer vorm aan. Vraag is wanneer die EU-tour nu eindelijk eens gaat worden aangekondigd.

Dat vind ik jammer. Zolang er niets werd aangekondigd, had ik nog steeds de hoop dat hun tour toch weer verlaat was en ze alsnog op graspop zouden staan. Bonnaroo zou dat onmogelijk maken. Wil hen liever niet in het sportpaleis zien omdat het geluid daar vaak zo verschrikkelijk is en topgeluid is nu eenmaal iets wat Tool nodig heeft om volledig tot hun recht te komen.

Verder op vrijdag ook mijn combi plus ticket aangeschaft, wij zetten ons tent gewoon bij het plebs op't kerkhof. Na doorheen de dag van alle vrienden berichtjes te krijgen dat ze hun ticket al gekocht hadden en de vele aankoopbevestigingen hier op het forum, voelde ik een onweerstaanbare urgentie om hetzelfde te doen. Toch een merkbare evolutie de laatste jaren door die uitverkochte edities. Vorig jaar mijn ticket ergens in januari gekocht, het jaar daarvoor in maart, de jaren daarvoor in april-mei soms zelfs pas juni... Iets gelijkaardigs zie ik bij de vrienden. Wanneer je speciale slaapplaats bijboekt, kan ik die noodzaak snappen door de beperktheid, maar verder toch opvallend.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Hollywood Vampires met europese shows vanaf 15 augustus. Verlaagt dit de kans op Alice Cooper en/of Aerosmith?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Om even mn GMM progmetal droom te vervolmaken (buiten Tool om dan): Dream Theater tourt tot februari langs de zalen met Distance Over Time, maar slaat België over. Prima excuus om in de zomer terug te komen voor wat festivals toch? Marquee headliner op vrijdag pretty please? Ik vind dat nieuwe album echt zó goed haha
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Dit hoop ik van harte. Zou voor mij een enorm teleurstellende headliner zijn. Heb niets met die lui.

Ik ook niet. Slechte muziek. Ze hebben enkel een 'naam'.

Zag ze nooit optreden, maar las daarnet even een recensie van hun GMM optreden uit 2009.. ze wilden niet gefilmd worden, waardoor ze niet op de schermen verschenen en mensen enkel 4 stipjes op het podium zagen staan en bij twee nummers was er plotseling een koor te horen dat niet op het podium stond, waardoor het aannemelijk is dat ze wel meer op playback/tape deden..

Laat ze maar touren met Def Leppard, nog zo'n band die wat mij betreft niet meer terug hoeft te komen.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Na doorheen de dag van alle vrienden berichtjes te krijgen dat ze hun ticket al gekocht hadden en de vele aankoopbevestigingen hier op het forum, voelde ik een onweerstaanbare urgentie om hetzelfde te doen.

Niet zo raar dat de mensen op dit forum reeds hun ticket kochten denk ik dan.. als je tijdens dode momenten al naar een forum over GMM surft..

In mijn vriendenkring zijn er verschillende mensen die nog geen ticket gekocht hebben hoor. Dit, terwijl de accommodatie reeds geregeld werd (Metal Park). Maar het klopt wel wat je zegt. Ik kocht mijn tickets meestal ergens in februari, nooit eerder op de 1e dag.

Jullie schuld! Jullie moesten me maar niet zo zwaar doen uitkijken naar het festival met al die speculaties hier :))
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Ik wachtte ook wel al eens tot februari-maart, vaak uit luiheid.
Tot ik 2a3 jaar geleden in snelheid werd gepakt en de combitickets uitverkocht waren(dan maar 2 dagtickets gekocht), sindsdien koop ik mijn tickets zo snel mogelijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Vind het ook altijd wel een een geruststellende gedachte dat je al in het bezit ben van een kaartje. Ondanks een goede lading had ik niet verwacht dat het keihard binnen een paar minuten zou uitverkopen. Gelukkig is dat steeds minder aan het worden bij festivals de afgelopen jaren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken