Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

pjjps

Playlistbediener
4 sep 2019
12
0
Dus Iron Maiden toch naar Graspop. Dennis zal echt een keer naar Graspop moeten om Maiden te zien i.p.v. te hopen dat ze ooit een keer naar PP zullen komen :lol:
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
759
475
Nog een citaatje van Ken, morgen dus namen voor Graspop?:

Deftones is a perfect fit for the acts that are touring next summer. If they are not announced tomorrow for Graspop, RW is a possibility.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Tsja Iron Maiden ligt er dik op na die counters en ticket alerts. Kan bijna niet meer missen.

Die dag sla ik in ieder geval over. Als SOAD er ook niet bij zit dan kan je die opschrijven voor Werchter. Anders zou ik geen idee hebben waarom ze met die naam zo lang zouden wachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
Dus Iron Maiden toch naar Graspop. Dennis zal echt een keer naar Graspop moeten om Maiden te zien i.p.v. te hopen dat ze ooit een keer naar PP zullen komen
1f606.svg
wees gerust, ik heb Maiden al vaker gezien.
Deze tour heb ik 2018 in GelreDome gezien, dus als ze komen hoef ik er niet naar toe...

Aangezien Pinkpop gelijk is met Graspop, zal ik sowieso niet op Graspop zijn.
 

pjjps

Playlistbediener
4 sep 2019
12
0
Voor 25 jaar editie zou dit het helemaal zijn:

AC/DC - Iron Maiden - SOAD - Aerosmith

https://www.musicall.com/publication/un-graspop-2020-sur-4-jours?fbclid=IwAR2igeWLEzCcMQPIYPIWCa4Q4RCAaCyWmamVxTOqOTRAU2r2dOiLiaF9sKk
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.252
4.409
brentgalle wrote:
Poppunk is nu eenmaal ook punk! Bands zoals: State Champs, Boston Manor en sum 41 (Die alle 3 al GMM deden) leunen hier niet ver van Ze passen inderdaad meer op werchter (als Barn headliner zie ik ze dan).

Poppunk is zoveel punk als dat Kiss metal is, maar kom.
Je beantwoordt alleszins zelf hun kansen; als je ze bij die bands wil scharen, horen ze op de Jupiler thuis. Aangezien ze daar, volgens andere posts, niet mee akkoord zouden gaan, mogen ze elders hun mooie liedjes ten gehore brengen.

Verschil is dat Kiss heel veel metalbands heeft geïnspireerd en beïnvloed. Terwijl poppunk een slap aftreksel is van punk en het tegenovergestelde is van waar punk voor staat (anarchistisch & antikapitalistisch vs commercie).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.485
Verschil is dat Kiss heel veel metalbands heeft geïnspireerd en beïnvloed. Terwijl poppunk een slap aftreksel is van punk en het tegenovergestelde is van waar punk voor staat (anarchistisch & antikapitalistisch vs commercie).

Ohh Paddy, begrijp me niet verkeerd. Mijn vergelijking ging puur over dat poppunk, hoewel er punk in de naam komt, absoluut geen punk is waar Kiss ook absoluut geen metal is. Daarnaast geef ik je zeker en vast gelijk in de verschillen die je trekt. Kiss heeft een basis gelegd, samen met een heel aantal andere bands, waar veel metal uit voortgekomen is. Wat poppunk net wél is, had ik niet beter kunnen verwoorden dan jij hebt gedaan.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
5 hours ago, xydroh said:
stubru is already advertising that graspop will drop very soon. I'm guessing 16h today?

Ken19
Tomorrow, together with the Iron Maiden announcement. Yes, they will come the second time to Graspop with this tour
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Chaos! Wanneer zegt Ken nou dat we Iron Maiden aangekondigd krijgen? Vandaag of morgen? Ik snap t niet helemaal meer ;p.

Voor AC/DC-Iron Maiden-SOAD-Aerosmith zou ik trouwen zeker tekenen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Chaos! Wanneer zegt Ken nou dat we Iron Maiden aangekondigd krijgen? Vandaag of morgen? Ik snap t niet helemaal meer ;p.

Voor AC/DC-Iron Maiden-SOAD-Aerosmith zou ik trouwen zeker tekenen!
Donderdag (morgen dus)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.163
Morgenvroeg 10uur weten we meer dus.

Maiden, die gaan nooit vervelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Logische verwachting:

Morgen SOAD en Iron Maiden, Guns 'n' Roses in een latere fase.

GnR is de grote act die alles voorlopig tegenhield. Zitten al een flinke tijd in het geruchtencircuit maar nog geen Europese data, dus GMM moet wachten.

Met Iron Maiden - SOAD - GnR voldoen ze dan ook aan de omschrijving "grotere headliners dan gemiddeld". Gebeurt namelijk niet vaak dat alle drie de headliners van GMM vlot Sportpaleis kunnen vullen. Met namen uit het rijtje Nightwish/Faith No More/Judas Priest/Korn op MS2 zouden ze voor het jubileum een bovenkant van de affiche hebben om u tegen te zeggen.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
Chaos! Wanneer zegt Ken nou dat we Iron Maiden aangekondigd krijgen? Vandaag of morgen? Ik snap t niet helemaal meer ;p.

Voor AC/DC-Iron Maiden-SOAD-Aerosmith zou ik trouwen zeker tekenen!

tomorrow
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Logische verwachting:

Morgen SOAD en Iron Maiden, Guns ‘n’ Roses in een latere fase.

GnR is de grote act die alles voorlopig tegenhield. Zitten al een flinke tijd in het geruchtencircuit maar nog geen Europese data, dus GMM moet wachten.

Met Iron Maiden – SOAD – GnR voldoen ze dan ook aan de omschrijving “grotere headliners dan gemiddeld”. Gebeurt namelijk niet vaak dat alle drie de headliners van GMM vlot Sportpaleis kunnen vullen. Met namen uit het rijtje Nightwish/Faith No More/Judas Priest/Korn op MS2 zouden ze voor het jubileum een bovenkant van de affiche hebben om u tegen te zeggen.

ik denk ook dat dit een realistische affiche is, hoe graag ik AC DC ook wil is deze band festivals ontgroeid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken