Indiaantje89 wrote:
Is dit je eerste discussie op het internet ofzo? ik dram nergens, ik zeg nergens wat je moet vinden of wat dan ook. Ik deed enkel een algemene FF stelling, waar jij op reageerde. Op die inhoud reageer ik terug en dan ben je nu gelijk in tranen geroerd omdat je een tegenreactie krijgt?
Je mag vinden van FF wat je wil. Boeit me ook totaal niet. Ik zeg enkel dat het argumentloos was waarom ze niet op Graspop horen (dat was in het algemeen, niet eens naar jou). En dat je post daarna denigrerend overkwam tov de Foo Fighters. Maar misschien nam ik dat wel te persoonlijk op ja, ik ben ten slotte Dave Grohl.
Maar goed to agree or disagree dan maar. Dat is isd wel het beste als je argumenten op zijn
.
Ik kan nog stukken vervelender zijn dan dit.
Zeker niet mijn eerste discussie op het internet. Nu ga je zelf de denigrerende toer op, maar dat kon ik wel verwachten na mijn eerdere reactie en hoe deze je blijkbaar op je tedere zieltje heeft getrapt
Ik tot tranen geroerd? Ik ben niet degene die blijft beuken dat “FOO FIGHTERS WEL OP GRASPOP THUIS HOREN!!!
” en dan ieder tegenstandpunt blijft neerhalen.
Ik heb zelf al herhaaldelijk aangehaald dat ik er wel kan inkomen dat anderen een ander standpunt kunnen en mogen hebben, maar dat ik echter een andere mening ben toegedaan. Goed, blijkbaar is dit niet voldoende voor onze oppergod Indiaantje89. Jouw woord is wet. Ik zal een droomaffiche voor de Graspop METAL Meeting samenstellen met Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Red Hot Chili Peppers en The Smashing Pumpkins als headliners. Is onze overlord daar tevreden mee?
Je kan nog een stuk vervelender zijn dan dit? Mijn innige condoleances aan ieder die met jou in het dagelijks leven in aanraking komt.