Aaah niet alweer de Foo Fighters discussie. Komt om de vijf pagina’s terug hier. Die band hoort niet op Graspop, Graspop is een metalfestivals met soms wat classic rock. De poprock van FF hoort hier pertinent niet bij
Joslittel wrote:
Aaah niet alweer de Foo Fighters discussie. Komt om de vijf pagina’s terug hier. Die band hoort niet op Graspop, Graspop is een metalfestivals met soms wat classic rock. De poprock van FF hoort hier pertinent niet bij
Als het gerucht dat de band waarvoor de aankondiging is uitgesteld een band is die groter is dan de normale Graspop headliner dan moet er wel rekening gehouden worden dat dit een band als foo fighters kan zijn. De aanwijzingen zijn er dat het mogelijk is. Dan is dat gewoon een on topic discussie
Is Foo Fighters nou echt zo groot? Vooral meer bij de popfestivallen als Werchter en Pinkpop lijkt me. Voor de echte metalfestivals zal dit toch niet zo’n grote band zijn?
Als Kiss of Volbeat kan dan moet FF ook gewoon kunnen. Ik zie niet in wat de ene meer niche maakt dam de ander. Ik hoop zelf ook op wat anders, maar ik zou het geen faal vinden.
Langzaam begin ik toch te twijfelen over RATM met al die geruchten (grote comeback, lang niet getourd etc.). Zelfs een AC/DC is niet zo heel lang geleden. Maar ik kan me anderzijds niet voorstellen dat dat die dan niet naar Werchter gaan.
Plotwtwist: het is Manowar die 5 minuten voor tijd besluiten om toch niet te spelen.
Die zijn hier toch niet zo groot lijkt me? Mainstage Pinkpop of overdag Alpha op Lowlands zou ik ze inschatten.Download AUS komt met My Chemical Romance als headliner. Stel je voor. Dan loopt het veld vol met het verkeerde soort zwart hahaha.
Snap dat zet van Download wel. Als je ziet dat hun comeback show binnen 3/4 min uitverkocht was. Maar hoop ’t toch niet.
Al weet ik wel dat ze een tour aan het plannen zijn door Europa rond de zomer.
Jupiler Stage headliner dan maar? Hahahaa
Hadden beide bands uit dezelfde tijd gekomen
Inderdaad.Pim wrote:
Download AUS komt met My Chemical Romance als headliner. Stel je voor. Dan loopt het veld vol met het verkeerde soort zwart hahaha.
Snap dat zet van Download wel. Als je ziet dat hun comeback show binnen 3/4 min uitverkocht was. Maar hoop ’t toch niet.
Al weet ik wel dat ze een tour aan het plannen zijn door Europa rond de zomer.
Jupiler Stage headliner dan maar? Hahahaa
Die zijn hier toch niet zo groot lijkt me? Mainstage Pinkpop of overdag Alpha op Lowlands zou ik ze inschatten.