Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
die ja, dacht, image knop en dan de link er in gooien maar deed precies niet veel
Beste is om handmatig de code in te voeren
[ img]afbeeldinglink[/ img]
Alleen zonder de spaties ertussen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Judas Priest nu ook eind juni in Duitsland. Kan alle kanten op met die data, Alcatraz of Graspop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Babymetal midden juni op Greenfield, Duistland.

flinke worp hoor
Volbeat| Nightwish | BRING ME THE HORIZON | Disturbed | Heaven Shall Burn | Killswitch Engage | BABYMETAL | Of Mice & Men | Agnostic Front | Skindred | Hot Water Music | Thy Art Is Murder | August Burns Red | Jinjer | BETONTOD | Motionless In White | Lagwagon | Bury Tomorrow | Boston Manor
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Social Distortion was al wel enkele maanden bekend.

Een beetje punkrock à la Lagwagon of Hot Water Music is ook zeker welkom!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
Babymetal midden juni op Greenfield, Duistland.

flinke worp hoor

Volbeat| Nightwish | BRING ME THE HORIZON | Disturbed | Heaven Shall Burn | Killswitch Engage | BABYMETAL | Of Mice & Men | Agnostic Front | Skindred | Hot Water Music | Thy Art Is Murder | August Burns Red | Jinjer | BETONTOD | Motionless In White | Lagwagon | Bury Tomorrow | Boston Manor

Betontod, geen idee wie of wat dat is, maar dat is zo'n vette bandnaam. Hot Water Music daarentegen...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Pim wrote:

xydroh wrote:
die ja, dacht, image knop en dan de link er in gooien maar deed precies niet veel


Beste is om handmatig de code in te voeren
[ img]afbeeldinglink[/ img]
Alleen zonder de spaties ertussen.

QcTDOor.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
btw Volbeat en Nightwish headliners op Greenfield.
Denk dat Nightwish steeds meer zekerheidje gaat worden voor Graspop
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
Betontod, geen idee wie of wat dat is, maar dat is zo’n vette bandnaam.

Betontod maar eens opgezocht, maar daar was even sprake van flinke cognitieve dissonantie. Leuke muziek, maar niet wat ik me er bij voorstelde. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Social Distortion was al wel enkele maanden bekend.

Een beetje punkrock à la Lagwagon of Hot Water Music is ook zeker welkom!
Eens, vind ik altijd leuk op de jupiler stage. Al ben ik niet echt bekend met Hot Water Music. Lagwagon vorig jaar nog gezien op Punk In Drublic (Köln) vorig jaar, en was erg vermakelijk.
 

brentgalle

Campingartiest
7 mrt 2018
56
2
Fortarock 2020 gaat niet door! Misschien zat Graspop daar op te wachten. Als ze een degelijke affiche hebben lijkt uitverkopen me nu zeker weer vanzelfsprekend.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.642
4.950
Judas Priest nu ook eind juni in Duitsland. Kan alle kanten op met die data, Alcatraz of Graspop

beide? alcatraz heeft wel al vaker eens een headliner gehad die op graspop stond, kunnen daarmee ook wel beide een kost uitsparen door ze niet exclusief te boeken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Fortarock 2020 gaat niet door! Misschien zat Graspop daar op te wachten. Als ze een degelijke affiche hebben lijkt uitverkopen me nu zeker weer vanzelfsprekend.

Lijkt me niet,

Wel schrijnend om te zien dat Graspop nu geweldige tijden lijkt door te maken, en Fortarock instort van ellende. Heeft toch ook met beleid te makenk denk ik.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
brentgalle wrote:
Fortarock 2020 gaat niet door! Misschien zat Graspop daar op te wachten. Als ze een degelijke affiche hebben lijkt uitverkopen me nu zeker weer vanzelfsprekend.

Lijkt me niet,

Wel schrijnend om te zien dat Graspop nu geweldige tijden lijkt door te maken, en Fortarock instort van ellende. Heeft toch ook met beleid te makenk denk ik.

Ooit gehoord dat een van de grote sponsoren er een paar jaar geleden mee stopte. Kan gewoon zijn dat er niet genoeg geld is, terwijl dat op andere plekken wel zo was.
Maar aan de hand van vorig jaar, zat het er wel een beetje aan te komen.

koekdoos wrote:
Judas Priest nu ook eind juni in Duitsland. Kan alle kanten op met die data, Alcatraz of Graspop

beide? alcatraz heeft wel al vaker eens een headliner gehad die op graspop stond, kunnen daarmee ook wel beide een kost uitsparen door ze niet exclusief te boeken.

Dat lijkt me dan wel leuk ja, als ze gewoon beide staan. Zo heb ik geluk gehad in 2016 en toch nog Twisted Sister meegepakt op Alcatraz. Had ze gemist op Graspop ivm belangrijk tentamen de dag erop. Tickets voor Alcatraz toen al lang binnen en ineens stonden ze daar ook, meevallertje.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
AIRBOURNE frontman Joel O'Keeffe states: "Half filmed at a soundcheck last Tuesday and half filmed at a crazy sold-out Danish club show — here's 'Backseat Boogie' to whet your appetite for a mega 2020 and the start of a two-year 'Boneshaker' world tour."
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
The legendary German Metal singer Udo "the German Tank" Dirkschneider comes to Wacken in 2020 for two very special concerts! Under the Dirkschneider banner he will review the complete Accept cult album Metal Heart from 1985, which is one of the most important albums of his career, in an exclusive show on the occasion of the 35th album anniversary. He also promises a big surprise for the show!

Verklaart ineens ook de "fast as a shark" post op Facebook vorige week... mss ook op Graspop?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.665
3.390
Het lijkt helemaal in de mode te zijn om een dubbeloptreden te verzorgen op een festival. Eerst The National op Pukkelpop, erna Metallica in de Verenigde Staten en nu UDO Dirkschneider dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken