Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
flinke worp hoor
Volbeat| Nightwish | BRING ME THE HORIZON | Disturbed | Heaven Shall Burn | Killswitch Engage | BABYMETAL | Of Mice & Men | Agnostic Front | Skindred | Hot Water Music | Thy Art Is Murder | August Burns Red | Jinjer | BETONTOD | Motionless In White | Lagwagon | Bury Tomorrow | Boston Manor
Volbeat| Nightwish | BRING ME THE HORIZON | Disturbed | Heaven Shall Burn | Killswitch Engage | BABYMETAL | Of Mice & Men | Agnostic Front | Skindred | Hot Water Music | Thy Art Is Murder | August Burns Red | Jinjer | BETONTOD | Motionless In White | Lagwagon | Bury Tomorrow | Boston Manor
Eens, vind ik altijd leuk op de jupiler stage. Al ben ik niet echt bekend met Hot Water Music. Lagwagon vorig jaar nog gezien op Punk In Drublic (Köln) vorig jaar, en was erg vermakelijk.
Fortarock 2020 gaat niet door! Misschien zat Graspop daar op te wachten. Als ze een degelijke affiche hebben lijkt uitverkopen me nu zeker weer vanzelfsprekend.
beide? alcatraz heeft wel al vaker eens een headliner gehad die op graspop stond, kunnen daarmee ook wel beide een kost uitsparen door ze niet exclusief te boeken.
Fortarock 2020 gaat niet door! Misschien zat Graspop daar op te wachten. Als ze een degelijke affiche hebben lijkt uitverkopen me nu zeker weer vanzelfsprekend.
Wel schrijnend om te zien dat Graspop nu geweldige tijden lijkt door te maken, en Fortarock instort van ellende. Heeft toch ook met beleid te makenk denk ik.
brentgalle wrote:
Lijkt me niet,
Wel schrijnend om te zien dat Graspop nu geweldige tijden lijkt door te maken, en Fortarock instort van ellende. Heeft toch ook met beleid te makenk denk ik.
Ooit gehoord dat een van de grote sponsoren er een paar jaar geleden mee stopte. Kan gewoon zijn dat er niet genoeg geld is, terwijl dat op andere plekken wel zo was.
Maar aan de hand van vorig jaar, zat het er wel een beetje aan te komen.
koekdoos wrote:
Judas Priest nu ook eind juni in Duitsland. Kan alle kanten op met die data, Alcatraz of Graspop
beide? alcatraz heeft wel al vaker eens een headliner gehad die op graspop stond, kunnen daarmee ook wel beide een kost uitsparen door ze niet exclusief te boeken.
Dat lijkt me dan wel leuk ja, als ze gewoon beide staan. Zo heb ik geluk gehad in 2016 en toch nog Twisted Sister meegepakt op Alcatraz. Had ze gemist op Graspop ivm belangrijk tentamen de dag erop. Tickets voor Alcatraz toen al lang binnen en ineens stonden ze daar ook, meevallertje.
AIRBOURNE frontman Joel O'Keeffe states: "Half filmed at a soundcheck last Tuesday and half filmed at a crazy sold-out Danish club show — here's 'Backseat Boogie' to whet your appetite for a mega 2020 and the start of a two-year 'Boneshaker' world tour."
The legendary German Metal singer Udo "the German Tank" Dirkschneider comes to Wacken in 2020 for two very special concerts! Under the Dirkschneider banner he will review the complete Accept cult album Metal Heart from 1985, which is one of the most important albums of his career, in an exclusive show on the occasion of the 35th album anniversary. He also promises a big surprise for the show!
Verklaart ineens ook de "fast as a shark" post op Facebook vorige week... mss ook op Graspop?
Het lijkt helemaal in de mode te zijn om een dubbeloptreden te verzorgen op een festival. Eerst The National op Pukkelpop, erna Metallica in de Verenigde Staten en nu UDO Dirkschneider dus.