Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
219
365
The legendary German Metal singer Udo “the German Tank” Dirkschneider comes to Wacken in 2020 for two very special concerts! Under the Dirkschneider banner he will review the complete Accept cult album Metal Heart from 1985, which is one of the most important albums of his career, in an exclusive show on the occasion of the 35th album anniversary. He also promises a big surprise for the show!

Verklaart ineens ook de “fast as a shark” post op Facebook vorige week… mss ook op Graspop?
'Exclusive show', lijkt me dan niet dat de dezelfde show ook naar graspop komt.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
durmey wrote:
The legendary German Metal singer Udo “the German Tank” Dirkschneider comes to Wacken in 2020 for two very special concerts! Under the Dirkschneider banner he will review the complete Accept cult album Metal Heart from 1985, which is one of the most important albums of his career, in an exclusive show on the occasion of the 35th album anniversary. He also promises a big surprise for the show!

Verklaart ineens ook de “fast as a shark” post op Facebook vorige week… mss ook op Graspop?

‘Exclusive show’, lijkt me dan niet dat de dezelfde show ook naar graspop komt.

Fair point
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Hmm. 31 oktober. Dat is toch een goede dag voor een metalfestival om namen bekend te maken? Dat het een donderdag is helpt misschien ook, kan me herinneren dat er vaker op donderdagen namen kwamen. Vorig jaar kregen we op deze dag de 2e worp namen al. 3 headliners en 2 worpen namen. Of wachten ze tot begin van november? Ik word hier ongeduldig van mensen hahah
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Hmm. 31 oktober. Dat is toch een goede dag voor een metalfestival om namen bekend te maken? Dat het een donderdag is helpt misschien ook, kan me herinneren dat er vaker op donderdagen namen kwamen. Vorig jaar kregen we op deze dag de 2e worp namen al. 3 headliners en 2 worpen namen. Of wachten ze tot begin van november? Ik word hier ongeduldig van mensen hahah

Ik denk dat ze vandaag wel een headlinertje kunnen lossen ja :). Ik hoop er iig heel erg op. Ik hoop dat het een goede naam is ook
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.098
8.216
Ten opzichte van vorig jaar zijn ze al laat, maar de twee jaar ervoor waren nog ietsie later. Rammstein werd zelfs pas eind november aangekondigd als eerste headliner met de rest pas half december
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.098
8.216
Was het al bekend dat Dynamo Metal Fest 4 namen bekend heeft?:
Jinjer, Sepultura, Beast in Black en Heaven Shall Burn
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.950
Ten opzichte van vorig jaar zijn ze al laat, maar de twee jaar ervoor waren nog ietsie later. Rammstein werd zelfs pas eind november aangekondigd als eerste headliner met de rest pas half december

Als ik bronnen mag geloven was er dan ook heel wat tegenslag met betrekking tot headliners dat jaar, hoe later de aankondiging hoe meer tegenslag met boekingen denk ik dan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Helaas. Ze hebben idd een halloween post. Hopen dat er dan morgen, als mooi begin van het weekend wat komt?
Ik betwijfel het.
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
92
100
Helaas. Ze hebben idd een halloween post. Hopen dat er dan morgen, als mooi begin van het weekend wat komt?
Ik betwijfel het.

Het is morgen een feestdag in Belgie dus ik betwijfel of ze dan iets zullen lossen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.849
12.270
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.
Godsamme. Was ik ook... Ik heb ook enorm genoten van beide bands.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.950
weet iemand eigenlijk hoeveel de prijs gestegen is voor graspop de laatste jaren? ik vergeet telkens hoeveel het was het jaar er voor.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.722
3.547
weet iemand eigenlijk hoeveel de prijs gestegen is voor graspop de laatste jaren? ik vergeet telkens hoeveel het was het jaar er voor.

Stijging van de prijzen weet ik niet exact, stijgt elk jaar wel wat en als je terug kijkt naar 5 - 6 jaar geleden zal dat wel zeker 30 euro extra zijn. Vorig jaar was, als ik me niet vergis, 205 euro. Jaar daarvoor (de XL versie) iets van een 245 en de gewone 3 dagen 200 ofzo.

Net even mijn mails gecheckt; 2014 was het 165 euro. 2015 was ineens 185.
Edit; ik vergis me wel, vorig jaar was 210.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
405
595
Ben nu niet echt een grote My Chemical Romance fan, maar als het nieuws van de reünie (https://www.rocksound.tv/news/read/my-chemical-romance-mcr-reunion-tour-tickets-dates?fbclid=IwAR2OL63SkFRwv37IVLD7SvhMijPg5rpxjZEoKzBdJkUHE19z1lFolZizfMo) klopt, kunnen we hun ook wel verwachten op Graspop? Of niet?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Wacken is iig met een naam gekomen. Slipknot!
Betekend iig dat ze in het festivalseizoen weer in Europa zijn.
We weten nu onderhand wel dat ze er dit jaar ook stonden maar weten ook dat 2x dezelfde headliner geen onmogelijke kans is. Maar ja, kan ook zijn dat ze het laatste deel van de zomer pakken en dan Lokerse Feesten pakken. Zie ik wel gebeuren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken