wenteldave wrote:
Indiaantje89 wrote:
Set Abominae wrote:
koekdoos wrote:
Als Iron Maiden, Volbeat en Guns n Roses “te snel” terug zouden komen na 2018, dan is Slipknot zeker te snel na 2019
Ik hoorde laatst wel van iemand dat Slipknot al vast zou liggen, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in.
Zou ik inderdaad ook maar vreemd vinden.
Ik ben best voorstander van de band. Maar 2 jaar achter elkaar moet je niet willen. Het is al een huisband van het festival. Of je zou het moeten combineren met een andere headliner als een soort buitenkansje. Ik blijf er bij, die zouden eens een keer op Pukkelpop/Lowlands moeten staan. Ik weet zeker dat ze een hoop “niet fans” kunnen overtuigen met hun show.
Ik heb dus echt helemaal niks met die twee festivals, wat hopelijk al duidelijk was, maar als Slipknot op Lowlands staat, ben ik daar dit jaar gewoon te vinden. Er zijn natuurlijk veel vooroordelen over metal, maar ik ben er niet zo zeker van dat ze niet-fans zouden overtuigen. Die show staat als een huis, maar het blijft natuurlijk grotendeels over de muziek gaan.
Precies, ze hebben alle ingrediënten. Toegankelijk, veel show element, het gaat “los”, al die gekken pakken maakt het commercieel ook aantrekkelijk. Het zou mij wel tof lijken. Maar goed, misschien zijn ze toch bang dat Anne-Fleur en Huibert uit onze hoofdstad het toch niet helemaal trekken.