Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
POR speelt op Graspop, niet RATM samenstelling (niet 2020 in ieder geval), veel te weinig tijd voor repetities enz. Vertraging komt door een andere bamd die op dit moment eigenlijk voorkeur geeft om op Werchter wel te spelen (TW classic)?, maar zijn nog niet helemaal uit met ondehandelingen. Ook willen ze ze zelf toer 2020 bekendmaken. Maar het is het wachten de moeite waard.....
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
380
58
Sam Fender - Twenty One Pilots - Coldplay - Dua Lipa
Mike shinoda - Disturbed - Red Hot Chili Peppers - System Of A Down
The Raconteurs - Pixies -Pearl Jam - Tame Impala
Foals - The Strokes - Rage Against The Machine

Hmmm, keep on dreaming
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
Sam Fender – Twenty One Pilots – Coldplay – Dua Lipa
Mike shinoda – Disturbed – Red Hot Chili Peppers – System Of A Down
The Raconteurs – Pixies -Pearl Jam – Tame Impala
Foals – The Strokes – Rage Against The Machine

Hmmm, keep on dreaming

Ik neem aan dat je dit voor Werchter hebt bedacht, want Coldplay op Graspop....
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.098
8.216
POR speelt op Graspop, niet RATM samenstelling (niet 2020 in ieder geval), veel te weinig tijd voor repetities enz. Vertraging komt door een andere bamd die op dit moment eigenlijk voorkeur geeft om op Werchter wel te spelen (TW classic)?, maar zijn nog niet helemaal uit met ondehandelingen. Ook willen ze ze zelf toer 2020 bekendmaken. Maar het is het wachten de moeite waard…..

Maar PoR lijkt niet door te gaan aan de hand van hun eigen info via social media.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.128
2.321
Wat nou als de eerdere aankondiging van Graspop niet door is gegaan, omdat men toen te horen kreeg dat Prophets of Rage niet meer door ging ivm de aankomende Rage against the Machine reunie? Wat overigens niet betekent dat Ratm dan wel op Graspop gaat staan.
Maar waarom zou Graspop met POR naar buiten komen als eerste naam.
Dat is toch helemaal geen headliner?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
380
58
Fonske122 wrote:
Sam Fender – Twenty One Pilots – Coldplay – Dua Lipa
Mike shinoda – Disturbed – Red Hot Chili Peppers – System Of A Down
The Raconteurs – Pixies -Pearl Jam – Tame Impala
Foals – The Strokes – Rage Against The Machine

Hmmm, keep on dreaming

Ik neem aan dat je dit voor Werchter hebt bedacht, want Coldplay op Graspop….

Oei Ja verkeerde topic
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.098
8.216
koekdoos wrote:
Wat nou als de eerdere aankondiging van Graspop niet door is gegaan, omdat men toen te horen kreeg dat Prophets of Rage niet meer door ging ivm de aankomende Rage against the Machine reunie? Wat overigens niet betekent dat Ratm dan wel op Graspop gaat staan.

Maar waarom zou Graspop met POR naar buiten komen als eerste naam.
Dat is toch helemaal geen headliner?

Klopt, maar wel een naam ergens bovenaan de poster denk ik? In ieder geval hun eigen lettertype. Maar misschien omdat daardoor er verschoven moet worden met allerlei namen of dat er een nieuwe grotere headliner mogelijk beschikbaar gaat zijn, ten opzichte van wat de andere headliners zijn.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Sam Fender – Twenty One Pilots – Coldplay – Dua Lipa
Mike shinoda – Disturbed – Red Hot Chili Peppers – System Of A Down
The Raconteurs – Pixies -Pearl Jam – Tame Impala
Foals – The Strokes – Rage Against The Machine

Hmmm, keep on dreaming

Wat een horroraffiche stelde jij samen man :p

(No offence hoor)

edit:

Oei Ja verkeerde topic

Aaaaah Oké! Voor Werchter is dit best n goeie line up
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Straks Volbeat in Antwerpen :wink:
Als ze dan toch een headliner zouden zijn op GMM2020, dan zou het misschien vandaag of morgen kunnen aangekonding worden?
Of wie weet laat de band straks weten dat ze in 2020 terug in België zijn...? Who knows....
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.950
Straks Volbeat in Antwerpen ?
Als ze dan toch een headliner zouden zijn op GMM2020, dan zou het misschien vandaag of morgen kunnen aangekonding worden?
Of wie weet laat de band straks weten dat ze in 2020 terug in België zijn…? Who knows….

Ziet er ook zo goed als uitverkocht uit, nog 1 tribune waar zitplaatsen te koop voor zijn. Hoe groot ik ook fan ben van deze band denk ik dat het goed zou zijn als ze eens op werchter staan in plaats van graspop.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Iemand heeft hier gezegd dat Volbeat naar Werchter gaat, Martin2 heeft hier bevestigd dat er users zijn die meer weten of dat er goed gegokt wordt...

Het zou beter voor de band en het festival zijn als Volbeat eens Graspop skipt.
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Voor mij hoeft Volbeat niet persé naar GMM te komen. Ik zie ze vanavond en ik zag ze in 2018 al op GMM.
Maar zowiezo zou iets van aankondigingen leuk zijn :oops:
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.790
2.518
Om nog een kanshebber toe te voegen om op de affiche te staan: Foreigner
Staan op 23 juni blijkbaar op Stadtpark Open Air, dus de oversteek naar Dessel moet wel te doen zijn. Vond het een paar jaar geleden wel een lekker namiddag-concertje.
PS: Ook Deep Purple staat de dag erna, 24 juni, in Duitsland. Who knows?

Zelf zet ik ook nog Airbourne hoog op de lijst. Voor het eerst live aan 't werk gezien in Trix, en wat een bom was me dat!
Vanavond ook even lekker los op Volbeat (was een beetje op m'n honger blijven zitten na hun headline-concert op GMM in 2018). We'll see.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Hoe groot (of klein) is de kans dat Nightwish naar Graspop komt, nu ze al een concert voor november in de Lotto Arena hebben aangekondigd?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Hoe groot (of klein) is de kans dat Nightwish naar Graspop komt, nu ze al een concert voor november in de Lotto Arena hebben aangekondigd?

Ik denk 100%. Staan al op veel metalfestivals rond die tijd en al best wat jaren niet meer op Graspop gestaan. Ik zie ze graag komen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Hoe groot (of klein) is de kans dat Nightwish naar Graspop komt, nu ze al een concert voor november in de Lotto Arena hebben aangekondigd?
Ik vind het moeilijk te zeggen. Er zit voorlopig niet echt een lijn in de bevestigde Europese zomerfestivalshows. Enkele data in juni, maar ook half juli in Noord-Duitsland (Deichbrand festival). Ze zouden bijvoorbeeld ook op Lokerse Feesten of (weer) op Alcatraz kunnen staan. Of ze slaan België op die zomertournee gewoon helemaal over. Het is afwachten. Dat ze al een najaarsshow in de Lotto Arena hebben aangekondigd, verkleint mijns inziens wel de kans op een Graspop-optreden.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
405
595
Ik verwacht deze week ook wel Graspop-namen! :)

Beeld je trouwens in dat Rock Werchter Volbeat, System of a Down en Disturbed weet te boeken... Wat een knaller zou dat zijn ;)
Ik vermoed namelijk wel dat deze drie groepen sowieso tijdens de festivalzomer in België spelen, grootste vraag is dan gewoon: waar en wanneer, natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken