Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ratm lijkt me wel een hele gave headliner en zou verklaren waarom het zo lang duurt, als die met een comeback komen. Maar zouden ze dan gelijk komend jaar festivals doen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Als die EU festivals RATM zouden kunnen krijgen verkopen ze sws uit. Maakt niet uit wat de rest van de line up is!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Ja man. RATM weer bij elkaar. Wat ongelofelijk vet. Had de hoop een beetje opgegeven dat ik deze mannen in originele bezetting nog mocht zien. Erg genoten van POR maar dit is het echte werk. Ik verwacht Werchter maar misschien heeft Graspop hier zijn grote feestvis mee binnen
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
659
Vooralsnog alleen USA, valt nog maar te bezien of ze in de zomer ook naar Europa komen. Niet geboekt door Download of RAR, waar ze toch op het lijf geschreven lijken. Ik ben nog wat sceptisch.

(als het gebeurt, spring ik wel een klein gaatje in de lucht hoor... ?)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Misschien verhoogt het wel de kans dat SOAD er staat, als Ratm naar Werchter gaat?

Oh nee... dan moet ik een dag naar Werchter :-/

Beeld je deze in.. Pink en Nelly Furtado of whoever net voor RATM. Denk "Bullet in the head" of "How I could just kill a Man" dan zeer dankbare nummers worden ^^
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.643
4.950
Vooralsnog alleen USA, valt nog maar te bezien of ze in de zomer ook naar Europa komen. Niet geboekt door Download of RAR, waar ze toch op het lijf geschreven lijken. Ik ben nog wat sceptisch.

(als het gebeurt, spring ik wel een klein gaatje in de lucht hoor…
1f60a.svg
)

Ik denk dat er bij RAR nog een 2e headliner op de Volbeat dag bij zal komen hoor. You never know
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.359
9.084
Erg genoten van POR maar dit is het echte werk.

Speelde POR niet al de bekendste RATM- nummers? Uiteraard is het leuker met de echte zanger, maar is dat dat zoveel verschillend qua show? Vond zelf de Public Enemy nummers het leukst bij POR, dus da's voor mij persoonlijk al een minpuntje.

 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
405
595
Ik ben denk ik één van de weinige die het echt wél zou zien zitten om Slipknot nogmaals te zien headlinen dit jaar.
Niet alleen vanwege de nieuwe albumtour, ik baal er ook gewoon echt van dat ze België niet bezoeken bij hun komende arenatour... Als student zonder auto is het namelijk niet zo makkelijk om zomaar naar Amsterdam of Luxemburg te gaan, helaas!
Ik ben ook wel een erg grote Slipknot fan, dus ik zou ze zeker nog eens willen verwelkomen...

Wishlist qua headliners:
System of a Down - Iron Maiden - Slipknot
Nightwish - Judas Priest - Rage against the Machine

De echte headliners zullen bijlange niet overeenkomen met deze, maar ik kan maar dromen, of hoe zeggen ze dat :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Joslittel wrote:
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.

Godsamme. Was ik ook… Ik heb ook enorm genoten van beide bands.

Ha, vet! Als je toevallig iemand met een Ayreon shirt heb zien staan van de recente Electric Castle shows, dat was ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.848
12.269
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.


Godsamme. Was ik ook… Ik heb ook enorm genoten van beide bands.

Ha, vet! Als je toevallig iemand met een Ayreon shirt heb zien staan van de recente Electric Castle shows, dat was ik.
Die zag ik toevallig staan. Voortaan maar eens "hallo" zeggen dan... Als jij toevallig een jongeman in een wit overhemd zag, dat was ik.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Joslittel wrote:
Erg genoten van POR maar dit is het echte werk.

Speelde POR niet al de bekendste RATM- nummers? Uiteraard is het leuker met de echte zanger, maar is dat dat zoveel verschillend qua show? Vond zelf de Public Enemy nummers het leukst bij POR, dus da’s voor mij persoonlijk al een minpuntje.

Intensiteit x duizend!
Staan bekend voor hun intense zanger, wall of sound, en letterlijk(!!) aardbeving-veroorzakingen door het op en neer springen tijdens hun shows.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Joslittel wrote:

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.


Godsamme. Was ik ook… Ik heb ook enorm genoten van beide bands.


Ha, vet! Als je toevallig iemand met een Ayreon shirt heb zien staan van de recente Electric Castle shows, dat was ik.

Die zag ik toevallig staan. Voortaan maar eens “hallo” zeggen dan… Als jij toevallig een jongeman in een wit overhemd zag, dat was ik.

Heb je lang haar? Stond bij het voorprogramma een gast met wit shirt en lange haren rechts voor me. Volgende keer inderdaad maar eens hoi zeggen haha
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.665
3.390
Judas Priest heeft een datum eind juli in de 013. Ik begin steeds meer te denken dat Judas Priest een keer Graspop gaat overslaan omwille van een Alcatraz. Doorgaans heeft 013 de Graspop-namen eind mei-midden juni.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.848
12.269
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
Ik ben optimistisch voor vandaag! Het blijft stil op social media, dat zie ik als een goed teken.

Gisteravond naar een show geweest van A Pale Horse Named Death, prima optreden. Met name onder de indruk van voorprogramma MOLYBARON. Hardrock/metal in de hoek van Alter Bridge met een bevlogen performance. Zij kunnen nog wel eens groot worden.


Godsamme. Was ik ook… Ik heb ook enorm genoten van beide bands.


Ha, vet! Als je toevallig iemand met een Ayreon shirt heb zien staan van de recente Electric Castle shows, dat was ik.


Die zag ik toevallig staan. Voortaan maar eens “hallo” zeggen dan… Als jij toevallig een jongeman in een wit overhemd zag, dat was ik.

Heb je lang haar? Stond bij het voorprogramma een gast met wit shirt en lange haren rechts voor me. Volgende keer inderdaad maar eens hoi zeggen haha
Ik zou nu willen zeggen van wel, maar dat was ik niet. Kort haar. Ik stond ergens achterop, ben ik vaker te vinden tijdens concerten in Baroeg. Maar goed, Alter Bridge o.a. als herkansing?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Wat nou als de eerdere aankondiging van Graspop niet door is gegaan, omdat men toen te horen kreeg dat Prophets of Rage niet meer door ging ivm de aankomende Rage against the Machine reunie? Wat overigens niet betekent dat Ratm dan wel op Graspop gaat staan.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Wat nou als de eerdere aankondiging van Graspop niet door is gegaan, omdat men toen te horen kreeg dat Prophets of Rage niet meer door ging ivm de aankomende Rage against the Machine reunie? Wat overigens niet betekent dat Ratm dan wel op Graspop gaat staan.

Heb dit ook gedacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken