Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
vorige jaren was het kwestie van dagen als de art aangepast werd
Sterker nog. Vorig jaar een kwestie van uren. Tegen eind van ochtend de banner met "First names announced soon" en eind van de middag gelijk Within Temptation als headliner. Dus wie weet hebben we morgen nieuws.

Ik ben iig positief erop dat het echt niet lang duurt tot de eerste naam, want dit betekend al veel goeds.
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
39
75
xydroh wrote:
vorige jaren was het kwestie van dagen als de art aangepast werd

Sterker nog. Vorig jaar een kwestie van uren. Tegen eind van ochtend de banner met “First names announced soon” en eind van de middag gelijk Within Temptation als headliner. Dus wie weet hebben we morgen nieuws.

Ik ben iig positief erop dat het echt niet lang duurt tot de eerste naam, want dit betekend al veel goeds.

Dat klinkt wel goed! Dus 1 van de komende dagen, en dan om 16:00 (meestal toch?), zullen we iets gaan horen waarschijnlijk?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Er is niet meer echt een vaste tijd. 2 jaar terug kregen we de Volbeat aankondiging rond 7 uur ofzo. Iig toen ik aan tafel ging zitten kreeg ik de melding op m'n telefoon
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.643
4.950
Wedden dat Volbeat straks zegt dat ze naar GMM komen?
1f60e.svg
Kan zo maar eens waar zijn, timing is op zen minst verdacht
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.643
4.950
Als fan van het eerste uur zou ik het nu eigenlijk niet zo erg vinden als Volbeat komt, maar ik begrijp wel goed waarom niet iedereen dit even graag ziet gebeuren
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Misschien was het al bekend, maar op de poster staat nog geen datum (waar dat vorig jaar wel bij de poster bekend making erbij stond). Zal het dan 4 dagen worden?
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Zullen we een raadspelletje doen over de eerste aangekondigde naam (of misschien zijn het er wel meerdere, er staat namelijk 'first nameS') om de tijd te doden?
Ik ga gokken op System of a Down. Maar waarschijnlijk is dit vooral omdat ik heel erg hoop dat het niet Volbeat is :p
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik heb even terug gekeken naar vorig jaar. Inderdaad stond er wel een datum boven de banner vanaf de verandering van de banner en pf. Verder was dezelfde dag Within Temptation aangekondigd en de dag erop Slipknot, toen 1 dag niets en daarna de eerste groep namen. Dit waren toen ook een maandag, dinsdag en donderdag dus ik heb zo het gevoel dat we vandaag nog wel iets kunnen verwachten...
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Zullen we een raadspelletje doen over de eerste aangekondigde naam (of misschien zijn het er wel meerdere, er staat namelijk ‘first nameS’) om de tijd te doden?
Ik ga gokken op System of a Down. Maar waarschijnlijk is dit vooral omdat ik heel erg hoop dat het niet Volbeat is ?

Haha my man! :)

Ik denk/hoop/bid/eis/verlang ook System of a Down

Maar het zou ook Nightwish kunnen zijn
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
405
595
Zoals ik al zei, zie ik een combi van SOAD, Slipknot (opnieuw) en zelfs Iron Maiden (opnieuw) zeker zitten! Verder hoop ik ook dat Korn er ook al meteen bijzit. Ik ben alleszins erg benieuwd.

Maar om de "First name" trouw te blijven... Hoop ik System of a Down :)
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik heb nog wat extra onderzoek gedaan en dat is wat minder positief. In 2017 veranderden de banner op een dinsdag, kwam Ozzy pas de maandag erop en GnR pas die donderdag, wat zou betekenen dat we misschien nog wel een week moeten wachten... Maar ik blijf gewoon hopen!

edit: In 2017 stond de datum er wel (de 3 dagen) boven en toen GnR was aangekondigd werd het naar de 4 dagen aangepast. Het missen van de datum wil dus niet per se iets zeggen

Met 2017 bedoel ik dus de aankondigingen van Graspop 2018
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken