Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
729
Pim wrote:
Papa Roach tourt samen met Hollywood Undead door Europa in februari/maart. Denk dat we die kunnen afschrijven voor de zomer, lijkt me te kort op elkaar.
Had Papa Roach wel willen zien helaas. Die playbackshow mag wel thuis blijven hahaha

er komen wel vaker bands die in januari/februari spelen de zomer door. Laatste keer dat ik hollywood undead zag was het geen playback hoor.
Ze zijn er onderhand op getraind dat ze playbacken zonder dat 't zo lijkt. Heb ze nu 4x gezien omdat ze toevallig daar kwamen waar ik ook was of ik had vrijkaarten. Maar vooral de laatste keer zag ik duidelijke playback. Al zijn sommigen wel live.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
durmey wrote:

xydroh wrote:
Zou dit toch met een korreltje zout nemen, deze persoon zei er ook zeker van te zijn dat metallica ging komen, die inmiddels toch al ferm ontkend geweest is.


Korreltje? Een volledig zoutvat zou ik zeggen.. Metallica en AC/DC samen op Graspop. Ik wil graag de pillen slikken die deze jongen neemt

Allereerst heb ik nergens gepost 200% zeker te zijn van de namen die ik toen noemde. Ik postte de 4 namen die ik vernam via iemand die erg dicht bij de organisatie/oprichters staat. Die 4 namen waren inderdaad Judas Priest, Volbeat, Iron Maiden en Metallica.

Vervolgens staat er hierboven duidelijk te lezen dat AC/DC GEPOLST werd voor een LOSSE, AFZONDERLIJKE show op Stenehei. Nergens staat er dat ze samen op GMM20 zullen staan. Lees a.u.b. wat er staat en niet wat je wilt lezen. Pilletjes voor je concentratievermogen zijn dus misschien geen slecht begin.

Je bent hier trouwens op een forum. Ik heb een bron die behoorlijk dicht bij de organisatie staat en ik deel wat ik hoor met jullie. Hoef ik niet te doen, ga ik ook niet meer doen.
Ik ben steeds blij als ik iets van info te horen krijg en ik dacht anderen dus misschien ook.

Cheers! & alvast een fijne GMM20 gewenst aan iedereen ?

Geen flauw idee wie jij bent en waarom jij je zo aangevallen voelt. Ik verwees op geen enkel moment naar jou of iets wat jij schreef. Lees het maar even na. Indien ik je toch op één of andere manier schoffeerde bied ik je met plezier mijn excuses aan, maar zoals gezegd, ik zou niet weten waar, waarom of hoe.

En ik ken ook mensen dicht bij de organisatie. Ze lossen zelden of nooit iets vóór een bekendmaking, en terecht. Enkel toen ze Guns 'n Roses konden strikken in 2018 kon één daarvan zn mond niet houden en wist ik het dus voor de officiële bekendmaking. Hij was te enthousiast door de bevestiging denk ik. Meestal hoor ik pas achteraf allerlei verhalen over de bands. Over Guns'n Roses bv.. dat contract was zodanig opgesteld dat de boetes voor vertragingen of afzeggingen gigantisch waren. Axel had zijn reputatie tegen. Ik was dan ook gerust in dat ze er gingen staan :)

Maar als je iets denkt te weten, deel het gerust en weet dat je op een Internetforum zit en mensen dus zaken gaan posten die je misschien niet of minder aanstaan. Steek geen energie in je daarover op te winden man. Het is het niet waard :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.400
Ik weet wel dat het een lange wacht is. Heb al ruim 2/3 weken het idee dat er ieder moment iets kan komen, maar helaas.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Ik weet wel dat het een lange wacht is. Heb al ruim 2/3 weken het idee dat er ieder moment iets kan komen, maar helaas.

Website is nog niet aangepast of niets. Ik verwacht geen nieuws vandaag. Helaas.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.400
Indiaantje89 wrote:
Ik weet wel dat het een lange wacht is. Heb al ruim 2/3 weken het idee dat er ieder moment iets kan komen, maar helaas.

Website is nog niet aangepast of niets. Ik verwacht geen nieuws vandaag. Helaas.
Klopt, ook dagelijks aan het zoeken of de befaamde "bug" nog in hun website zit ;)?
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Klopt, ook dagelijks aan het zoeken of de befaamde “bug” nog in hun website zit ;)?

Standaard alle dagen eens "Judas Priest Graspop" en "Deftones Graspop" intypen. Twee zekerheden voor GMM 2020 me dunkt
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.470
11.468
durmey wrote:

Indiaantje89 wrote:
Klopt, ook dagelijks aan het zoeken of de befaamde “bug” nog in hun website zit ;)?


Standaard alle dagen eens “Judas Priest Graspop” en “Deftones Graspop” intypen. Twee zekerheden voor GMM 2020 me dunkt

Lol hier is ook Judas Priest steeds slachtoffer.

Bij mij Korn! Judas Priest geef ik nog een kleine kans voor Lokerse Feesten of Alcatraz. Hun show in 013 is bijvoorbeeld pas eind juli.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.809
5.460
Indiaantje89 wrote:

durmey wrote:

Indiaantje89 wrote:
Klopt, ook dagelijks aan het zoeken of de befaamde “bug” nog in hun website zit ;)?


Standaard alle dagen eens “Judas Priest Graspop” en “Deftones Graspop” intypen. Twee zekerheden voor GMM 2020 me dunkt


Lol hier is ook Judas Priest steeds slachtoffer.

Bij mij Korn! Judas Priest geef ik nog een kleine kans voor Lokerse Feesten of Alcatraz. Hun show in 013 is bijvoorbeeld pas eind juli.
Ik probeer meestal Nightwish als eerste, omdat dat toch mijn grootste wens is. :wink:

Toch maar al kaartjes gekocht voor Antwerpen op 26 november volgend jaar, dan zie ik ze tenminste 1 keer. :)
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
92
100
Indiaantje89 wrote:
Klopt, ook dagelijks aan het zoeken of de befaamde “bug” nog in hun website zit ;)?

Standaard alle dagen eens “Judas Priest Graspop” en “Deftones Graspop” intypen. Twee zekerheden voor GMM 2020 me dunkt

Ik mag het hopen!
Ik check alvast ook System of a Down! :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
729
En dat van de site aanpassing is niet heel erg spannend moet ik zeggen. Was het vorig jaar niet het geval dat de site werd aangepast en 2 uur later de aankondiging kwam? Een site aanpassing betekend wel dat je dichtbij een aankondiging zit, als deze begin van de dag word aangepast is het een grote kans dat er die dag rond 4u ofzo een aankondiging komt. Als deze pas tegen de avond word aangepast, duurt 't waarschijnlijk tot de volgende dag.
Het is helaas gewoon afwachten en hopen dat er ergens iets opduikt. Al ben ik blij dat er deze week geen "We springen de week weer in" bericht is gekomen op maandag. Geeft weer wat hoop voor deze week. Misschien hebben ze Helloween, en kondigen ze deze op de 31e aan. Lijkt me best een mooi moment om op te wachten met aankondigingen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Het is wel het jaar van de bronnen die dicht bij het vuur zitten is het niet.
Dat mag ook wel, want het is weer koud aan het worden buiten. Godver, wat zit ik te wachten op die eerste aankondiging... Een festival als Nova Rock heeft ook slechts 1 van de 4 headliners gedeeld. Zou er dan toch iets als Foo Fighters, AC/DC, Guns N’ Roses of Metallica aankomen?
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Indiaantje89 wrote:
Het is wel het jaar van de bronnen die dicht bij het vuur zitten is het niet.

Dat mag ook wel, want het is weer koud aan het worden buiten. Godver, wat zit ik te wachten op die eerste aankondiging… Een festival als Nova Rock heeft ook slechts 1 van de 4 headliners gedeeld. Zou er dan toch iets als Foo Fighters, AC/DC, Guns N’ Roses of Metallica aankomen?

Ik ga vandaag weer rustig hopen. Ik zou met allemaal heel blij zijn behalve GnR :p. Ben benieuwd! Zal vandaag of morgen toch wel wat komen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
kan er eigenlijk iemand de image zien die ik daarstraks gepost heb? lukt mij precies niet en weet niet als het aan mij ligt
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.470
11.468
kan er eigenlijk iemand de image zien die ik daarstraks gepost heb? lukt mij precies niet en weet niet als het aan mij ligt

Ik zie niks. Bedoel je je Avatar of een plaatje in het forum?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken