durmey wrote:
xydroh wrote:
Zou dit toch met een korreltje zout nemen, deze persoon zei er ook zeker van te zijn dat metallica ging komen, die inmiddels toch al ferm ontkend geweest is.
Korreltje? Een volledig zoutvat zou ik zeggen.. Metallica en AC/DC samen op Graspop. Ik wil graag de pillen slikken die deze jongen neemt
Allereerst heb ik nergens gepost 200% zeker te zijn van de namen die ik toen noemde. Ik postte de 4 namen die ik vernam via iemand die erg dicht bij de organisatie/oprichters staat. Die 4 namen waren inderdaad Judas Priest, Volbeat, Iron Maiden en Metallica.
Vervolgens staat er hierboven duidelijk te lezen dat AC/DC GEPOLST werd voor een LOSSE, AFZONDERLIJKE show op Stenehei. Nergens staat er dat ze samen op GMM20 zullen staan. Lees a.u.b. wat er staat en niet wat je wilt lezen. Pilletjes voor je concentratievermogen zijn dus misschien geen slecht begin.
Je bent hier trouwens op een forum. Ik heb een bron die behoorlijk dicht bij de organisatie staat en ik deel wat ik hoor met jullie. Hoef ik niet te doen, ga ik ook niet meer doen.
Ik ben steeds blij als ik iets van info te horen krijg en ik dacht anderen dus misschien ook.
Cheers! & alvast een fijne GMM20 gewenst aan iedereen ?