Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
misschien is dat wel de reden dat de aankondiging van Graspop zo lang op zich laat wachten. Eerst wat tickets voor de lotto arena verkopen....

:wink:
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Volgens Kusy komt AC/DC

Wie is die Kusy en hoe geloofwaardig is dit? Versta me niet verkeerd.. ik zou dit geweldig vinden, maar twijfel sterk aan dit verhaal. Goh beeld je in.. zat stiekem te hopen op Airbourne en dan zou je deze krijgen. Kwijl kwijl..

Een idee als bij The National zou kunnen werken, om te stemmen op de nummers die je het liefste wil, maar dat mogen ze dan wel verbinden aan ticketverkoop hahaha, in de hoop dat er iets specialere nummers aan bod zouden komen dan the usual suspects. Stel je voor dat daar een Alexander the Great, Rime of the Ancient Mariner, 22 Acacia Avenue, Empire of the Clouds,… en dergelijke uitkomen **stops dreaming**

En eindelijk eens "Afraid to shoot strangers" live horen... waar kan ik tekenen?
 

andic

Playlistbediener
3 sep 2019
6
0
Volgens Kusy komt AC/DC

Voor wat ik gehoord heb: AC/DC zou gepolst zijn voor een extra show los van GMM op de Stenehei. Vermoedelijk een week na het festival.
Zeker is dit nog allerminst.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
729
vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC

Voor wat ik gehoord heb: AC/DC zou gepolst zijn voor een extra show los van GMM op de Stenehei. Vermoedelijk een week na het festival.
Zeker is dit nog allerminst.
zou jammer zijn. Zou namelijk precies dezelfde situatie zijn als 3/4 jaar terug.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.505
2.018
andic wrote:

vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC


Voor wat ik gehoord heb: AC/DC zou gepolst zijn voor een extra show los van GMM op de Stenehei. Vermoedelijk een week na het festival.
Zeker is dit nog allerminst.

zou jammer zijn. Zou namelijk precies dezelfde situatie zijn als 3/4 jaar terug.
En dan ook nog eens los tijdens RW als het een week later is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC

Voor wat ik gehoord heb: AC/DC zou gepolst zijn voor een extra show los van GMM op de Stenehei. Vermoedelijk een week na het festival.
Zeker is dit nog allerminst.

Zou dit toch met een korreltje zout nemen, deze persoon zei er ook zeker van te zijn dat metallica ging komen, die inmiddels toch al ferm ontkend geweest is.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.116
8.236
Inmiddels 4 data bekend van Foreigner:
13 juni Stuttgart
14 juni Halle
16 juni Katowice (Polen)
23 juni Hamburg
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Zou dit toch met een korreltje zout nemen, deze persoon zei er ook zeker van te zijn dat metallica ging komen, die inmiddels toch al ferm ontkend geweest is.

Korreltje? Een volledig zoutvat zou ik zeggen.. Metallica en AC/DC samen op Graspop. Ik wil graag de pillen slikken die deze jongen neemt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.567
xydroh wrote:
Zou dit toch met een korreltje zout nemen, deze persoon zei er ook zeker van te zijn dat metallica ging komen, die inmiddels toch al ferm ontkend geweest is.

Korreltje? Een volledig zoutvat zou ik zeggen.. Metallica en AC/DC samen op Graspop. Ik wil graag de pillen slikken die deze jongen neemt
Metallica wordt toch pas 2021 in Europa...
 

laine

Playlistbediener
22 sep 2019
13
0
AC/DC en Metallica op één affiche.......nu inderdaad onrealistisch......en al zeker op Graspop

Toch heb ik ze samen op één affiche gezien.......en in België-Hasselt........in 1991:
https://www.setlist.fm/festival/1991/monsters-of-rock-belgium-1991-53d6b38d.html
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
219
365
Een metallica én ACDC is onrealistisch, maar 1 vd 2 voor een jubileumeditie zou ik wel willen geloven. Gezien de laatste geruchten zou het dan ACDC zijn, en daar zou ik toch wel heel blij van worden. Ik durf wel een klein beetje hoop te hebben
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.116
8.236
Een aantal pagina's eerder een keer benoemd en zag het net voorbij komen bij efestivals forum: in hoeverre maakt het uit dat het vakantie is in Belgie voor een aankondiging van een festival? Lijkt me niet zo zeer belangrijk? Niet iedereen zal dezelfde week vakantie nemen mag ik hopen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.116
8.236
Behemoth en Judas Priest voor Bloodstock festival. Mogelijke headliners voor Alcatraz. Wordt wel spannend gemaakt, hoop toch op JP voor Graspop
 

jurge

Nieuw lid
4 okt 2019
4
0
Ik zag op festileaks dat het gerucht gaat dat pearljam 1 festival doet. Er wordt gedacht aan Werchter. Omdat ze daar al vier keer gestaan hebben. Zou het misschien een keer Graspop kunnen zijn. Van mij mag het.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.400
Ik zag op festileaks dat het gerucht gaat dat pearljam 1 festival doet. Er wordt gedacht aan Werchter. Omdat ze daar al vier keer gestaan hebben. Zou het misschien een keer Graspop kunnen zijn. Van mij mag het.
Nee totale mismatch
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
729
Ik zag op festileaks dat het gerucht gaat dat pearljam 1 festival doet. Er wordt gedacht aan Werchter. Omdat ze daar al vier keer gestaan hebben. Zou het misschien een keer Graspop kunnen zijn. Van mij mag het.
Ik ben een enorme Pearl Jam fan, ben ermee opgegroeid, maar als je mij zou vragen of ik ze op Graspop wil zien zeg ik direct nee.
Ik ga wel naar andere festivals of een losse shows voor Pearl Jam, geef mij maar goede hardrock en metal op GMM, wat denk ik meeste mensen willen zien hier!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
729
Papa Roach tourt samen met Hollywood Undead door Europa in februari/maart. Denk dat we die kunnen afschrijven voor de zomer, lijkt me te kort op elkaar.
Had Papa Roach wel willen zien helaas. Die playbackshow mag wel thuis blijven hahaha
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
Papa Roach tourt samen met Hollywood Undead door Europa in februari/maart. Denk dat we die kunnen afschrijven voor de zomer, lijkt me te kort op elkaar.
Had Papa Roach wel willen zien helaas. Die playbackshow mag wel thuis blijven hahaha

er komen wel vaker bands die in januari/februari spelen de zomer door. Laatste keer dat ik hollywood undead zag was het geen playback hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken