Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.872
12.346
vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC

Wie is Kusy?
1f633.svg

Één of andere kerel op een ander forum. Ontdekt na heel veel speurwerk (op Vendum's profiel).
Maar, AC/DC. Wat leuk, joh. Mag wat mij betreft ook nog naar een ander festival in hetzelfde weekend komen, maar dat is weer iets voor een ander topic.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
koekdoos wrote:

vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC


Wie is Kusy?
1f633.svg


Één of andere kerel op een ander forum. Ontdekt na heel veel speurwerk (op Vendum’s profiel).
Maar, AC/DC. Wat leuk, joh. Mag wat mij betreft ook nog naar een ander festival in hetzelfde weekend komen, maar dat is weer iets voor een ander topic.

A big band that is worth the delay ...
Reageert Ken op efestivals op AC DC en GnR.
Zal dus wel 1 van deze zijn......

 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Waarom vinden mensen hier eigenlijk Iron Maiden een zwaktebod omdat ze dan twee keer in drie jaar met dezelfde tour komen (wat ik overigens begrijp tenzij ze een speciale Graspop set spelen wat ik episch zou vinden) maar GnR niet terwijl die ook nog steeds in dezelfde tour zitten en twee jaar geleden een set speelden met bijna 30 liedjes en er dus eigenlijk niets meer over is dat niet de afgelopen 2 jaar over de weide heeft geklonken? Ik heb veel liever Iron Maiden nog een keer dan Guns n Roses
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Waarom vinden mensen hier eigenlijk Iron Maiden een zwaktebod omdat ze dan twee keer in drie jaar met dezelfde tour komen (wat ik overigens begrijp tenzij ze een speciale Graspop set spelen wat ik episch zou vinden) maar GnR niet terwijl die ook nog steeds in dezelfde tour zitten en twee jaar geleden een set speelden met bijna 30 liedjes en er dus eigenlijk niets meer over is dat niet de afgelopen 2 jaar over de weide heeft geklonken? Ik heb veel liever Iron Maiden nog een keer dan Guns n Roses

Het scheelt natuurlijk ook wel dat Iron Maiden er ongeveer elke 2 jaar staat. Het is een hele gave band, maar op een gegeven moment is iets anders dan toch ook wel leuk. Beetje hetzelfde als waarom mensen Volbeat niet willen. Alleen heeft Iron Maiden wat minder haters en wordt het sneller geaccepteerd.
Maar ja, ik zou persoonlijk gnr eigenlijk ook te snel weer vinden idd met dezelfde tour.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.496
11.589
wenteldave wrote:

koekdoos wrote:

vendum wrote:
Volgens Kusy komt AC/DC


Wie is Kusy?
1f633.svg



Één of andere kerel op een ander forum. Ontdekt na heel veel speurwerk (op Vendum’s profiel).
Maar, AC/DC. Wat leuk, joh. Mag wat mij betreft ook nog naar een ander festival in hetzelfde weekend komen, maar dat is weer iets voor een ander topic.

A big band that is worth the delay …
Reageert Ken op efestivals op AC DC en GnR.
Zal dus wel 1 van deze zijn……

Nice nice. AC/DC zou ik een hele vette naam vinden. Een bak met klassiekers en dit wordt toch echt één van de laatste keren dat deze band live te aanschouwen zou zijn. Schitterende eerste aankondiging als je het mij vraagt en zeker het wachten waard.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.201
1.235
Guns N' Roses zou toch met een nieuw album touren? Eerste album sinds dé reünie. Niet dezelfde tour denk ik dan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.663
4.982
had dennis niet al half verklapt dat guns n roses ging komen? ik zet mijn geld daar dus op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.568
had dennis niet al half verklapt dat guns n roses ging komen? ik zet mijn geld daar dus op.
ik denk dat je moet kijken wat Zegut genoemd heeft.
echter...
waarschijnlijk heeft hij stadion gezegd voor Frankrijk
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.663
4.982
xydroh wrote:
had dennis niet al half verklapt dat guns n roses ging komen? ik zet mijn geld daar dus op.

ik denk dat je moet kijken wat Zegut genoemd heeft.
echter…
waarschijnlijk heeft hij stadion gezegd voor Frankrijk

Had jij niet gezegd dat guns n roses een aankondiging ging doen enkele weken geleden de donderdag, dit was dan net de dag waarop graspop ging aankondigen volgens martin2. wanneer het moment er is kondigt niet graspop en niet guns n roses aan. ik dacht 1+1 = 2
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.568
wat had Zegut ook al weer tot nu?

opsomming :
Hellfest 2020 Faith No More ?
Hellfest 2020 Judas Priest ?
Hellfest 2020 Foo Fighters ?
Hellfest 2020 System Of A Down ?
Iron Maiden U arena mai 2020 ?
AC/DC Stade(s) de France 2020 ?

en
Metallica en France 2021 ?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.735
3.586
Via deductie (Zegut spreekt niet over Gn'R) zou je dus AC/DC overhouden als ze een 'echt grote band' voor graspop bedoelen. Ben benieuwd...

Voor mij persoonlijk kunnen ze niets mis doen door Maiden nog eens te boeken, maar ze zijn bij mij dan wél de uitzonderingsband en ik kan begrijpen dat dat voor anderen van het goede te veel is.
Iron Maiden zou dan inderdaad met een speciale set voor 25 jaar Graspop moeten komen om hun terugkomst in dezelfde tour te kunnen verantwoorden. Probleem is natuurlijk dat ze al een speciale tour doen, niet gelinkt aan een nieuw album, maar meer één of andere versie van 'best of', wat het natuurlijk moeilijker maakt.

Een idee als bij The National zou kunnen werken, om te stemmen op de nummers die je het liefste wil, maar dat mogen ze dan wel verbinden aan ticketverkoop hahaha, in de hoop dat er iets specialere nummers aan bod zouden komen dan the usual suspects. Stel je voor dat daar een Alexander the Great, Rime of the Ancient Mariner, 22 Acacia Avenue, Empire of the Clouds,... en dergelijke uitkomen **stops dreaming**
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.134
8.250
Foreigner mag van mij wel komen, stonden er dacht ik 2016 ook. Rond een uur of 16:00 of iets dergelijks toen? Prima!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.496
11.589
Foreigner mag van mij wel komen, stonden er dacht ik 2016 ook. Rond een uur of 16:00 of iets dergelijks toen? Prima!

Waren op Bospop dit jaar ook bijzonder vermakelijk, erg genoten van die set. Lekker Amerikaans over the top en veel nummers om mee te zingen. Ergens in de vroege middag op de main kan dit erg leuk zijn.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Nu Nightwish een show voor eind 2020 in de Lotto Arena heeft bevestigd, lijkt de kans mij een stuk kleiner dat Nightwish komende zomer op Graspop (of Alcatraz) zal staan.

In de komst van AC/DC geloof ik sowieso niet, of het zou een extra festivaldag met slechts een paar bands moeten worden, zoals bij Guns N' Roses een paar jaar geleden. Als AC/DC uberhaupt gaat touren in 2020.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.134
8.250
Nu Nightwish een show voor eind 2020 in de Lotto Arena heeft bevestigd, lijkt de kans mij een stuk kleiner dat Nightwish komende zomer op Graspop (of Alcatraz) zal staan.

In de komst van AC/DC geloof ik sowieso niet, of het zou een extra festivaldag met slechts een paar bands moeten worden, zoals bij Guns N’ Roses een paar jaar geleden. Als AC/DC uberhaupt gaat touren in 2020.

Vind het ook wat meer twijfelachtig geworden op deze manier ja. Enige wat het nog beetje overeind houdt, is dat er al wel wat festivallen zijn aangekondigd rond de maand juni en juli.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.663
4.982
sledgehammer wrote:
Nu Nightwish een show voor eind 2020 in de Lotto Arena heeft bevestigd, lijkt de kans mij een stuk kleiner dat Nightwish komende zomer op Graspop (of Alcatraz) zal staan.

In de komst van AC/DC geloof ik sowieso niet, of het zou een extra festivaldag met slechts een paar bands moeten worden, zoals bij Guns N’ Roses een paar jaar geleden. Als AC/DC uberhaupt gaat touren in 2020.

Vind het ook wat meer twijfelachtig geworden op deze manier ja. Enige wat het nog beetje overeind houdt, is dat er al wel wat festivallen zijn aangekondigd rond de maand juni en juli.

Er zijn wel meerdere bands die dat doen maar dan kondigen ze eerst festivals aan en na de festivals wordt de show in november/december aangekondigd. Voor mij blijven ze nog steeds een grote kanshebben voor graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken