Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

En iedere naam is ondertussen hier al bijna genoemd ;) dat helpt ook. In het Pinkpop topic zal er ook vast wel iets goed geraden zijn gok ik ;).

ik weet in ieder geval dat ik het goed voorspelt heb
1f609.svg
Zoals :oops:

Alle bands die hier op gegooid worden zijn bands die in de buurt zijn en bands die een nieuw album hebben. Vergt geen orakel om door te hebben dat al deze bands grote kanshebbers zijn

Alle bands die hier op gegooid worden zijn bands die in de buurt zijn en bands die een nieuw album hebben. Vergt geen orakel om door te hebben dat al deze bands grote kanshebbers zijn
Dat is met alle orakels zo vooralsnog. Maar we gaan niet de zoveelste discussie van afgelopen weken starten.

Dat ze maar snel met de eerste namen komen. Een SOAD is een heel toffe naam bijvoorbeeld, maar ik vind wel dat ze een beetje "laat" zijn als ze hem nu aankondigen.

Gisteren werd er ook nog een evenement toegevoegd aan de agenda van SOAD. Ik stelde een paar weken geleden dat het hoe langer het duurt aannemelijker is dat SOAD op Rock Werchter staat. Ik gok wel dat we het uiterlijk vrijdag 9 november zullen weten.

brentgalle wrote:
@martin2 Nog dingen opgevangen?
1f642.svg

Niets concreet momenteel, ik ben tegenwoordig voorzichtig met mijn aankondigingen
1f609.svg
Maar wees gerust het zal niet lang meer duren, wat ik wel kan zeggen is dat veel personen hier in dit forum echt veel meer weten, of toch zeer goed kunnen voorspellen.

Ja maar.. alle bands zijn gewoon genoemd of voorspeld :p

Gewoon geen Volbeat! Er zijn inderdaad mensen die deze Deense band 'voorspelden' maar ik weet uit goeie bron dat ze een grapje aan het maken waren. Echt hoor

Een SOAD is een heel toffe naam bijvoorbeeld, maar ik vind wel dat ze een beetje “laat” zijn als ze hem nu aankondigen.

Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Graspop (en uitbreidend verschillende festivals in de Lage Landen) zo laat namen bekend maken? Andere Europese festivals zijn meestal eerder.. toch frappant. Kan toch niet altijd zijn om contractuele redenen dat ze 'nog niet mogen' bekendmaken of zo?

martin2 wrote:

brentgalle wrote:
@martin2 Nog dingen opgevangen?
1f642.svg

Niets concreet momenteel, ik ben tegenwoordig voorzichtig met mijn aankondigingen
1f609.svg
Maar wees gerust het zal niet lang meer duren, wat ik wel kan zeggen is dat veel personen hier in dit forum echt veel meer weten, of toch zeer goed kunnen voorspellen.

Ja maar.. alle bands zijn gewoon genoemd of voorspeld :p

Gewoon geen Volbeat! Er zijn inderdaad mensen die deze Deense band ‘voorspelden’ maar ik weet uit goeie bron dat ze een grapje aan het maken waren. Echt hoor
Sarcastisch was mijn laatste zin ;-) zoals je zegt is alles bijna al genoemd :-)

Hmm. Vergeleken met vorig jaar duurt 't wel lang. Nog geen eens een site aanpassing. Terwijl vorig jaar op 25 oktober alle 3 de headliners en de eerste worp namen al bekend waren. Ik word hier echt ongeduldig hahaha

Je bent niet alleen...
Ik ben zoooo ongeduldig ! Op FB kreeg ik vandaag de herinnering dat ik vorig jaar blij was met de 3 headliners en 48 namen die toen bekend gemaakt waren.
En nu nog helemaal niets :roll:

Indiaantje89 wrote:
Een SOAD is een heel toffe naam bijvoorbeeld, maar ik vind wel dat ze een beetje “laat” zijn als ze hem nu aankondigen.

Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Graspop (en uitbreidend verschillende festivals in de Lage Landen) zo laat namen bekend maken? Andere Europese festivals zijn meestal eerder.. toch frappant. Kan toch niet altijd zijn om contractuele redenen dat ze ‘nog niet mogen’ bekendmaken of zo?

Er zijn er nog vele die in +/- dezelfde periode vallen en nog geen namen hebben hoor. Hellfest, Mad Cool, All Points East, Primavera, Pinkpop, Down The Rabbit Hole, Main Square, Benicassim, Download Paris,...
Zelfs Groezrock (dat eind april plaats vind, heeft nog niets bekend gemaakt).

Ze hebben nog tijd zat. Voor november hoop ik er nooit echt op, dan valt het allemaal reuze mee!

De vorige jaren zijn we gewoon verwend geweest met vroege aankondigingen, de jaren ervoor was het altijd een zaak voor november, de eerste namen.

Er zijn er nog vele die in +/- dezelfde periode vallen en nog geen namen hebben hoor. Hellfest, Mad Cool, All Points East, Primavera, Pinkpop, Down The Rabbit Hole, Main Square, Benicassim, Download Paris,…
Zelfs Groezrock (dat eind april plaats vind, heeft nog niets bekend gemaakt).
Van sommige festivals verbaasd het me sowieso dat ze nog niet zijn gekomen met namen. Hellfest is al een tijdje uitverkocht. Mogen tickethouders nu toch wel laten weten wat ze mogen verwachten daar.
Download Paris word denk ik lang wachten als je op namen wacht van hun, dat gaat niet dit jaar niet door. En Groezrock wilt zich meer focussen op kleinere namen, dus dat zal niet super spannend worden.

Users who are viewing this thread