Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
Laatste socials berichtje inmiddels 5 dagen geleden. Zowel maandag als dinsdag stil gebleven. Ik heb goede hoop op iets moois deze week! Aan de andere kant ben ik bang dat we de social media strategie van Graspop iets te veel aan het over analyseren zijn haha.

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.341
Laatste socials berichtje inmiddels 5 dagen geleden. Zowel maandag als dinsdag stil gebleven. Ik heb goede hoop op iets moois deze week! Aan de andere kant ben ik bang dat we de social media strategie van Graspop iets te veel aan het over analyseren zijn haha.

we zijn nu al 2 weken iedere dag hoopvol dat er iets komt, ik vrees dat we terug op onze honger zullen moeten zitten
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
We zijn vooral te vroeg begonnen met hopen denk ik. We zitten nu inmiddels wel echt in de periode dat we namen mogen verwachten.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.532
815
Geen nieuws vandaag denk ik. Ze hebben weer gepost op Facebook.
Also, wat is met al die spam ineens?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.341
Geen nieuws vandaag denk ik. Ze hebben weer gepost op Facebook.
Also, wat is met al die spam ineens?

Geen idee, spijtig dat er geen knop is om te rapporteren die er voor zou kunnen zorgen dat users dit zelf al kunnen wegwerken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.304
13.725
Geen nieuws vandaag denk ik. Ze hebben weer gepost op Facebook.
Also, wat is met al die spam ineens?
Is al een tijd aan de gang, maar wel met tussenpozen. Je doelt op de spam van universiteiten, toch? Geen idee wat ze daarmee willen bereiken.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.532
815
SOAD + Korn naar I-Days in Italië. Ze zijn dus ten minste nog niet klaar met bekendmaken van nieuwe shows na die tour bekendmaking
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.953
6.206
Zo vervelend op twitter. Dan zie je de top van de post "GraspopMetalMeeting @GraspopMetal ·31 m "

Ik dus met alles snelheid wat ik in mijn gespierde vingertjes heb naar beneden scrollen... weer een tease.

giphy.gif
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Also, wat is met al die spam ineens?
Wordt aan gewerkt. Eens in de zoveel tijd lukt het robots blijkbaar in te breken in het forum... Uiteraard niet op eventuele links klikken in deze posts. Of beter nog: ze gewoon helemaal negeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Pim wrote:
Also, wat is met al die spam ineens?

Wordt aan gewerkt. Eens in de zoveel tijd lukt het robots blijkbaar in te breken in het forum… Uiteraard niet op eventuele links klikken in deze posts. Of beter nog: ze gewoon helemaal negeren.

ON IT....

maar wel heel vervelend.
wil wel vragen om a.u.b. niet te reageren in een "spam-topic"
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Glen Hughes of Deep Purple played this year at GMM

With all do respect.. Glen Hughes isn't Deep Purple. In 2017 they performed with Ian Gillian, the only Deep Purple singer that matters imho. I saw Glen Hughes perform this year, and it was like watching a coverband. He played songs like 'Smoke on the water', while he wasn't even in the band back when they released this song.

He was the singer when they recorded 'Soldier of Fortune' but he failed to play that song at Graspop. Sad.

Dit gezegd zijnde.. voor mij hoeft Deep Purple niet meer terug te komen. Ik leg het thuis regelmatig op, grote fan, maar wild werd ik niet van dat optreden. Gillian zijn stem is niet meer wat het geweest is, helaas
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
rpspeed wrote:
Glen Hughes of Deep Purple played this year at GMM

With all do respect.. Glen Hughes isn’t Deep Purple. In 2017 they performed with Ian Gillian, the only Deep Purple singer that matters imho. I saw Glen Hughes perform this year, and it was like watching a coverband. He played songs like ‘Smoke on the water’, while he wasn’t even in the band back when they released this song.

He was the singer when they recorded ‘Soldier of Fortune’ but he failed to play that song at Graspop. Sad.

Dit gezegd zijnde.. voor mij hoeft Deep Purple niet meer terug te komen. Ik leg het thuis regelmatig op, grote fan, maar wild werd ik niet van dat optreden. Gillian zijn stem is niet meer wat het geweest is, helaas

All good points, I just meant to say that he played a set of Deep Purple this year.
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Ik ben redelijk nieuw hier, lees hier geregeld mee. Ben een aantal jaren niet meer op GMM geweest. laatste keer in 2009. Ben er toch wel over aan het denken om aankomend jaar weer eens te gaan. Heb een kleine wishlist:
Iron Maiden
System of a Down
Nightwish
Evergrey
Papa Roach
Avenged Sevenfold (weet niet of hun touren)
Guns n Roses
Airbourne
Sick of of All
Machine Head (wishful thinking)
Alter Bridge
En er zijn nog genoeg andere bands maar zal niet alles opnoemen. Maar hopelijk komt een gedeelte hiervan dan ben ik wel present.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
346
643
Ik ben redelijk nieuw hier, lees hier geregeld mee. Ben een aantal jaren niet meer op GMM geweest. laatste keer in 2009. Ben er toch wel over aan het denken om aankomend jaar weer eens te gaan. Heb een kleine wishlist:
Iron Maiden
System of a Down
Nightwish
Evergrey
Papa Roach
Avenged Sevenfold (weet niet of hun touren)
Guns n Roses
Airbourne
Sick of of All
Machine Head (wishful thinking)
Alter Bridge
En er zijn nog genoeg andere bands maar zal niet alles opnoemen. Maar hopelijk komt een gedeelte hiervan dan ben ik wel present.

Welkom terug ?
Graspop is fel veranderd sinds 2009, maar ik kan je alleen maar aanraden om terug te gaan.
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Thanx, ja zoals ik altijd lees is het een stuk groter geworden. Ga me hier in ieder geval weer meer laten horen. En nu maar hopen dat ze snel met een lijstje namen komen. ?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Was me eerder nog niet opgevallen, volgens mij hier ook nog niet benoemd:

Ozzy zal dit jaar sowieso geen headliner worden. Staat in juni in de VS.
Weet verder niet of dit nog is verschoven door alle uitstel van concerten. Maar het plan was er in ieder geval niet om in Europa dan te staan zo te zien.

Wat misschien ook zou betekenen dat er geen Black Label Society zal staan? Er vanuit gaande dat Zakk Wylde de gitarist nog steeds is bij Ozzy.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Was me eerder nog niet opgevallen, volgens mij hier ook nog niet benoemd:

Ozzy zal dit jaar sowieso geen headliner worden. Staat in juni in de VS.
Weet verder niet of dit nog is verschoven door alle uitstel van concerten. Maar het plan was er in ieder geval niet om in Europa dan te staan zo te zien.

Wat misschien ook zou betekenen dat er geen Black Label Society zal staan? Er vanuit gaande dat Zakk Wylde de gitarist nog steeds is bij Ozzy.
Was al genoemd ja, maar bij gebrek aan acts die wel naar Dessel komen, is het altijd handig om dit soort informatie te herhalen. Voor je het weet zit Ozzy weer in de lijsten van ons ;-)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Pim wrote:
Also, wat is met al die spam ineens?

Wordt aan gewerkt. Eens in de zoveel tijd lukt het robots blijkbaar in te breken in het forum… Uiteraard niet op eventuele links klikken in deze posts. Of beter nog: ze gewoon helemaal negeren.

Ben je nu Daft Punk aan het teasen?
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
@martin2 Nog dingen opgevangen?
1f642.svg
Niets concreet momenteel, ik ben tegenwoordig voorzichtig met mijn aankondigingen ? Maar wees gerust het zal niet lang meer duren, wat ik wel kan zeggen is dat veel personen hier in dit forum echt veel meer weten, of toch zeer goed kunnen voorspellen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.341
brentgalle wrote:
@martin2 Nog dingen opgevangen?
1f642.svg


Niets concreet momenteel, ik ben tegenwoordig voorzichtig met mijn aankondigingen ? Maar wees gerust het zal niet lang meer duren, wat ik wel kan zeggen is dat veel personen hier in dit forum echt veel meer weten, of toch zeer goed kunnen voorspellen.

Ik denk dat graspop dan ook wel heel voorspelbaar is in welke bands er zullen staan . Daarom dat onverwachte bands zoals een lynyrd skynyrd vorig jaar zo goed onthaald worden hier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken