Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Ben benieuwd, zal de radio aanzetten om 14:00

Edit: Judas Priest heeft ook al 2 aankondigingen gedaan:
Athene 17 juli en Rock Fest Barcelona 2 t/m 4 juli

Edit2: De andere namen op Rock Fest Barcelona

ACCEPT
UFO
ANGELUS APATRIDA
MY DYING BRIDE
BULLET
UNLEASH THE ARCHERS
DIAMOND HEAD
ROCK GODDESS
REEF
THE NEW DEATH CULT
DISCONNECTED
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ben benieuwd, zal de radio aanzetten om 14:00

Edit: Judas Priest heeft ook al 2 aankondigingen gedaan:
Athene 17 juli en Rock Fest Barcelona 2 t/m 4 juli

Edit2: De andere namen op Rock Fest Barcelona

ACCEPT
UFO
ANGELUS APATRIDA
MY DYING BRIDE
BULLET
UNLEASH THE ARCHERS
DIAMOND HEAD
ROCK GODDESS
REEF
THE NEW DEATH CULT
DISCONNECTED
Ik wil geen verwachtingen scheppen hoor ;). Maar ben wel benieuwd in ieder geval.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ben benieuwd, zal de radio aanzetten om 14:00

Edit: Judas Priest heeft ook al 2 aankondigingen gedaan:
Athene 17 juli en Rock Fest Barcelona 2 t/m 4 juli

Edit2: De andere namen op Rock Fest Barcelona

ACCEPT
UFO
ANGELUS APATRIDA
MY DYING BRIDE
BULLET
UNLEASH THE ARCHERS
DIAMOND HEAD
ROCK GODDESS
REEF
THE NEW DEATH CULT
DISCONNECTED

Reef is zo enorm goed live. Het is misschien niet direct iets voor Graspop, maar van mij mogen ze er stiekem wel staan.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
According to a source of mine (friend who runs a ticket shop nearby) Deep Purple will be playing playing the Hamburg Stadtpark on 24th of June. Potential MS1/MS2 Headliner? 8-O
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
According to a source of mine (friend who runs a ticket shop nearby) Deep Purple will be playing playing the Hamburg Stadtpark on 24th of June. Potential MS1/MS2 Headliner?
1f62f.svg

Ze hebben er wel gestaan al in 2017. Dus wat dat betreft is het mogelijk. Geen idee hoe de tour toen in elkaar stak qua festivals en zalen.
Zou het prima vinden, heb ze gemist in 2017.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
I don't have any information on this as my sources shop specializes on local events but whenever she told me about a yet-to-be-announced concert her information was 100% accurate.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
https://www.eventim.de/artist/deep-purple/?affiliate=TWT&utm_source=twitter&utm_medium=so&utm_campaign=DeepPurple.KW43&utm_content=post.bild

Ik kom nu dit tegen. Was dat al bekend? Deep Purple heeft al eerder Graspop geheadlined zie ik.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
I don't think so, it says "on sale soon" und the Hamburg gig isn't listed yet.

Either way, things are happening. I have a good feeling about this week :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Nah, Deep Purple hoeft van mij niet. Geweldige muziek maar voor is live de glans er wel vanaf. Ideale headliner voor Bospop. Voor het formaat festival dat Graspop inmiddels is geworden vind ik Deep Purple een te kleine headliner. Is niveau AFAS Live namelijk. Aan de reacties hierboven merk ik wel dat ik blijkbaar de enige ben met dit gevoel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Nah, Deep Purple hoeft van mij niet. Geweldige muziek maar voor is live de glans er wel vanaf. Ideale headliner voor Bospop. Voor het formaat festival dat Graspop inmiddels is geworden vind ik Deep Purple een te kleine headliner. Is niveau AFAS Live namelijk. Aan de reacties hierboven merk ik wel dat ik blijkbaar de enige ben met dit gevoel.

Deep purple is een headliner als scorpions, volbeat, etc... graspop zet die als hun gewenste headliners wegvallen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Nah, Deep Purple hoeft van mij niet. Geweldige muziek maar voor is live de glans er wel vanaf. Ideale headliner voor Bospop. Voor het formaat festival dat Graspop inmiddels is geworden vind ik Deep Purple een te kleine headliner. Is niveau AFAS Live namelijk. Aan de reacties hierboven merk ik wel dat ik blijkbaar de enige ben met dit gevoel.
Nee, hoor. Zo denk ik er ook over. In 2017 was het Ziggo Dome, maar ze zijn natuurlijk wel een beetje aan het aftakelen. Bospop zou fantastisch zijn.
Ik zou ze alleen nog graag willen zien, voordat ze de pijp aan Maarten geven. Als dat op Graspop kan, "so be it"...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Helaas. Vandaag vorig jaar werd Within Temptation aangekondigd. Heb al meerdere aankondigingen in m'n herinneringen op Facebook gezien laatste tijd. En nu nog geen website aanpassing of FB pagina verandering.

Over Deep Purple. Het lijkt me wel een mooie headliner, maar rond deze tijd zal dit een kleine headliner zijn naar mijn mening. Vond het een strakke band voor de leeftijd in 2017.
Mogen van mij komen als er 2 lekker harde namen boven komen op de andere 2 dagen en zoals 2017 en mooie afsluiter voor MS2
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken