Ik verwacht dat Alcatraz hun eerste aankondigingsronde afrondt, gezien hun poster is verschenen gisteren. Als Rock Werchter volgende week begint met aankondigen, ga ik toch denken dat er deze week nog een lading gaat vallen voor Graspop. Er zou toch iéts uit het hoge hoedje moeten komen, voor een verjaardagseditie is de line-up anders zo 'déjà-vu'. Ik verwacht eigenlijk geen RATM of AC/DC, die geruchten zijn zo vaag ... System of a down zou ik nog niet volledig afschrijven hoor. Kans is aanzienlijk kleiner geworden, maar door het feit dat er wel een tour is, lijkt het me dan nog altijd waarschijnlijker dan andere vage geruchten.
Faith no more is ook niet zo makkelijk, vergeet niet dat zij Rock Werchter enkele jaren uit de nood hebben geholpen na het uitvallen van Foo Fighters. Ik denk dat je dat als organisatie van Rock Werchter zijnde niet vergeet, dus misschien gaan ze gewoon die kant op.
Faith no more is ook niet zo makkelijk, vergeet niet dat zij Rock Werchter enkele jaren uit de nood hebben geholpen na het uitvallen van Foo Fighters. Ik denk dat je dat als organisatie van Rock Werchter zijnde niet vergeet, dus misschien gaan ze gewoon die kant op.