festivallouis wrote:
Also probably no Volbeat in 2020. They are playing Bristol on wednesday, Hellfest on friday, Pinkpop on sunday…and Priest and Maiden are headlining on thursday and saturday. I’m okay with that.
You just became my favorite German. This totally made my day ?
Dr. Hannibal wrote:
Nja. Nu Cult of Luna in de Melkweg, kijken of dat wat is ?
Laat weten hoe het was! Ik zie ze morgen in Antwerpen
) Kijk er al naar uit !!!
Ik ben het wel eens met de meesten hier. Ondanks het mislopen van SOAD (en er is een kans dat ze idd toch op zaterdag op GMM zouden staan) vind ik GMM ook over een leukere line up beschikken. En ik ben er zeker van dat nog wat bands die op Hellfest staan uiteindelijk ook op GMM zullen terechtkomen..
My wishlist (in die volgorde!)
1) Meshuggah.. Komaan GMM.. make my festival. Dit is het soort band dat je genadeloos naar je strot grijpt en je een optreden bezorgt dat je niet snel kan vergeten!
2) Rotting Christ.. Nog zo’n Marqueeband waarvoor ik iedere mainstage headliner direct links zou laten liggen.
3) Mastodon.. als ze touren want staan ze nu op Hellfest of niet??
4) Electric Wizard. Liefst op dezelfde dag als Kadavar, dan ben ik al in de juiste mood ?
5) Pelican!!! Zag deze post-metal legendes nog nooit
6) Witchcraft. Zweedse stoner rock. Best goed op CD. Wil ze eens live zien.
7) Unleashed. Zweedse death metal. Heb ze vorig jaar op Alcatraz net gemist. Baal er nog steeds van.
8) Baroness
En ze staan op het eerste zicht niet op Hellfest maar ik hoop nog steeds op Avatar en Jinjer