koekdoos wrote:
Indiaantje89 wrote:
koekdoos wrote:
xydroh wrote:
ik verwacht toch nog een poster voor de kaartverkoop.
Begin wel te vrezen voor de 2 overige headliners, denk dat dit pas na de kaartverkoop bekendgemaakt zal zijn
Wat voor mij wel meteen hoge verwachtingen schept.
Ik heb een beetje het idee dat er hier te hoge verwachtingen zijn voor de headline spots. Iedereen gaat hier vrij blind van uit dat Deep Purple geen headliner is. 2017 waren ze dat ook, waarom zouden ze dat nu niet meer zijn? Ik schat ze groter in dan een Judas Priest.
Deep Purple is over het algemeen ook wel groter voor het gewone publiek, maar als je meer metal gericht gaat, denk ik niet meer.
Uit de mailing van Graspop:
“Eerder kondigde GMM al Iron Maiden en Judas Priest aan, alvast twee van de vier absolute headliners”
en “De meest in het oog springende zijn Deep Purple, Deftones, Disturbed, Korn, Mercyful Fate en The Offspring.”
Als ze nu al zeker zouden zijn als headliner, dan zouden ze een aparte vermelding moeten krijgen waarin staat dat ze headliner zijn.
De “alvast” in de aankondiging is ook wel weer apart.
Maar wat ik vanochtend zei kan natuurlijk ook, zeker met de invalshoek van Xydroh over onderhandelingen. Ze zijn nog in gesprek, maar als dat misloopt, dan kunnen ze Deep Purple alsnog naar voren schuiven.
Lijkt me een logische redenering. Goede back-up headliner. Zegt ook wat over de kwaliteit van dit affiche dat een headliner van 2017 nu een sub is.